Deze verwijzing niet doorhebbenquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
steigende![]()
Jezus, je bent toch niet echt zwakzinnig? Waar slaat dit op??
Deze verwijzing die doorhebbenquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Deze verwijzing die doorhebben
Admin van lik m'n reet!
@Tjackaquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:50 schreef Elan het volgende:
Bijna weer RIVM-cijfers GENOT.
Kijken of we de steigende lijn van gisteren een beetje kunnen vasthouden
Ken je memes of stap op.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
steigende![]()
Jezus, je bent toch niet echt zwakzinnig? Waar slaat dit op??
die doorhebben?quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Deze verwijzing die doorhebben
Admin van lik m'n reet!
die doorhebbenquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Deze verwijzing niet doorhebben
Admin van lik m'n reet!
Hier trap ik niet in!quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:00 schreef Coco. het volgende:
Benieuwd of de roverheid nog met nieuwe maatregelen komt.
Je had toch Picnic maat?quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:01 schreef Caland het volgende:
Net nog even in de appie geweest @:kapiteintje @:atypisch
Dat doe ik dus ook niet meer met dat verplicht een winkelwagentje voor 3 boodschapjes
Had maar voor een weekje besteld aangezien ik geen @kapiteintje benquote:
Ja dat was dom hèquote:
Nee joh, is gewoon projectie.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:03 schreef Tjacka het volgende:
J
[..]
Ja dat was dom hè
Soms denk ik dat de grapjes van GGMM echt waar zijn en ik echt verschrikkelijk verstandelijk beperkingen heb
Stiekem geen connecties meer bij de bezorgers van AH die wat voor je kunnen regelen?quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Had maar voor een weekje besteld aangezien ik geen @:kapiteintje ben
En nu zitten de tijdssloten vol
Wanbeleid
Dan is elke spelfout tegenwoordig een meme.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, dit is meteen een meme nadat @:tjacka deze fout maakte?
Grapjes van GGMM?quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:03 schreef Tjacka het volgende:
J
[..]
Ja dat was dom hè
Soms denk ik dat de grapjes van GGMM echt waar zijn en ik echt verschrikkelijk verstandelijk beperkingen heb
Dat jaquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dan is elke spelfout tegenwoordig een meme.
Dat zie je toch?quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, dit is meteen een meme nadat @:tjacka deze fout maakte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |