Yep, maar sommigen lijken echt te kicken op dat soort nieuws, en anderen zijn weer super gestresst en raken bijna overspannen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De prognose komt nu al tot 2.200 bedden. Dan is 2.500 niet heel ver weg
+ enorme economische gevolgen voor heel veel mensenquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:43 schreef kilon het volgende:
[..]
Wat dus ook meer dan 40.000 overledenen zou betekenen bij een CFR van 1%. En mogelijk veel meer als de IC's daar het ook niet aankunnen.
Oef!quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:46 schreef Kyran het volgende:
Update UMCU van vandaag:
33 patiënten opgenomen, 16 op IC.
211 medewerkers getest, 25 positief (12%)
Steeds meer patiënten, steeds minder apparatuur en belangrijker nog, steeds minder zorgverleners. En dat is precies wat Gommers bedoelde. Bedden en beademing kan je op een of andere manier vast nog wel ergens vandaan toveren. Maar de mankracht die hiervoor beschikbaar is krimpt..quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:46 schreef Kyran het volgende:
Update UMCU van vandaag:
Dus +1 IC tov gisteren.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:46 schreef Kyran het volgende:
Update UMCU van vandaag:
Wie dan? Denk dat jij je eigen emoties wat projecteert.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:47 schreef falling_away het volgende:
[..]
Yep, maar sommigen lijken echt te kicken op dat soort nieuws, en anderen zijn weer super gestresst en raken bijna overspannen.
Wat dat betreft waren de mensen beter af zonder internet tijdens de vorige grote crisissen. Dus zonder elke 5 minuten met meer slecht nieuws gebombardeerd te worden, waarvan de helft discutabel of zelfs nep is. Er is al stress genoeg zonder dat mensen elkaar hier zitten op te naaien.
De verwachting is dat het daar onder ligt, maar dat het zeker wel denkbaar is. Tussen rode en groene lijn.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De prognose komt nu al tot 2.200 bedden. Dan is 2.500 niet heel ver weg
Ik zag alleen maar ouderen die bereid waren tot euthanasie als ze besmet bleken te zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:48 schreef SunZomer het volgende:
De ouderen in het filmpje van Nieuwsuur die juist wél alles op alles willen om te blijven leven.
Overlevingsinstinct. Ik hou daar wel van. Ze moeten uiteraard wel wijken voor jongeren als het moet. Dat is ethisch.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:48 schreef SunZomer het volgende:
De ouderen in het filmpje van Nieuwsuur die juist wél alles op alles willen om te blijven leven.
Keek je met je oren en ogen dicht?quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik zag alleen maar ouderen die bereid waren tot euthanasie als ze besmet bleken te zijn.
21.45.35 meneer en daarvoor ook .quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik zag alleen maar ouderen die bereid waren tot euthanasie als ze besmet bleken te zijn.
Ik kijk naar NPO2 en daar kwamen 2 ouderen aan het woord die liever euthganasie wilden dan een zwaar behandeltraject waarbij de kans groot was dat ze alsnog zouden sterven.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:50 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Keek je met je oren en ogen dicht?
Ma +1quote:
Zie mijn vorige bericht voor tijdstip van 1 vd mensen die aangaf alles op alles te willen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik kijk naar NPO2 en daar kwamen 2 ouderen aan het woord die liever euthganasie wilden dan een zwaar behandeltraject waarbij de kans groot was dat ze alsnog zouden sterven.
Ik zal wel laat ingeschakeld hebben. Het is een moeilijke kwestie en ik ben blij dat ik niet zo'n leeftijd heb en voor zo'n zwaar dilemma wordt gesteld.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:54 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Zie mijn vorige bericht voor tijdstip van 1 vd mensen die aangaf alles op alles te willen.
Jaquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:55 schreef SunZomer het volgende:
Prince Charles besmet, was dat al bekend?
Idd, zei ik ook al een poos terug. Met de rest van het rivm als het orkest.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Jaap doet me aan de kapitein van de Titanic denken.
Qua uiterlijk he, niet qua zinkend schip.
Ja, al even.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:55 schreef SunZomer het volgende:
De titanic is gezonken.quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:55 schreef SunZomer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |