Zorg je dat je ze niet te ver buitenshuis komenquote:Op woensdag 25 maart 2020 20:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die mogen wel naar buiten gelukkig![]()
Ze komen de wei doorgaans niet uit.quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zorg je dat je ze niet te ver buitenshuis komen, we need them!
Oh God komt wel heel dichtbijquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het broodje kipburger klopt ook.
Hebben we het wel over hetzelfde spelletje?quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:14 schreef FreshFruit het volgende:
Skrbbl is een spel waar ik 6 keer binnen een minuut dood ging.Dat was echt top.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze komen de wei doorgaans niet uit.
Ik ga niet klikken.quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hebben we het wel over hetzelfde spelletje?
ONZ / [Skribbl #3] Wie durft?
[..].
Kan je niet een keer iets vroeger skribblenquote:Op woensdag 25 maart 2020 20:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hebben we het wel over hetzelfde spelletje?
ONZ / [Skribbl #3] Wie durft?
[..].
Hoe vroeg dan schat?quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:18 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Kan je niet een keer iets vroeger skribblen?
Dat is het mooiste,koetjes gemolken,en dan staan ze lekker te te eten.Nog even een rondje doen.quote:
Ik ook niet een keer was genoeg vanavond.quote:
hey jou heb ik lang niet gezienquote:Op woensdag 25 maart 2020 20:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze komen de wei doorgaans niet uit.
Prachtigquote:Op woensdag 25 maart 2020 20:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is het mooiste,koetjes gemolken,en dan staan ze lekker te te eten.Nog even een rondje doen.
oh nou ander keertje dan misschien of ik moet proberen zolang wakker te zijnquote:Op woensdag 25 maart 2020 20:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hmmmm.
Deze avond gaat dat niet lukken vrees ik dear.
Nee joh. Jij moet op tijd je slaap pakken.quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:23 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
oh nou ander keertje dan misschien of ik moet proberen zolang wakker te zijn
Ervoor wakker blijvenquote:Op woensdag 25 maart 2020 20:23 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
oh nou ander keertje dan misschien of ik moet proberen zolang wakker te zijn
Zeker mooi,ik heb een buurman een tijd geholpen zo,en dan was het aan het eind altijd even nazitten in de stal.op een pak stro.quote:
Ja je hebt gelijkquote:Op woensdag 25 maart 2020 20:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee joh. Jij moet op tijd je slaap pakken.
is goed, gezelligquote:Op woensdag 25 maart 2020 20:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ervoor wakker blijven, nee joh gekkie.
Gewoon een ander keertje proberen.
Lief.!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |