abonnement Unibet Coolblue
pi_192299513
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 10:01 schreef the-eye het volgende:

[..]

Volgens Geenstijl hebben ze een vestiging in Woerden

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zitten ze daar? :o daar heb ik letterlijk schuin voor de deur een keer geluncht. Ik kom helemaal niet uit die omgeving :') Was met de auto en zocht een rustig plekje en kwam daar uit.
Somebody that I used to know
pi_192299871
quote:
'Duitsland mogelijk over op Zuid-Koreaanse strategie'
Duitsland overweegt zijn burgers zo veel mogelijk te testen op het coronavirus, meldt de Süddeutsche Zeitung. De krant heeft de hand weten te leggen op een intern document van het Duitse ministerie van Binnenlandse Zaken. Het gaat om een plan, waarover nog besloten moet worden.

Duitsland zou daarmee kiezen voor een vergelijkbare strategie als Zuid-Korea. Daar zijn zelfs zogeheten drive-in-teststraten ingericht.
In Duitsland zou voldoende testcapaciteit zijn. Dat is anders dan in Nederland. Hier kampen veel ziekenhuizen met een tekort aan testen en worden alleen zieke mensen getest.
https://nos.nl/liveblog/2(...)maatregelen-uit.html
Met dank aan onze afhankelijkheid van Roche en hun bijbehorende winstbejag.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 27 maart 2020 @ 10:44:50 #53
168739 Red_85
'echt wel'
pi_192299892
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 10:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Met dank aan onze afhankelijkheid van Roche en hun bijbehorende winstbejag.
Je kan ook zeggen misplaatst calvinisme van NL.

Niet geheel ondenkbaar natuurlijk. Zelfde reden waarom we geen medisch materiaal genoeg hebben.
Als je continu voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten, moet je er niet raar van opkijken dat je een keer duur betaald voor 3 hoog achter.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_192300041
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 10:44 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Je kan ook zeggen misplaatst calvinisme van NL.

Niet geheel ondenkbaar natuurlijk. Zelfde reden waarom we geen medisch materiaal genoeg hebben.
Als je continu voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten, moet je er niet raar van opkijken dat je een keer duur betaald voor 3 hoog achter.
is dit nu echt calvinisme of een doorgeschoten wereld die gerund wordt door boekhouders die voorraden als te duur beschouwen. En ze geloven dat in de complexe supplychain met een druk op de knop ze de voorraad kunnen aanvullen. :D
pi_192300472
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 10:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..artikel over Duitsland.. ]


Dat lijkt me echt zo'n zegen, als je weet of je op dat moment besmet bent. Dan verdwijnt er een hoop onrust.
Somebody that I used to know
pi_192300545
Er zijn toch nog meer fabrikanten die tests maken? In het VK hebben ze net miljoenen sneltests ingekocht.
  vrijdag 27 maart 2020 @ 13:01:14 #57
168739 Red_85
'echt wel'
pi_192301714
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 10:59 schreef Basp1 het volgende:

[..]

is dit nu echt calvinisme of een doorgeschoten wereld die gerund wordt door boekhouders die voorraden als te duur beschouwen. En ze geloven dat in de complexe supplychain met een druk op de knop ze de voorraad kunnen aanvullen. :D
Nou ja, als je zelfs een te kort hebt aan mondkapjes....
Dan denk ik dat het wel een combinatie is van die 2.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_192301838
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 10:10 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Zitten ze daar? :o daar heb ik letterlijk schuin voor de deur een keer geluncht. Ik kom helemaal niet uit die omgeving :') Was met de auto en zocht een rustig plekje en kwam daar uit.
Komt wel erg dichtbij zo
pi_192302587
https://www.telegraaf.nl/(...)-aangepakt-bij-jinek

Mooi filmpje wel, CEO van Roche. Ze kijkt als een kat in het nauw :') ik denk dat straks blijkt dat dat hele recept helemaal niets om handen heeft, dat alles gewoon voorradig was om het te maken.

Vraag me af of ze vervolgd gaat worden, zou wel terecht zijn

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2020 14:03:33 ]
pi_192305948
quote:
Hehe, fijn. Sjongejonge zeg, wat hebben zij zich van hun slechte kant laten zien zeg.

Met dank aan FTM èn Maarten Keulemans van de Volkskrant, die eigenlijk de eerste onthuller was van het nieuws dat Roche de botlleneck was in het testen.
mkeulemans twitterde op vrijdag 27-03-2020 om 08:48:56 Precies. 👇 Beetje kribbig over zelfs. Respect voor @FTM_nl, maar was 'ons' nieuws, over Roche en de lysisbuffer. https://t.co/G8jpCmgAjH reageer retweet
Somebody that I used to know
pi_192306050
*O*
pi_192306113
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 17:55 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Hehe, fijn. Sjongejonge zeg, wat hebben zij zich van hun slechte kant laten zien zeg.

Met dank aan FTM èn Maarten Keulemans van de Volkskrant, die eigenlijk de eerste onthuller was van het nieuws dat Roche de botlleneck was in het testen.
mkeulemans twitterde op vrijdag 27-03-2020 om 08:48:56 Precies. 👇 Beetje kribbig over zelfs. Respect voor @:FTM_nl, maar was 'ons' nieuws, over Roche en de lysisbuffer. https://t.co/G8jpCmgAjH reageer retweet
Inderdaad, zonder de media en daaropvolgende druk op/van de politiek was dit niet gelukt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')