jaquote:Op donderdag 26 maart 2020 01:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij wil goede sex ,hoeft niet te betalen,ik ben knappe Frouw die je nu wil.
Zooiets?
Heb je buiten het werk nog meer gemeenschappelijk? Dan kan je dat als smoes gebruiken.quote:Op donderdag 26 maart 2020 01:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Alle meiden doen dat als ze iemand leuk vinden hoor
Maar het is raar om hem op insta toe te voegen want dan weet hij dat ik stalk
Hij heeft ook een hond waar hij veel om geeft. Meer weet ik niet.quote:Op donderdag 26 maart 2020 01:11 schreef m1st1g het volgende:
Heb je buiten het werk nog meer gemeenschappelijk? Dan kan je dat als smoes gebruiken.
Dat doet mij denken aan badoo van een paar jaar geleden.quote:Op donderdag 26 maart 2020 01:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zooiets?
Zeggen dat je op FOK zit helpt niet.quote:Op donderdag 26 maart 2020 01:11 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Heb je buiten het werk nog meer gemeenschappelijk? Dan kan je dat als smoes gebruiken.
Dan moet je toch iets heel engs gaan doen. Spreek hem aan en vraag of hij smoelenboek heeft en je wil toevoegen.quote:Op donderdag 26 maart 2020 01:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hij heeft ook een hond waar hij veel om geeft. Meer weet ik niet.
Waarschijnlijk niet.quote:Op donderdag 26 maart 2020 01:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zeggen dat je op FOK zit helpt niet.
Er is wel iets bij het hek gebeurd.quote:Op donderdag 26 maart 2020 01:14 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan moet je toch iets heel engs gaan doen. Spreek hem aan en vraag of hij smoelenboek heeft en je wil toevoegen.
Maar ik zie hem nu dus niet meer, want ik werk er vanaf morgen niet meerquote:Op donderdag 26 maart 2020 01:14 schreef m1st1g het volgende:
Dan moet je toch iets heel engs gaan doen. Spreek hem aan en vraag of hij smoelenboek heeft en je wil toevoegen.
Heb je geen telefoonnummer?quote:Op donderdag 26 maart 2020 01:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Maar ik zie hem nu dus niet meer, want ik werk er vanaf morgen niet meer
quote:Op donderdag 26 maart 2020 01:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Maar ik zie hem nu dus niet meer, want ik werk er vanaf morgen niet meer
Nee, anders had ik hem wel geapptquote:
Thanksquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2020 01:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, anders had ik hem wel geappt
[..]
Thanks
Dan toch maar via Instagram of je moet je verlies nemen .quote:Op donderdag 26 maart 2020 01:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, anders had ik hem wel geappt
[..]
Thanks
Uit met de pret.quote:
is goed wanneer?quote:Op donderdag 26 maart 2020 01:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zal 'm morgen eens volgen, zie wel wat er van komtquote:Op donderdag 26 maart 2020 01:21 schreef m1st1g het volgende:
Dan toch maar via Instagram of je moet je verlies nemen .
Nee Sky.quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |