abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  PR en moderator woensdag 1 april 2020 @ 17:45:07 #101
288245 crew  Moira
Heeft geen punt meer.
pi_192395230
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 11:15 schreef Meke het volgende:

[..]

Ik ben wel voor dit _O-
[..]

_O-

tenor.gif
"Moira heeft had wel een punt."
- Pharkus, 2017
pi_192406844
We zaten hier laatst trouwens die IsraŽlische jongen compleet af te zeiken toen hij op Twitter had gezet dat Duitsland waarschijnlijk ging organiseren, maar hij had dus wel gelijk dat Duitsland dat inderdaad wilde doen _O-
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator donderdag 2 april 2020 @ 11:22:28 #104
163650 crew  Greys
Nee.
pi_192407876
*vingers in oren en ogen stopt*
Koutist in opleiding.
pi_192407936
Pffff :{
  PR/Manusje van alles donderdag 2 april 2020 @ 11:27:10 #106
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_192407950
quote:
ja wat weet hij nou. Dat kan iedereen wel roepen. Ja wie weet zitten we tot 2023 binnen en kan er niets georganiseerd worden. 8)7 Dit is nou onnodig je mening geven.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator donderdag 2 april 2020 @ 11:38:58 #107
163650 crew  Greys
Nee.
pi_192408170
quote:
2s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

ja wat weet hij nou. Dat kan iedereen wel roepen. Ja wie weet zitten we tot 2023 binnen en kan er niets georganiseerd worden. 8)7 Dit is nou onnodig je mening geven.
In de show zelf was het wel heel genuanceerd hoor. ;) Dat ze allemaal gewoon vol inzetten op ESC2021 maar dat je dat natuurlijk niet volledig kunt garanderen. Kan ook niet. Kan niemand. Cornald en Sietse deden het echt prima bij M. :Y
Koutist in opleiding.
  PR/Manusje van alles donderdag 2 april 2020 @ 11:54:10 #108
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_192408481
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:38 schreef Greys het volgende:

[..]

In de show zelf was het wel heel genuanceerd hoor. ;) Dat ze allemaal gewoon vol inzetten op ESC2021 maar dat je dat natuurlijk niet volledig kunt garanderen. Kan ook niet. Kan niemand. Cornald en Sietse deden het echt prima bij M. :Y
Dan is het artikel heel erg uit proportie. Daar komt het heel anders over! :o
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_192408655
quote:
14s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Dan is het artikel heel erg uit proportie. Daar komt het heel anders over! :o
Dat weet je altijd bij mediacourant..
PM
Ik heb quote-alerts uitstaan.
#Haags
pi_192414396
De ESF gaat hoe dan ook door wel of niet in aangepaste vorm. Wij weten niet hoe volgend jaar eruit ziet.
Cornald is realistisch, maar maakt er er wel een positieve draai aan.
Life can be a bitch, so like it..
pi_192416285
Nee, ik denk echt niet dat we april/mei 2021 hier nog op deze wijze last van hebben.Waarschijnlijk komt er in het najaar een nieuwe golf waardoor we nog wel een beetje aan social distancing moeten doen maar niet op zulke schaal, denk dat tegen die tijd veel mensen al wel immuniteit hebben opgebouwd. (Tenzij het virus zich muteert maar laten we dat niet hopen)
future lovers rise.
pi_192433330
quote:
READY FOR EUROVISION WEEK IN SVT

It will be the Eurovision Song Contest for Swedish TV viewers this year as well. Although in a slightly different way.

- Now if ever we need something positive to look forward to. Therefore, it is with great pleasure that we can tell that we will be able to gather before Eurovision broadcasts in May. The programs will look a little different, but we expect to offer a music party that engages and entertains in true Eurovision spirit, says Anette Helenius, project manager.

Eurovision week starts on Saturday, May 9 with "Before ESC" where David Sundin with Christer BjŲrkman as sidekick presents this year's 41 contributions. This is where the voting in the Mello app also starts. What 25 contributions does the Swedish audience want to see in the final?

- I am glad that the viewers can also vote for their favorites this year and hope and believe that it can gather the Swedish people at a time when nothing else is the same. So now we do this together! Look, like and vote, says Christer BjŲrkman.

On Thursday, May 14, "Sweden's 12th" will be broadcast live from SVT in Stockholm. The program shows the 25 finalists that the viewers voted for in the Mello app during the week. Every now and then, viewers vote again, and chooses the Swedish people's Eurovision winner 2020.

There will also be flashbacks to Eurovision memories and clips from Sweden's last two own Eurovision, 2013 and 2016. Also on site are Melodifestivalen winners The Mamas, who performs their winning song "Move". Idea makers and producers for "Sweden's 12th" are Christer BjŲrkman and Edward af Sillťn.

- This will be a wonderful Eurovision evening for all TV viewers. We will of course distribute Sweden's 12th and choose a winner. We will also dig out lovely favorite memories, not least from our own ESC in MalmŲ 2013 and Stockholm 2016. It will be a party for both eye and ear that I get the honor to create together with Edward af Sillťn, says Christer BjŲrkman.

On Saturday, May 16, SVT and many other countries in Europe will broadcast Eurovision: Europe Shine a Light - a two-hour broadcast starting at 9pm. The program celebrates the songs that would have participated in and competed in Rotterdam, and well-known artists from recent years are also invited to perform well-known songs from the history of Eurovision.

Chantal Janzen, Edsilia Rombley and Jan Smit, who should have led the Eurovision Song Contest 2020, lead the program. The broadcast is produced by the Dutch broadcasters NPO, NOS and AVROTROS who would broadcast Eurovision Song Contest 2020.

Eurovision Week 2020
• Eurovision: Before the ESC, Saturday 9 May at. 21.00 in SVT1 and SVT Play.
• Eurovision: Sweden's 12th, Thursday 14 May at. 21.00 in SVT 1 and SVT Play.
• Eurovision: Europe Shine a Light , Saturday 16 May at. 21.00 in SVT1 and SVT Play.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_192433698
Zweden _O_
Look for the good
pi_192433762
Finland gaat door met de jaarlijkse previewshow. Eerste aflevering is hier te zien https://arenan.yle.fi/1-3750979
Look for the good
pi_192446565
Zweden gaat overigens alternstieve wedstrijd houden
pi_192446904
quote:
Dit is echt de grootst mogelijke onzin.

In heel China zijn alle beperkingen opgeheven.

Ik mag Cornald graag, maar beter leest hij zich in.
pi_192447495
Zoals al eerder gezegd, hij zei het helemaal niet op die manier.
  zaterdag 4 april 2020 @ 14:59:26 #118
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192448494
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 april 2020 17:14 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Fijn dat de liedjes in ieder geval nog wat exposure krijgen _O_
Op maandag voel ik me als Robinson CrusoŽ: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator zaterdag 4 april 2020 @ 16:42:16 #120
163650 crew  Greys
Nee.
pi_192448886
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 16:09 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Fijn dat de liedjes in ieder geval nog wat exposure krijgen _O_
Op de officiŽle Eurovision Twitter zijn ze de songs ook volop aan het promoten en tweeten O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 14:09 schreef Za het volgende:

[..]

Dit is echt de grootst mogelijke onzin.

In heel China zijn alle beperkingen opgeheven.

Ik mag Cornald graag, maar beter leest hij zich in.
"Media Courant".

Als je de show terugkijkt waar hij met Sietse zat zegt ie echt NIKS raars.
Koutist in opleiding.
  PR en moderator zondag 5 april 2020 @ 13:25:05 #121
288245 crew  Moira
Heeft geen punt meer.
pi_192461187
Bovendien zie je nu al een tweede golf in AziŽ dus die beperkingen zitten er zo weer op :@ Dit duurt echt nog wel een tijdje hoor, wss langer dan een half jaar maar hopelijk dus wel korter dan een jaar.

Maar echt tof hoe de officiŽle Eurovisionkanalen zich inzetten om de 2020 inzendingen toch zo veel mogelijk te promoten :Y
- Pharkus, 2017
pi_192511827
quote:
Schade verplaatsing Songfestival niet gedekt door verzekering

De schade die de gemeente Rotterdam heeft opgelopen door het uitstel van Eurovisie Songfestival wordt niet gedekt door de verzekering. Dat geldt ook voor de verzekeringen van Ahoy en de producent van Eurovision Village. Dat laten burgemeester en wethouders woensdag weten aan de Rotterdamse gemeenteraad.
Het verplaatsen van het songfestival vanwege het coronavirus kost de gemeente Rotterdam 6,7 miljoen euro. Dat bedrag komt bovenop de 15 miljoen euro die al is uitgegeven. De gemeenteraad moet nog deze maand besluiten.

Als de raad akkoord gaat dan is het geldbedrag nodig voor de huur van Ahoy, beveiliging en het opzetten van een promodorp op de Binnenrotte.

Alle organiserende omroepen staan, volgens het stadsbestuur, nogmaals achter de keuze van Rotterdam als gaststad.

https://www.rijnmond.nl/n(...)ekt-door-verzekering
leven zoals het leven is
  ESF Reporter woensdag 8 april 2020 @ 12:02:15 #123
87554 Cee
Welluk?
pi_192512066
Is het heel erg als ik zeg dat ik een klein beetje hoop dat ze (EBU/organisatie) voor de zekerheid ook goed nadenken of het niet verstandiger is voor een ESC 2022 te gaan zodat het zekerder is dat je straks in 2021 niet het zelfde probleem krijgt als/wanneer het virus weer opduikt en er nog niet echt een vaccin overal beschikbaar is? Vooral omdat een tweede cancellation funest is. En er is meer tijd voor alle landen om zich op te krabbelen na dit alles.
Ja dat is nog heel lang wachten dan maar ik kan deze teleurstelling niet twee keer achter elkaar aan, en ik ben volgens mij niet de enige.
:@
pi_192512602
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2020 11:50 schreef Jason22 het volgende:

[..]

Shit.
pi_192514394
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2020 12:02 schreef Cee het volgende:
Is het heel erg als ik zeg dat ik een klein beetje hoop dat ze (EBU/organisatie) voor de zekerheid ook goed nadenken of het niet verstandiger is voor een ESC 2022 te gaan zodat het zekerder is dat je straks in 2021 niet het zelfde probleem krijgt als/wanneer het virus weer opduikt en er nog niet echt een vaccin overal beschikbaar is? Vooral omdat een tweede cancellation funest is. En er is meer tijd voor alle landen om zich op te krabbelen na dit alles.
Ja dat is nog heel lang wachten dan maar ik kan deze teleurstelling niet twee keer achter elkaar aan, en ik ben volgens mij niet de enige.
Mee eens, nu wij weer wat verder zijn geloof ik steeds meer dat dit niet binnen een paar maanden voorbij is.
Reken daarmee dat de herstart na dit alles ook voorzichtig gebeurt en een tijd kan duren.
  PR en moderator woensdag 8 april 2020 @ 14:33:13 #126
288245 crew  Moira
Heeft geen punt meer.
pi_192514573
quote:
Nee totaal niet. Ik denk dat ze zelf die slag om de arm moeten houden en nog lang niet een datum moeten willen noemen. Dus pas plannen wanneer duidelijk is wanneer het wťl kan.
- Pharkus, 2017
pi_192514818
quote:
Nee ik ben het helemaal met je eens, ik geloof echt niet dat we in 2021 weer vrolijk naar allerlei events kunnen. Eig moet ESF gewoon uitgesteld worden tot we een vaccin hebben of iig dat we weten dat het coronavirus geen grote bedreiging meer vormt zoals het nu is.
future lovers rise.
pi_192515057
quote:
Nee joh, als het volgend jaar niet gehouden kan worden, omdat het virus nog te hevig rondwaart, doen we gewoon een nieuwe show:

ESC 2021: Take Me To Your Heaven, waarin de beoogde deelnemers een fragment van hun liedje tonen en een oude inzending zingen.

En daarna:

ESC 2022: Net Als Toen, een vergelijkbare show waarin gehoopt wordt dat het weer net als voor het virus wordt.
ESC 2023: What’s Another Year? Een leuke show met oud ESF-liedjes waarin duidelijk wordt gemaakt dat er andere zaken belangrijker zijn dan het ESF.
ESC 2024: Running Scared, met oude ESF-inzendingen, uit vrees dat het festival anders vergeten wordt.
ESC 2025: Why Me? Waarin de beoogde kandidaten zich afvragen hoe ze alles hebben overleefd.
ESC 2026: 1944, over een jaar waarin het beter toeven was in Europa.
ESC 2027: Insieme: 2027, met een eerbetoon aan de enige nog levende Italiaanse oud-deelnemer Toto Cutugno.
ESC 2028: Meedoen Is Belangrijker Dan Winnen. 100 jaar na de Olympische Spelen is er eindelijk weer een groot feest in Nederland, omdat de groepsimmuniteit eindelijk bereikt is. Het commentaar wordt gedaan door Daniel Dekker, die alle ellende uiteraard heeft overleefd. En de show wordt geopend door de onverwoestbare minister-president Theo Hiddema en gepresenteerd door Frits Sissing. Van de nog resterende 1,2 miljoen Nederlanders kijken er meer dan 800.000, en zelfs aansluitend naar Op1 met Giovanca ook nog 56.000. Bij gebrek aan resterende inwoners stuurt Duitsland een inzending namens San Marino.
pi_192515116
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 15:08 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Nee joh, als het volgend jaar niet gehouden kan worden, omdat het virus nog te hevig rondwaart, doen we gewoon een nieuwe show:

ESC 2021: Take Me To Your Heaven, waarin de beoogde deelnemers een fragment van hun liedje tonen en een oude inzending zingen.

En daarna:

ESC 2022: Net Als Toen, een vergelijkbare show waarin gehoopt wordt dat het weer net als voor het virus wordt.
ESC 2023: What’s Another Year? Een leuke show met oud ESF-liedjes waarin duidelijk wordt gemaakt dat er andere zaken belangrijker zijn dan het ESF.
ESC 2024: Running Scared, met oude ESF-inzendingen, uit vrees dat het festival anders vergeten wordt.
ESC 2025: Why Me? Waarin de beoogde kandidaten zich afvragen hoe ze alles hebben overleefd.
ESC 2026: 1944, over een jaar waarin het beter toeven was in Europa.
ESC 2027: Insieme: 2027, met een eerbetoon aan de enige nog levende Italiaanse oud-deelnemer Toto Cutugno.
ESC 2028: Meedoen Is Belangrijker Dan Winnen. 100 jaar na de Olympische Spelen is er eindelijk weer een groot feest in Nederland, omdat de groepsimmuniteit eindelijk bereikt is. Het commentaar wordt gedaan door Daniel Dekker, die alle ellende uiteraard heeft overleefd. En de show wordt geopend door de onverwoestbare minister-president Theo Hiddema en gepresenteerd door Frits Sissing. Van de nog resterende 1,2 miljoen Nederlanders kijken er meer dan 800.000, en zelfs aansluitend naar Op1 met Giovanca ook nog 56.000. Bij gebrek aan resterende inwoners stuurt Duitsland een inzending namens San Marino.
_O-
  woensdag 8 april 2020 @ 15:14:25 #130
2681 Dave
Aardig op drave
pi_192515159
quote:
De organisatie van het Eurovisie Songfestival wil voor het einde van de maand weten of de gemeente Rotterdam bereid is het evenement volgend jaar alsnog te organiseren.

Dat wil ze op zo'n korte termijn omdat omroepen nog tot half mei de mogelijkheid hebben een alternatief te bedenken, mocht Rotterdam nee zeggen, zo schrijft het college van burgemeester en wethouders in een brief aan de Rotterdamse gemeenteraad.

"Normaal gesproken is medio mei bekend welk land het Songfestival heeft gewonnen. Dus de normale doorlooptijden worden ook nu aangehouden", licht een woordvoerder van de NPO toe in gesprek met NU.nl.

In de brief wordt ook gevraagd om "extra middelen" ter hoogte van maximaal 6,7 miljoen euro ter beschikking te stellen voor de organisatie van het Songfestival, dat dit jaar niet doorgaat vanwege de wereldwijde uitbraak van het coronavirus. Dat bedrag werd eerder al genoemd door de Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb.

Uit onderzoek is verder gebleken dat de verzekeringen van de gemeente, Ahoy en de producent van de Eurovision Village de schade die is opgelopen door het uitstellen van het evenement niet dekken.

AVROTROS maakte onlangs bekend Jeangu Macrooy als kandidaat aan te houden voor volgend jaar, zoals tien andere landen ook dezelfde artiest sturen. De deelnemers zijn wel verplicht volgend jaar met een nieuw nummer op te treden.
Bron: nu.nl
:o)
  woensdag 8 april 2020 @ 15:15:22 #131
2681 Dave
Aardig op drave
pi_192515181
Klinkt als: Rotterdam, of anders mag heel Europa meedingen naar hosten. (Of zouden de Nederlandse omroepen AVROTROS, NPO en NOS bedoeld worden?)
:o)
pi_192515356
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 15:15 schreef Dave het volgende:
Klinkt als: Rotterdam, of anders mag heel Europa meedingen naar hosten. (Of zouden de Nederlandse omroepen AVROTROS, NPO en NOS bedoeld worden?)
Denk dat laatste
pi_192516467
Zou toch wat zijn als we ineens horen dat Rotterdam het niet meer kan doen.
pi_192516937
Dan zal het wel Amsterdam worden
pi_192517096
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 17:07 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
tenor.gif?itemid=13157114
pi_192517272
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 17:19 schreef Em31 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Andrť Rieu was ook bijna in Amsterdam geboren
pi_192519120
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 17:07 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Neh, Maastricht wordt het
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator woensdag 8 april 2020 @ 19:47:56 #138
163650 crew  Greys
Nee.
pi_192519485
Ik snap niks van dit stukje:

quote:
Het verplaatsen van het songfestival vanwege het coronavirus kost de gemeente Rotterdam 6,7 miljoen euro. Dat bedrag komt bovenop de 15 miljoen euro die al is uitgegeven. De gemeenteraad moet nog deze maand besluiten.

Als de raad akkoord gaat dan is het geldbedrag nodig voor de huur van Ahoy, beveiliging en het opzetten van een promodorp op de Binnenrotte.
"Die al is uitgegeven"? Alles? Er heeft toch nog geen beveiliger ergens gelopen? Er is toch nog geen Village gebouwd? Ik snap wel dat ze lang niet alles terugkrijgen bij annuleren maar toch wel een deel?
Koutist in opleiding.
  woensdag 8 april 2020 @ 19:48:58 #139
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_192519505
quote:
3s.gif Op woensdag 8 april 2020 15:14 schreef Dave het volgende:

[..]

Bron: nu.nl
Wat een drama dit. Er was nog nooit een gaststad met een dergelijk budget, en dan alsnog zouden ze zoveel miljoenen er bij moeten leggen... Hopelijk kunnen ze nog geld terug verdienen door toch sommige initiatieven over boord te gooien, zoals al die gratis kaartjes.
pi_192521050
*O*
“Without passion you don't have energy, without energy you have nothing.”
pi_192521184
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2020 19:47 schreef Greys het volgende:
Ik snap niks van dit stukje:
[..]

"Die al is uitgegeven"? Alles? Er heeft toch nog geen beveiliger ergens gelopen? Er is toch nog geen Village gebouwd? Ik snap wel dat ze lang niet alles terugkrijgen bij annuleren maar toch wel een deel?
Het staat er inderdaad wat beroerd opgeschreven, maar klopt in de kern wel. Kijk die beveiliger die je noemt is geboekt, de hotels etc die keihard geblockt waren etc... Je zal niet alles hoeven betalen, maar in deze (corana)tijden wil de gemeente ook geen oorlog voeren met ondernemers. Er wordt waarschijnlijk wel gezocht naar gulden middenweg, maar dat kan pas als je zeker weet dat je in 2021 elkaar weer nodig hebt voor ESC.

De financiŽle situatie is relatief overzichtelijk opgeschreven in de brief van B&W aan de gemeenteraad van Rotterdam welke hier te lezen is:
PDF: https://t.co/gUoB07QMnv

Op Rotterdam.nl schrijft men: Het kost de gemeente naar schatting maximaal 6,7 miljoen euro extra om het Songfestival volgend jaar in Rotterdam te organiseren. Voor het organiseren van het Songfestival in 2020 was een totaal budget beschikbaar van 15,5 miljoen euro. Met nog slechts 7 weken te gaan lag een groot gedeelte van dit budget al vast in contracten of was reeds uitgegeven aan voorbereidingen. Door het verschuiven van het Songfestival zullen een aantal kosten opnieuw gemaakt moeten worden. Denk aan projectkosten, kosten voor side events en marketing & communicatie. Daarnaast wordt er met partners en verzekeraars gesproken of een deel van de al gemaakte kosten doorgeschoven of alsnog verhaald kunnen worden.

De Rotterdamse raad besluit op 23 april of Rotterdam ook volgend jaar gaststad van Eurovision Song Contest wil zijn.

[ Bericht 19% gewijzigd door 2020Rotterdam op 08-04-2020 21:54:34 ]
  woensdag 8 april 2020 @ 21:24:18 #142
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_192521391
YES *O*

Edit: Oh nog even te vroeg gejuicht: de gemeenteraad moet het dus nog goedkeuren.

songfestivalNL twitterde op woensdag 08-04-2020 om 21:12:45 In commissievergadering zojuist: als gemeenteraad akkoord gaat zal ESF in Rotterdam plaatsvinden. Wel ťťn maar: Ook de NPO moet het budget rondkrijgen voor 2021 reageer retweet
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator donderdag 9 april 2020 @ 08:53:33 #143
163650 crew  Greys
Nee.
pi_192527490
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 21:12 schreef 2020Rotterdam het volgende:

[..]

Het staat er inderdaad wat beroerd opgeschreven, maar klopt in de kern wel. Kijk die beveiliger die je noemt is geboekt, de hotels etc die keihard geblockt waren etc... Je zal niet alles hoeven betalen, maar in deze (corana)tijden wil de gemeente ook geen oorlog voeren met ondernemers. Er wordt waarschijnlijk wel gezocht naar gulden middenweg, maar dat kan pas als je zeker weet dat je in 2021 elkaar weer nodig hebt voor ESC.

De financiŽle situatie is relatief overzichtelijk opgeschreven in de brief van B&W aan de gemeenteraad van Rotterdam welke hier te lezen is:
PDF: https://t.co/gUoB07QMnv

Op Rotterdam.nl schrijft men: Het kost de gemeente naar schatting maximaal 6,7 miljoen euro extra om het Songfestival volgend jaar in Rotterdam te organiseren. Voor het organiseren van het Songfestival in 2020 was een totaal budget beschikbaar van 15,5 miljoen euro. Met nog slechts 7 weken te gaan lag een groot gedeelte van dit budget al vast in contracten of was reeds uitgegeven aan voorbereidingen. Door het verschuiven van het Songfestival zullen een aantal kosten opnieuw gemaakt moeten worden. Denk aan projectkosten, kosten voor side events en marketing & communicatie. Daarnaast wordt er met partners en verzekeraars gesproken of een deel van de al gemaakte kosten doorgeschoven of alsnog verhaald kunnen worden.

De Rotterdamse raad besluit op 23 april of Rotterdam ook volgend jaar gaststad van Eurovision Song Contest wil zijn.
Ja zo is het inderdaad een stuk duidelijker dan 'de 15 miljoen die al is uitgegeven'. :Y

Want dat met de ondernemers snap ik helemaal en is ook logisch en netjes. Je hebt die bedrijven toch er graag weer bij volgend jaar. Maar dit bedoelde ik idd met 'een deel snap ik maar toch niet alles'. Helemaal duidelijk zo. ^O^
Koutist in opleiding.
  donderdag 9 april 2020 @ 14:45:34 #144
478909 molloot200
alles muziek.
pi_192533944
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 21:24 schreef lashatumbai het volgende:
YES *O*

Edit: Oh nog even te vroeg gejuicht: de gemeenteraad moet het dus nog goedkeuren.

songfestivalNL twitterde op woensdag 08-04-2020 om 21:12:45 In commissievergadering zojuist: als gemeenteraad akkoord gaat zal ESF in Rotterdam plaatsvinden. Wel ťťn maar: Ook de NPO moet het budget rondkrijgen voor 2021 reageer retweet
Dat wordt Wie is de Mol? 2022 in Duitsland met een maximumpot van §5000 :P
pi_192534108
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:45 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Met deze opdracht kunnen jullie 10 euro verdienen.
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_192534559
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 14:45 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Gewoon alles combineren en er een gesponsorde editie van maken:

-Hier zien jullie tien dozen met iPhones. Voor elke televote die jullie tijdens de voting window aan hen kan geven, betaalt Azerbeidzjan jullie 5 euro.
-Dit is de lijst met vakjuryleden. Voor elk lid dat jullie kunnen overtuigen hen de douze points te geven, krijgen jullie 250 euro van Malta.
-Hier zien jullie microfoons en rekwisieten. Aan het eind van de intervalact mogen jullie de televisiekijkers vermaken. Voor iedere minuut die jullie hiermee de stemperiode kunnen verlengen, totdat 20% van de kijkers geÔrriteerd is weggezapt, betaalt Jon Ola Sand jullie 1000 euro.
  maandag 13 april 2020 @ 09:39:40 #147
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_192592723
ThePopHub twitterde op maandag 13-04-2020 om 06:11:13 Concerts, sporting events, conferences and other large gatherings won't return till fall 2021 at the earliest, according to healthcare expert Zeke Emanuel in an article from The New York Times about restarting the US economy after the ongoing COVID-19 pandemic. https://t.co/Q5Zyz3LvJF reageer retweet
Dit baart me toch een beetje zorgen...Het is natuurlijk nog ver weg. Maar ik ben benieuwd wanneer er weer echt concerten en festivals door kunnen gaan. Zeker als je met een internationaal publiek te maken hebt.
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 april 2020 @ 10:09:56 #148
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_192593045
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 09:39 schreef lashatumbai het volgende:
ThePopHub twitterde op maandag 13-04-2020 om 06:11:13 Concerts, sporting events, conferences and other large gatherings won't return till fall 2021 at the earliest, according to healthcare expert Zeke Emanuel in an article from The New York Times about restarting the US economy after the ongoing COVID-19 pandemic. https://t.co/Q5Zyz3LvJF reageer retweet
Dit baart me toch een beetje zorgen...Het is natuurlijk nog ver weg. Maar ik ben benieuwd wanneer er weer echt concerten en festivals door kunnen gaan. Zeker als je met een internationaal publiek te maken hebt.
Gewoon sensatienieuws. Zou me niks verbazen als we in deze zomer nog de eerste publieke evenementen al gaan zien.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  ESF Reporter maandag 13 april 2020 @ 11:01:31 #149
87554 Cee
Welluk?
pi_192593794
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 09:39 schreef lashatumbai het volgende:
Daarom ‘hoop’ ik ook een beetje dat ze dit goed in de smiezen houden en bij een kleine onzekerheid besluiten om toch 2022 te doen, het zou zo zonde zijn om het weer af te moeten blazen. En een variant zonder publiek, of in een kleine studio met een beetje publiek, zou ik eveneens zonde vinden. Maar ik moet hier niet te lang aan denken want dan word ik weer nerveus maar goed nu is m’n gedachte er weer uit en kan ik verder met leven. :P
pi_192594118
Bij 2022 zie ik voor me dat Songfestival permanent stopt.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')