Kon je die call niet van thuis uit doen dan?quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik mag om 10:00. Daarna weer rihting Sweet Lake
Was het druk in de jumbo Mquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kon je die call niet van thuis uit doen dan?
lekkerquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:29 schreef Karzai het volgende:
Zo toch even kijken of de haringkar nog open is
Ik ben er niet geweest, dus geen idee.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was het druk in de jumbo M
ga je dt redden?quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Zegt Ikea gisteren dat ze shit komen bezorgen tussen 16 en 20 uur. Krijg ik nu een app dat ze komen tussen 10 en 11 uur![]()
![]()
geen probleem toch, je moet hoe dan ook thuisblijven en heb je sneller je shitquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Zegt Ikea gisteren dat ze shit komen bezorgen tussen 16 en 20 uur. Krijg ik nu een app dat ze komen tussen 10 en 11 uur![]()
![]()
nee naar zijn nieuwe huis :pquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:47 schreef crv het volgende:
[..]
geen probleem toch, je moet hoe dan ook thuisblijven en heb je sneller je shit
ah mooiquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb mijn vader gevraagd. Die woont dichterbij.
daar kan die ook de hele dag thuis zittenquote:
Mijn delivery heeft vandaag een window tussen 7.30 en 22.00 uurquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
Ja, als ik het van tevoren weet wel. Niet als ze twintig minuten van tevoren appen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:48 schreef crv het volgende:
[..]
daar kan die ook de hele dag thuis zitten
dat is dan wel weer een voordeel van al het thuis werken.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn delivery heeft vandaag een window tussen 7.30 en 22.00 uur![]()
Nou ben ik 'toevallig' vandaag thuis
Geen bericht gekregen met een kleinere window? Die van mij was oorspronkelijk 10 tot 22quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn delivery heeft vandaag een window tussen 7.30 en 22.00 uur![]()
Nou ben ik 'toevallig' vandaag thuis
Nee nog niet... had ik eigenlijk wel verwacht. Zo lang ze maar leveren vind ik het primaquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen bericht gekregen met een kleinere window? Die van mij was oorspronkelijk 10 tot 22
Mooie tijd om een docu te kijkenquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Ennnn, de volgende videocall, eentje van 2 uur
kan je niet zon kartonnen bord van jezelf neerzetten?quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Helaasch, ik moet iemand een training gevenquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooie tijd om een docu te kijken
Met af en toe een vooraf opgenomen boodschap.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je niet zon kartonnen bord van jezelf neerzetten?
quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met af en toe een vooraf opgenomen boodschap.
"Ja, klopt"
"Ik zou dit escaleren"
"Dit moeten we als bedrijf niet willen."
"Even koffiepauze?"
1 van de meest vreselijke kantoortermenquote:
BBquote:
Uitrollen en doorpakkenquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 van de meest vreselijke kantoortermen
Wel goed, beetje saai.quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe gaat het met jou in deze spannende tijden ?:P
ja thuis.quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:04 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Uitrollen en doorpakken
[..]
Wel goed, beetje saai.
Werken, thuis, werken, thuis, werken, thuis
Ken het voort wel
Met jou dan?
quote:
Ernstig als je van te voren al weet dat 't zo'n hel gaat worden..quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker schakelenquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 van de meest vreselijke kantoortermen
quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ernstig als je van te voren al weet dat 't zo'n hel gaat worden..Kantoorbaan is kut, maar het verdient vaak beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:09 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Kantoorbaan is kut, maar het verdient vaak beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schiet maar wat in de agendaquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]Dat is wel netjes idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dan nog, kantoorbaan is gewoon kut.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Wel een handig ding jaquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:19 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.manu.nl/product/kangaroo-stand/
Denk dat ik zoiets zelf ga bouwen..
kan je dat naast de bank zetten ofzo?quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:19 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.manu.nl/product/kangaroo-stand/
Denk dat ik zoiets zelf ga bouwen..
Of op je bureauquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je dat naast de bank zetten ofzo?
Heyquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:21 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Of op je bureau
Je kan het ook in de garage zetten, of in de tuin, maar dan is het niet zo nuttig denk ik.
Heyquote:
Is voor naast de bank jaquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je dat naast de bank zetten ofzo?
quote:
ja dat ken ik wel ;pquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Is voor naast de bank ja. Is een moderne krantenbak
(mocht je dat nog kennen
)
Dat is wel leuk om te hobbyen ja.quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]alleen de vakverdeling zoals zij hebben is voor mij niet handig. Dus ik ga maar eens beunen met MDF als ik me weer iets fitter voel
quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:32 schreef UitStraling het volgende:
Lean is de allerergste, wat je zegt is niet lean hč, Hoe kunnen we dit lean maken? Nou jongons ik torpedeer dit plan want ik zie de lean er niet van in. Wie kan die leanen? Je denkt niet lean en mean genoeg weet je dat? Even lean langs de plint werken. Laten we dit even lean tegen de lamp aanhouden.
Bij ons had je allang een tik tegen je kokosnoot gehadquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:32 schreef UitStraling het volgende:
Lean is de allerergste, wat je zegt is niet lean hč, Hoe kunnen we dit lean maken? Nou jongons ik torpedeer dit plan want ik zie de lean er niet van in. Wie kan die leanen? Je denkt niet lean en mean genoeg weet je dat? Even lean langs de plint werken. Laten we dit even lean tegen de lamp aanhouden.
je zou bijna denken dat mensen het beginnen te snappenquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:34 schreef bitterbal het volgende:
scheveningen ziet er safe uit
http://www.scheveningenlive.nl/pier-webcam/
Had ik jullie met een glimlach op straat gezetquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij ons had je allang een tik tegen je kokosnoot gehad
Mooi kunnen we vanmiddag ff op en neerquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:34 schreef bitterbal het volgende:
scheveningen ziet er safe uit
http://www.scheveningenlive.nl/pier-webcam/
Bij lean geneuzel maak ik altijd de slechte grap 'welke tante?'quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:32 schreef UitStraling het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij lean geneuzel maak ik altijd de slechte grap 'welke tante?'Lien Bek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
kan ik er lopenquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je zou bijna denken dat mensen het beginnen te snappen
quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij lean geneuzel maak ik altijd de slechte grap 'welke tante?'en dan niemand die het snapt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had ik jullie met een glimlach op straat gezet
Sommige wel, en anders hebben ze pech.quote:
Dit is zo niet grappigquote:
Die zag ik gisteren ook maar wilde jullie het besparen.quote:
Dit dus, jandino en aliquote:
dit is wel echt heel kutquote:
quote:
antillenquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrolijk Afrikaans snoepje toch?
mn ma is er fan van..quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nooit kunnen lachen om die hele vent.
Deze tropische zuidvrucht mag je hebben.quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrolijk Afrikaans snoepje toch?
Nicequote:Op woensdag 25 maart 2020 10:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mn ma is er fan van..
m'n zus wilde met mn pa en mn ma voor m'n ma's verjaardag naar een voorstelling.. Ik kon niet mee omdat ik aan boord zat![]()
Tot ik ineens 2 weken eerder naar huis ging. Toen moest ik met 't mes op de keel in plaats van m'n vader mee 'want je bent nu eindelijk ook eens thuis'.
Heb 2u lang niet eens een gniffel kunnen produceren. Wat een irritant heerschap.
De Beneden- en Bovenwindse eilanden zijn jullie nog steeds dankbaar denk ik.quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Daarheen gebracht door de Zeeuwen
quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toch geen verstand van al die tinten.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
50 tinten grijsquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
al mee bezig, ik verwacht significantie verbetering morgen.quote:
Film hetquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Deze print ik uit en zo ga ik negers op straat op kleur sorteren.
ik zou het niet doen, ziekenhuizen zitten echt niet op nog meer mensen te wachtenquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Deze print ik uit en zo ga ik negers op straat op kleur sorteren.
Laten ze die daar binnen dan?quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou het niet doen, ziekenhuizen zitten echt niet op nog meer mensen te wachten
quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok doe ik, begin wel met kleine negertjes.
Ken je ook die van:quote:
neequote:Op woensdag 25 maart 2020 10:52 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ken je ook die van:
BLIJF STAAN NEGER (politie rotterdam noord)
quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee?
https://www.dumpert.nl/item/16475_36fd60f5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Netjesquote:Op woensdag 25 maart 2020 11:02 schreef FranticDJ het volgende:
Corona verspreiding stabiliseert volgens RIVM
Hoorde het ja, ik hoop het.quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:02 schreef FranticDJ het volgende:
Corona verspreiding stabiliseert volgens RIVM
Karma is een bitch.quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:06 schreef UitStraling het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)tlikker-heeft-corona
klinkt misschien hard, maar aan zo'n figuur moeten we geen ziekenhuisbed verspillenquote:Op woensdag 25 maart 2020 11:06 schreef UitStraling het volgende:
Mee eensquote:Op woensdag 25 maart 2020 11:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klinkt misschien hard, maar aan zo'n figuur moeten we geen ziekenhuisbed verspillen
is ook weer waarquote:Op woensdag 25 maart 2020 11:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klinkt misschien hard, maar aan zo'n figuur moeten we geen ziekenhuisbed verspillen
Lol.quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:06 schreef UitStraling het volgende:
jaquote:Op woensdag 25 maart 2020 11:06 schreef UitStraling het volgende:
Het is een Murican, best kans dat 'ie z'n ziekenhuisbed niet eens kan betalen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
true.quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is een Murican, best kans dat 'ie z'n ziekenhuisbed niet eens kan betalen.
Die cijfers gaan nooit betrouwbaar worden met de kosten die aan zo'n test hangen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
true.
ben eens benieuwd. het gaat hard daar in Murica met besmettingen.
Ja kreeg gisteren een filmpje over 3 touringcars, zal hem zo eens opzoekenquote:Op woensdag 25 maart 2020 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
true.
ben eens benieuwd. het gaat hard daar in Murica met besmettingen.
en naar hun grote oranje leider hoef je ook niet te luisterenquote:Op woensdag 25 maart 2020 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die cijfers gaan nooit betrouwbaar worden met de kosten die aan zo'n test hangen.
ja gewoon aan hun lot overgelaten.begrijp ik nietquote:Op woensdag 25 maart 2020 11:16 schreef Karzai het volgende:
ik hoorde vanochtend wel een verontrustend bericht over een bejaardentehuis in Spanje dat de levende oudjes gewoon tussen de doden lagen en aan hun lot werden overgelaten
Zorgpersoneel leek gevlucht, maar wordt een onderzoek ingesteld.quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gewoon aan hun lot overgelaten.begrijp ik niet
kan je haast niet geloven toch?quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:17 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Zorgpersoneel leek gevlucht, maar wordt een onderzoek ingesteld.
Ja, heeft ook wel een hoog fakenews gehalte, we zullen zien.quote:
Nja ben daar meerdere keren naar het ziekenhuis geweest voor kleine dingen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:17 schreef Karzai het volgende:
In Yankeestan krijg je ook geen uitkering, nog meer daklozen
quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nja ben daar meerdere keren naar het ziekenhuis geweest voor kleine dingen.
(Knie probleem en wat in mn oog)
En i shit you not, iemand met een steek/schotwond werd de gang opgestuurd omdat ik voor moest omdat ik een dikke verzekering had (die ze 6 poten uit konden draaien).
met obama care waren ze wel op de goede weg, maar ja, dat wilden ze niet..quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En i shit you not, iemand met een steek/schotwond werd de gang opgestuurd omdat ik voor moest omdat ik een dikke verzekering had (die ze 6 poten uit konden draaien).
Obama is het beste wat ze daar hebben gehad de afgelopen 50 jaar.quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met obama care waren ze wel op de goede weg, maar ja, dat wilden ze niet..
Een groot verdienmodel die ziekenhuizen daar, mensen met tonnen schuld als ze daar even zijn geweestquote:Op woensdag 25 maart 2020 11:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Het zal inderdaad iets genuanceerder liggen dan gewoon "gevlucht". Ik begreep ook dat het soms wel meer dan een dag kon duren voordat lichamen werden opgehaald. Ja dan liggen er dus dode mensen op kamers.quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:20 schreef bitterbal het volgende:
misschie waren alle verzorgers ziek,, kan mij niet voorstellen dat ze expres weg zijn gegaan
Ja pcies. Maar het hele land is ook bizar.quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
Een groot verdienmodel die ziekenhuizen daar, mensen met tonnen schuld als ze daar even zijn geweest
Tegen de tijd dat ze dat beseffen, het beste in 100 jaarquote:Op woensdag 25 maart 2020 11:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Obama is het beste wat ze daar hebben gehad de afgelopen 50 jaar.
Spanjaarden zijn niet de meest aimabele mensen en ook niet echt helden.quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:20 schreef bitterbal het volgende:
misschie waren alle verzorgers ziek,, kan mij niet voorstellen dat ze expres weg zijn gegaan
ja ik ga er maar vanuit dat het idd iets anders is als nu gedachtquote:Op woensdag 25 maart 2020 11:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het zal inderdaad iets genuanceerder liggen dan gewoon "gevlucht". Ik begreep ook dat het soms wel meer dan een dag kon duren voordat lichamen werden opgehaald. Ja dan liggen er dus dode mensen op kamers.
ja maar dit is wel erg wat er nu word gezegd.quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spanjaarden zijn niet de meest aimabele mensen en ook niet echt helden.
Nee maar toch, dit is wel heel heftigquote:Op woensdag 25 maart 2020 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spanjaarden zijn niet de meest aimabele mensen en ook niet echt helden.
Waarschijnlijk wel ja..quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ze dat beseffen, het beste in 100 jaar
Ach ze zijn ook trots op het feit dat hun voormalige koning 5000+ minnaressen had.quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dit is wel erg wat er nu word gezegd.
ik heb altijd leuke ervaringen met spanjaarden gehad.quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ach ze zijn ook trots op het feit dat hun voormalige koning 5000+ minnaressen had.
Ik geloof dit meteen in jouw gevalquote:Op woensdag 25 maart 2020 11:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb altijd leuke ervaringen met spanjaarden gehad.
ik ben in spanje nooit verder gekomen dan lloret de mar, dus ik heb bijna geen spanjaard gezienquote:Op woensdag 25 maart 2020 11:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb altijd leuke ervaringen met spanjaarden gehad.
vorige keer in thailand zat ik in een zaak bij de pier. En toen zag ik een stel lopen met gigantische backpacks. bezweet en allesquote:Op woensdag 25 maart 2020 11:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik geloof dit meteen in jouw geval
quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:30 schreef UitStraling het volgende:
Rot taaltje wel als Spaanse vrouwen een beetje opgewonden raken, alsof er een robotstofzuiger hapert.
Lief en typisch jij.quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vorige keer in thailand zat ik in een zaak bij de pier. En toen zag ik een stel lopen met gigantische backpacks. bezweet en allesVroegen hoe ver het was naar hun hostel.
Was een half uur lopen in de hitte. Dus ik zei dat ze beter taxi konden nemen maar dat vonden ze maar te duurDus zij weg. Voelde mij toch wat bezwaard dat ze gingen lopen dus ik er achter aan op de scooter ;P
Na 400 meter waren ze al gestrand, zaten in de schaduw![]()
Dus heb als taxi bitterbal ze naar het hostel gebracht. En de rest van de vakantie heb ik ze gezien. waren echt fucking leuke mensen.
wat een mietjesquote:Op woensdag 25 maart 2020 11:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vorige keer in thailand zat ik in een zaak bij de pier. En toen zag ik een stel lopen met gigantische backpacks. bezweet en allesVroegen hoe ver het was naar hun hostel.
Was een half uur lopen in de hitte. Dus ik zei dat ze beter taxi konden nemen maar dat vonden ze maar te duurDus zij weg. Voelde mij toch wat bezwaard dat ze gingen lopen dus ik er achter aan op de scooter ;P
Na 400 meter waren ze al gestrand, zaten in de schaduw![]()
Dus heb als taxi bitterbal ze naar het hostel gebracht. En de rest van de vakantie heb ik ze gezien. waren echt fucking leuke mensen.
ja vond het echt te kut voor ze om dat stuk te gaan lopenquote:
Zeggen het niet voor niks tochquote:Op woensdag 25 maart 2020 11:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zou dat nou echt zijn van het rivm
wat?quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
we zullen het vanmiddag aan de cijfers zienquote:Op woensdag 25 maart 2020 11:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Yupquote:Op woensdag 25 maart 2020 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
we zullen het vanmiddag aan de cijfers zien
op de nos live blog staat sterke steiging vlakt af.quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat het aantal besmettingen afvlakt
qua incubatietijd zouden we nu ook wel langzaam resultaten moeten kunnen zien.quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
op de nos live blog staat sterke steiging vlakt af.
dat klopt gezien de maatregelen ja
hij zegt ook dat we hier nog maanden mee bezig zijn. maar met de cijfers moeten we natuurlijk terug kijkenquote:Op woensdag 25 maart 2020 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
qua incubatietijd zouden we nu ook wel langzaam resultaten moeten kunnen zien.
maar dat betekent natuurlijk nog lang niet dat we er van af zijn
ik ben dit grafiekje dagelijks aan het aanvullenquote:Op woensdag 25 maart 2020 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
speakin of which: dat grafiekje een tijdje geleden van dat de NLse en Italiaanse cijfers vrijwel exact gelijke tred houden met een lag van een dag of 17. Sinds eergisteren zijn de NLse cijfers aanzienlijk gunstiger dan de Italiaanse.
ja er wordt in Italië veel meer getest dan in NL ja. Er wordt eigenlijk overal veel meer getest dan in NL. Behalve in apenlanden als Rusland.quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:40 schreef FranticDJ het volgende:
Ook genoeg artikelen die dat grafiekje onderuit halen als onjuiste vergelijking.
Klopt, maar ik denk dat de verhouding met aantal inwoners ook wel van belang is.. Om iets te noemen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja er wordt in Italië veel meer getest dan in NL ja. Er wordt eigenlijk overal veel meer getest dan in NL. Behalve in apenlanden als Rusland.
vertel dan ook meteen het hele verhaal. met dit soort posts kunnen we niksquote:Op woensdag 25 maart 2020 11:54 schreef Nick1975 het volgende:
Situatie gehad hier. Twee motormuizen en een busje moeten laten optreden. Mijn handen gelukkig niet nodig gehad. Niels weer in de bocht.![]()
Het is wel de kroon op z'n prins-zijn zo.quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:00 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)-op-coronavirus.html
Zal willie dan koning worden daar?
hehehehequote:Op woensdag 25 maart 2020 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is wel de kroon op z'n prins-zijn zo.
Kee. Hier voor de deur, Witte de Wit ben ik gisteren bestolen van mijn telefoon. Heb m terug. Ik ben een kleine man met een grote mond. Had dus de kit nodig. Ingerekend die mocro, ben nog steeds van de Koninklijke Marine stelletje grapjurkjes dat ze er zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vertel dan ook meteen het hele verhaal. met dit soort posts kunnen we niks
quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vertel dan ook meteen het hele verhaal. met dit soort posts kunnen we niks
het hele verhaal maakt het niet veel beter eigenlijkquote:
Nee ik zie het. Nou ja, kan ik niks mee, doe ik niks meequote:Op woensdag 25 maart 2020 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het hele verhaal maakt het niet veel beter eigenlijk
ik denk dat ik er een voorzichtige "oké" aan waag.quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik zie het. Nou ja, kan ik niks mee, doe ik niks mee
Nou, dat zou dan het uiterste zijn inderdaad. Succes!quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk dat ik er een voorzichtige "oké" aan waag.
Okéquote:Op woensdag 25 maart 2020 12:03 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Kee. Hier voor de deur, Witte de Wit ben ik gisteren bestolen van mijn telefoon. Heb m terug. Ik ben een kleine man met een grote mond. Had dus de kit nodig. Ingerekend die mocro, ben nog steeds van de Koninklijke Marine stelletje grapjurkjes dat ze er zijn.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk dat ik er een voorzichtige "oké" aan waag.
Living on the edgequote:
Heeft die man ook weer eens wat anders te doen dan coronatestjes afnemenquote:Op woensdag 25 maart 2020 12:28 schreef FranticDJ het volgende:
Straks even langs de huisarts.. moet toch even wat testjes laten doen :/
ziet er leuk uit in de tuin, maar niet op mijn bordquote:Op woensdag 25 maart 2020 12:29 schreef FranticDJ het volgende:
Oh en ook rabarber meegenomen van de markt
taart van makenquote:Op woensdag 25 maart 2020 12:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ziet er leuk uit in de tuin, maar niet op mijn bord
Mijn moeder kookte dat vroegah en dan aten we dat vaak als toetje. Met suiker en kaneel denk ik. Of op de pannekoek, als een soort jam.quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ziet er leuk uit in de tuin, maar niet op mijn bord
nee, goorquote:
mijn ouders ook. beweerden dan dat het gezond was. behalve dan die kilo suiker die er doorheen ging om het minder goor te makenquote:Op woensdag 25 maart 2020 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn moeder kookte dat vroegah en dan aten we dat vaak als toetje. Met suiker en kaneel denk ik. Of op de pannekoek, als een soort jam.
Zou het een soort surrogaatvariant van jam zijn geweest eigenlijk?
Ja toen was suiker nog algemeen geaccepteerd en zo.quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:35 schreef gianni61 het volgende:
mijn ouders ook. beweerden dan dat het gezond was. behalve dan die kilo suiker die er doorheen ging om het minder goor te maken
Voortschrijdend inzicht, in grote delen van Afrika drinken ze nog steeds liters cola tegen buikklachten, aids en ongewenste zwangerschappen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja toen was suiker nog algemeen geaccepteerd en zo.
Je moet ook eens kijken wat een gemiddels huishouden in de jaren '80 aan zout gebruikteWij hadden zo'n grote Keulse pot in de keukenkast staan met een houten pollepel erin. Zout!
Niet meer voor te stellen
ik hoor bitterbal nooit over buikklachten of aids. DUS HET WERKT WELquote:Op woensdag 25 maart 2020 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voortschrijdend inzicht, in grote delen van Afrika drinken ze nog steeds liters cola tegen buikklachten, aids en ongewenste zwangerschappen.
In Den Haag ook, @bitterbalquote:Op woensdag 25 maart 2020 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voortschrijdend inzicht, in grote delen van Afrika drinken ze nog steeds liters cola tegen buikklachten, aids en ongewenste zwangerschappen.
En die laatste?quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik hoor bitterbal nooit over buikklachten of aids. DUS HET WERKT WEL
Zure slierten in je keel ja.quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:44 schreef Karzai het volgende:
rabarber lang niet gehad, beetje slijmerig was dat altijd in mijn herinnering.
Doe je ding.quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:46 schreef Karzai het volgende:
Zal ik nog een treetje warsteiner halen bij Dirk 3 voordat het op is?
Ik heb een vomar, dirk, marqt en AH in de buurtquote:Op woensdag 25 maart 2020 12:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zou niet eens weten waar er in Den Haag een Dirk zit.
Chillquote:Op woensdag 25 maart 2020 12:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb een vomar, dirk, marqt en AH in de buurt
Doe maar even ja.quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:46 schreef Karzai het volgende:
Zal ik nog een treetje warsteiner halen bij Dirk 3 voordat het op is?
nee joh eerst nog even drieduizend posts op fok plaatsenquote:
66.108 (gemiddeld 18 per dag)quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee joh eerst nog even drieduizend posts op fok plaatsenPrioriteiten
Rustig aan doen Buda.quote:
Ik zit met het raam open hier.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:04 schreef gianni61 het volgende:
lunchwandeling was weer een beetje fris
had gelukkig mijn portemonnee niet bij me, want halverwege mn rondje kwam ik langs de viskar.quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had gelukkig mijn portemonnee niet bij me, want halverwege mn rondje kwam ik langs de viskar.
gisteren gedaan. was goed te doen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik 'moet' me vanmiddag de supermarkt in wagen.
Rare drukke dagen en slecht slapen zijn nooit zo goed voor het gestel nee.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Slecht geslapen vannacht. Denk dat het daar mee te maken heeft
ik heb Guinnessquote:
Ik heb (bijna) koffie.quote:
Klopt. Vandaag maar even rustig aan. Ik hoef niet meer naar buiten vandaag, dus dat scheelt.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Rare drukke dagen en slecht slapen zijn nooit zo goed voor het gestel nee.
wordt wel een kluif voor hemquote:
gisteren extra naar mijn minder favoriete supermarkt gegaan, omdat die wel guinness heeft en de andere niet.quote:
Liveblogje op je smartglasses aanzettenquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als je ff weg bent mis je gelijk miljoen berichten
linie is hier druk boetes aan t uitdelen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:20 schreef Karzai het volgende:
pils is binnen, ook de raampjes open hier
Buren waren lekker aan het keuvelen buiten, niet op afstand
quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dan had ik wel geschreven:
Wat erg
Goed zoquote:
Zou echt top zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:21 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/dossier(...)-momenteel~a93467f7/
Hopen dat dit waar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |