Dat is niet verbodenquote:Op woensdag 25 maart 2020 12:38 schreef Coco. het volgende:
[..]
Het is heerlijk weer. Ik ga zo ook even een rondje rennen in het park.
Ben jij ook zo'n asociale hardloper die op 30cm voorbij komt rennen en me dan nog even lekker in de nek hijgt?quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:38 schreef Coco. het volgende:
[..]
Het is heerlijk weer. Ik ga zo ook even een rondje rennen in het park.
bezemsteel meenemen en die dan tussen hun poten stekenquote:Op woensdag 25 maart 2020 12:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n asociale hardloper die op 30cm voorbij komt rennen en me dan nog even lekker in de nek hijgt?
Nee, zo iemand ben jij vast niet.
Och, dat lijkt me een genot om te doen. Ik heb echt een hekel gekregen aan een deel van de hardlopers.quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
bezemsteel meenemen en die dan tussen hun poten steken
hardlopers altijd een apart volk gevonden, ze zien er ook meestal slecht uit en dan zeggen dat het gezond isquote:Op woensdag 25 maart 2020 12:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Och, dat lijkt me een genot om te doen. Ik heb echt een hekel gekregen aan een deel van de hardlopers.
Je kunt sommige mensen ook niet eens een kleine verantwoordelijkheid geven
Nee ik ren over het gras. Honden mogen daar toch niet poepen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n asociale hardloper die op 30cm voorbij komt rennen en me dan nog even lekker in de nek hijgt?
Werkt ook bij wielrenners.quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
bezemsteel meenemen en die dan tussen hun poten steken
Ik trek zo een sprint naar je moeder.quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:45 schreef Coco. het volgende:
Ga toch wat sprintjes trekken. HIIT genot.
De wegen naar de kustgebieden zijn afgesloten.quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:54 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik trek zo een sprint naar je moeder.
Je zwinkt maar een eind weg.quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:54 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik trek zo een sprint naar je moeder.
En ik hoop dat ik onderweg m'n enkel niet verzwik.
Buk jij maar eens even.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je zwinkt maar een eind weg.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das juist het hele leuke, waarom zou je anders hardlopen nu?quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:39 schreef fetX het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Buk jij maar eens even.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
steigendequote:Op woensdag 25 maart 2020 13:50 schreef Elan het volgende:
Bijna weer RIVM-cijfers GENOT.
Kijken of we de steigende lijn van gisteren een beetje kunnen vasthouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |