In America lopen ze een beetje achter met de maatregelen, die gaan pas rond Pasen de pieken in besmettingen zien denk ik. Het dodental per dag zal pas zelf later pieken denk ik.quote:Op donderdag 26 maart 2020 18:28 schreef Bocaj het volgende:
Rond Pasen weer in business zijn zou toch mooi zijn? Duurt nog ruim 14 dagen!
Er zijn al tekenen dat we zo langzamerhand het ergste gehad hebben!
Dat vindt letterlijk iedereen. Geen enkel land legt voor de lol z'n economie plat. Punt is alleen dat het nog minstens maanden duurt voordat er een vaccin is.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:42 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zodra dat opgelost is, dan moeten we weer door! (Mijn mening.)
Ook wel waar ja... maar er zijn ook vast wel ziekenhuizen die het wel aankunnen!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Griep legt niet complete ziekenhuizen lam, he.
Niet echt dus, want het virus grijpt extreem snel om zich heen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:45 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ook wel waar ja... maar er zijn ook vast wel ziekenhuizen die het wel aankunnen!
Dat geeft niet, alleen de kwetsbare groep moeten we beschermen. (moeten zichzelf beschermen)quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Niet echt dus, want het virus grijpt extreem snel om zich heen.
Dus?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat geeft niet, alleen de kwetsbare groep moeten we beschermen. (moeten zichzelf beschermen)
Niet iedereen belandt op de ic!
Daarom zei ik al dat naar mij mening de ouderen en zwakkeren het meest last zullen ondervinden van dit virus!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat vindt letterlijk iedereen. Geen enkel land legt voor de lol z'n economie plat. Punt is alleen dat het nog minstens maanden duurt voordat er een vaccin is.
Gaat mij vooral om je makkelijke taalgebruik. Wat mij betreft slaat het woord "reuze" nergens op. Het is een loze, niet kloppende en ongepaste toevoeging bij het woord meevallen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:40 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Er gaan meer mensen, jaarlijks wereldwijd, met griep dood hoor... hoor je ook niemand over!
Laat a.u.b. MH17 en 9/11 erbuiten want die vergelijking slaat werkelijk waar nergens op!
Ja, wat denk je nou, dat landen voor de lol alles dichtgooien? Natuurlijk gaat alles weer open als het kan. Punt is: het kan niet.quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:53 schreef FYazz het volgende:
[..]
Gaat mij vooral om je makkelijke taalgebruik. Wat mij betreft slaat het woord "reuze" nergens op. Het is een loze, niet kloppende en ongepaste toevoeging bij het woord meevallen.
Uit de wereldwijde maatregelen blijkt namelijk dat het niet "reuze" meevalt en naar de vele nabestaanden is het ongepast. Ook tegen normale griep doden zeg je niet "valt reuze mee" neem ik aan.
Dat we nooit iets horen over de jaarlijkse doden door de griepgolf is ook niet waar. Wordt elk jaar over gepubliceerd door de MSM, we zien de oproepen voor de griepprik alsook de adviezen van het RIVM.
Daar is niet iedereen het mee eens!quote:
Over je taalgebruik waarschijnlijk niet neequote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:55 schreef Bocaj het volgende:
[..]![]()
We zullen het niet eens worden!
Geeft niet!
Het staat vast ook wel in de krant, maar dan pas op pagina 5 en verder enzo!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:00 schreef FYazz het volgende:
Over het gegeven dat er wel degelijk elk jaar bericht wordt over doden als gevolg van de griep bestaat geen discussie.
Dat is gewoon zo, dat kun je ontkennen, maar maakt het niet minder waar of werkelijk.
Omdat dat ook niet echt GROOT nieuws is t.o.v. Covid-19 (of SARS, MERS, Ebola etc.).quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:02 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het staat vast ook wel in de krant, maar dan pas op pagina 5 en verder enzo!
Het is niet echt GROOT nieuws!
Gemiddeld was 70% bezet. Hoeveel stel jij voor dat er in normale omstandigheden ongebruikt horen te blijven?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:06 schreef Bocaj het volgende:
Nog eens wat, iemand zei dat we in Nederland ook schandalig weinig ic bedden hebben op 17 miljoen mensen... Daar zitten we nu dus mee te kloten! (En er waren veel meer ic bedden in het verleden!)
Dat komt omdat je in je eigen reet bent gekropen en je eigen bullshit bent gaan gelovenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:55 schreef Bocaj het volgende:
[..]![]()
We zullen het niet eens worden!
Geeft niet!
Ik denk dat ze nu wel even achter hun oren aan het krabben zijn!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:33 schreef Ulx het volgende:
[..]
Gemiddeld was 70% bezet. Hoeveel stel jij voor dat er in normale omstandigheden ongebruikt horen te blijven?
30% reserve met mogelijkheid redelijk snel het totaal te verdubbelen? Zoals nu?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:51 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nu wel even achter hun oren aan het krabben zijn!
Waarom niet een zooi bedden en apparatuur achter de hand houden?
Het zou toch mooi in storage kunnen? en de apparatuur laten rouleren!
Ik durf te wedden dat na deze crisis ze het aantal bedden wat ze toen nodig hadden als minimale reserve gaan zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |