nouja het leven wat mijn oma nu leidt is voor niemand leuk hoor.. vooral niet voor haar..quote:Op donderdag 26 maart 2020 16:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien hebben ze daarom dat bezoek even stopgezet in instellingen, al die mensen die mensen dood willen hebben.
Oh ja, ik ging dit nog met jou overleggenquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2020 16:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh ja, ik ging dit nog met jou overleggenMet heel CUL Skypen en hetzelfde maken kan nog steeds hoor.
Leuk!quote:Op donderdag 26 maart 2020 16:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
CUL / Kook mee met CUL: overlegtopic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 maart 2020 17:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sjezus. Ik hoor net van mijn tante dat mijn ouders gewoon nog op de camping in Spanje staan. Dit verbaast me echt totaal niet. Ik ben blij dat ik niet met hen hierover in discussie hoef.
Deze camping bleef blijkbaar open voor de langkampeerders. Maar dan nog. Wat ontzettend, ontzettend dom. Maar ja, je doet weinig aan het superioriteitsgevoel van mijn moeder.quote:Op donderdag 26 maart 2020 17:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Maar daar is alles gesloten. Ik zag pasgeleden een artikel over een stel dat op de camping stond en daar waren iig alle douches afgesloten
Ze waren aan het wachten tot ze rustig terug naar NL konden rijden
quote:Op donderdag 26 maart 2020 17:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga mooi niet naar Spanje als ze ziek worden.
Ben best nijdig eigenlijk. Blijkt.
Echtquote:Op donderdag 26 maart 2020 17:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sjezus. Ik hoor net van mijn tante dat mijn ouders gewoon nog op de camping in Spanje staan. Dit verbaast me echt totaal niet. Ik ben blij dat ik niet met hen hierover in discussie hoef.
Als zij nog de enige campinggasten daar zijn is er niks aan de hand.quote:Op donderdag 26 maart 2020 17:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
De ambassade in Spanje?quote:Op donderdag 26 maart 2020 17:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Echt![]()
En dadelijk wordt een van hen flink ziek, lig je gezellig in een overbevolkt Spaans ziekenhuis. Als je daar al terecht kunt.....
Blij dat mijn oom en tante vorige week meteen zijn gaan rijden toen de ambassade dat geregeld had.
Iets van de regering. Grenzen gingen dicht en toen kwam er een voorbeeldbrief die je kon laten zien bij de controles. Moest je wel rechtstreeks naar huis rijden. Zal wel in overleg met beide landen zijn opgesteld.quote:
Hier in het centrum zijn alle terrassen afgezet met rood lint. Ik vond het nog behoorlijk druk in de stad; deels ook door kinderen op stepjes die kriskras overal tussendoor raceten.quote:Op donderdag 26 maart 2020 17:24 schreef borisz het volgende:
Rondje gewandeld.... DItmaal het centrum in en nog even koffiebonen ingeslagen bij Simon L.. Een zo goed als lege Grote Markt om 14.30 uur is best bijzonder.
Kroegen/restaurants die niet open zijn, hebben besloten tot onderhoud aan van alles en nogwat. Hoop klussers aanwezig in het centrum. Een enkele kledingzaak is nog open, maar de meesten zijn dicht.
Alle terrassen in Haarlem zijn voor zo ver mogelijk opgedoekt. Het viel wel mee met de drukte.quote:Op donderdag 26 maart 2020 17:25 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hier in het centrum zijn alle terrassen afgezet met rood lint. Ik vond het nog behoorlijk druk in de stad; deels ook door kinderen op stepjes die kriskras overal tussendoor raceten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |