Nee idd, en iedereen onder de dertig kijkt nauwelijks TV.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:24 schreef superniger het volgende:
Tokkies kijken dit soort filmpjes niet.
Ho ho. Niet iedereen.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:25 schreef svann het volgende:
[..]
Nee, en iedereen onder de dertig kijkt nauwelijks TV.
'oudjes dood zodat de jongeren het land zoals we kennen kunnen behouden'quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:25 schreef Bocaj het volgende:
De meeste doden waren oud! Maakt het niet minder erg, begrijp mij goed!
Het zal je vader of moeder zijn die daar ligt...quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:25 schreef Bocaj het volgende:
De meeste doden waren oud! Maakt het niet minder erg, begrijp mij goed!
Je zal het wel overleven als je niet tot een kritieke groep behoort!quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:24 schreef svann het volgende:
Brr... Ik hoop het op een kuchje of wat te houden.
Of liever dat ik het ontloopt tot er een vaccinatie is.
achterlijke gewoontequote:Op donderdag 26 maart 2020 22:26 schreef monkyyy het volgende:
Boomers likken aan hun vingers voordat ze een papiertje pakken.
We moeten oma vermoorden en permanente longschade krijgen want we willen naar de kroeg.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
'oudjes dood zodat de jongeren het land zoals we kennen kunnen behouden'
was getekend, Texas governor
MURICA FIRST.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:17 schreef monkyyy het volgende:
VS nu de meeste Covid-19 besmettingen.
Sad!
Het begon hij mij met een kuchje begin vorige week, verkoudheid erachteraan, wat lichte verhoging en deze week ook wat benauwdheid. Lijkt nu wel weer aardig op zijn retour te zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:24 schreef svann het volgende:
Brr... Ik hoop het op een kuchje of wat te houden.
Of liever dat ik het ontloopt tot er een vaccinatie is.
Ik weet ik weet, maar die heb je allang beschermd als het goed was!quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het zal je vader of moeder zijn die daar ligt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |