Hij benadrukt dat er nog geen resultaten bekend zijn van onderzoeken bij patiënten met corona, alleen resultaten van laboratoriumstudies. "We weten dat de virusremming werkt in het laboratorium, dat is aangetoond", zegt Van der Eerden. "Dat is op zich gunstig."quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze weten het nog niet omdat het verder getest moet worden. Dat is iets anders dan wat jij zegt.
Hij benadrukt dat er nog geen resultaten bekend zijn van onderzoeken bij patiënten met corona, alleen resultaten van laboratoriumstudies. "We weten dat de virusremming werkt in het laboratorium, dat is aangetoond", zegt Van der Eerden. "Dat is op zich gunstig."quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze weten het nog niet omdat het verder getest moet worden. Dat is iets anders dan wat jij zegt.
Hoe zou het er nu aan toegaan op het serverpark?quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:29 schreef fetX het volgende:
Mijn post stond nog niet eens (in mijn beeld) en is al weg.
Trage kutsite. Godverdomme. @:Zipportal
Heb je niks nuttigs te doen?quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:30 schreef Zipportal het volgende:
Heb een nieuwe gif gemaakt.
[ afbeelding ]
Graag jullie mening.
@:coco.
@:jancees
@:lenny_leonard
@:wereldgozer
@#ANONIEM
Het voelt alsof dat park al is gesloten.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe zou het er nu aan toegaan op het serverpark?
quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
80 nieuwe doden, 341 nieuwe ziekenhuisopnames
quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zeggen wij zo hier in de regio makker.
Prima gif. Alleen deze had er ook wel bij gemogen:quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:30 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Graag jullie mening.
@#ANONIEM
*insert gif.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe zou het er nu aan toegaan op het serverpark?
CORRED?quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:32 schreef fetX het volgende:
De nieuwe note is uit.
@:PicoMMP
@:Lenny_Leonard
@:Zipportal
Een lijst van domme gasten en Tjacka wordt niet genoemd.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:36 schreef onlogisch het volgende:
Thanks voor alle mentions @:GGMM
Wat een tering domme gasten zijn @:Caland , @:Elan en uiteraard @:Scrummie2.1
lol.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:43 schreef fetX het volgende:
Zojuist ongetwijfeld weer een nieuwe note binnengekopt. Ik kon me niet inhouden. Slappe zak die ik ben.
stoer zegquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:43 schreef fetX het volgende:
Zojuist ongetwijfeld weer een nieuwe note binnengekopt. Ik kon me niet inhouden. Slappe zak die ik ben.
Zijn ook dezelfde groep debiele users die dat soort flaters makenquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:31 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik kan de flaters niet bijhouden vandaag.
Goedgekeurd.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:30 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Graag jullie mening.
@#ANONIEM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |