Asscher vroeg of/hoe ze konden opschalen naar 2500-3000 IC bedden.quote:
twitter:rivm twitterde op woensdag 25-03-2020 om 12:17:40Het nieuwe #coronavirus is in Nederlands rioolwater gevonden. Sommige patiënten met COVID-19 hebben het virus in de ontlasting. Afvalwatermedewerkers zijn beschermd tegen het virus als zij zich houden aan de hygiënevoorschriften.
Lees verder: https://t.co/Ug3FamIbMO
#COVID19 reageer retweet
'Prettig' dat hij er geen lulverhaal van maakte.quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:17 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ja: in de laatste 10 seconden. De zorg zal opschaling van IC gevallen boven de 1500 niet aankunnen.
Daar schakelde ik net weer in, daarvoor niets gemist dus.quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:17 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ja: in de laatste 10 seconden. De zorg zal opschaling van IC gevallen boven de 1500 niet aankunnen.
Die van mij ook, maar die betaal ik zelf niet gelukkig.quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:18 schreef Lafoy het volgende:
[..]
Mijn abonnement gaat gewoon door hoor
ns? niet belangrijk nu.quote:
In overleg met de verhuurder voor opschorting van de huur, je personeel wordt grotendeels betaald, tegemoetkoming van 4000 euro. Als je het dan met je eigen reserves niet redt sorry maar dan heb je weinig bestaansrecht meer.quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is een druppel op een gloeiende plaat, leuke geste voor de bühne
ow kut. Nou daar ook mee oppassen dusquote:Op woensdag 25 maart 2020 12:18 schreef KingRadler het volgende:
je kan dus besmet raken als je iemands ontlasting aan raakt.
In het weekend was de verwachting dat de piek eind deze week zou zijn, toch? Gaat snel met de modellen...quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:11 schreef Kyran het volgende:
Gommers zegt piek is eind mei ...... en dan zijn er mensen die denken dat het 6 april weer klaar is.
Allemaal de schuld van die Hollanders.quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:17 schreef Belg het volgende:
[ afbeelding ]
RIP, terug een harde stijging...voor België
Ja gek hè met 850k inwoners?quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Staan ook bovenaan met 250 bevestigde besmettingen, daar gaat het nog wel los
En dit niet in een push bericht?quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De vraag van Ascher was of er een scenario is voor uitbreiding naar 2.500 of 3.000 bedden voor Coronapatiënten. Gommers' antwoord was dat de Nederlandse gezondheidszorg dat niet aan kan.
Aantal besmettingen/doden enerzijds en IC opnames anderzijds.quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:19 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
In het weekend was de verwachting dat de piek eind deze week zou zijn, toch? Gaat snel met de modellen...
Dat dus. "Dan kunnen we het niet aan. -Mute"quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:20 schreef Kyran het volgende:
Die stilte daar na antwoord van Gommers was ook wel veelzeggend.
Dat was de piek in groei, Gommers bedoelde denk ik de piek in aantallen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:19 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
In het weekend was de verwachting dat de piek eind deze week zou zijn, toch? Gaat snel met de modellen...
Hij heeft het drie minuten geleden gezegdquote:Op woensdag 25 maart 2020 12:20 schreef wpor het volgende:
[..]
En dit niet in een push bericht?
Gommers is eerlijk en direct, erg fijn om te horen. Zorgwekkende situatie zo. Wanneer de situatie ernstiger wordt dan het RIVM nu voorspelt, gaan de ziekenhuizen het niet aan kunnen.
Daar ga ik dan toch maar eens mee stoppen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:18 schreef KingRadler het volgende:
je kan dus besmet raken als je iemands ontlasting aan raakt.
Hangt af van de groei, maar scholen blijven dicht.quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:22 schreef roos94 het volgende:
Hoe denken jullie nu over de beruchte 6 april datum. Zegt Jaap dit zo positief zodat het land niet van angst ontploft als alles dan weer open gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |