Kon je die call niet van thuis uit doen dan?quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik mag om 10:00. Daarna weer rihting Sweet Lake
Was het druk in de jumbo Mquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kon je die call niet van thuis uit doen dan?
lekkerquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:29 schreef Karzai het volgende:
Zo toch even kijken of de haringkar nog open is
Ik ben er niet geweest, dus geen idee.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was het druk in de jumbo M
ga je dt redden?quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Zegt Ikea gisteren dat ze shit komen bezorgen tussen 16 en 20 uur. Krijg ik nu een app dat ze komen tussen 10 en 11 uur![]()
![]()
geen probleem toch, je moet hoe dan ook thuisblijven en heb je sneller je shitquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Zegt Ikea gisteren dat ze shit komen bezorgen tussen 16 en 20 uur. Krijg ik nu een app dat ze komen tussen 10 en 11 uur![]()
![]()
nee naar zijn nieuwe huis :pquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:47 schreef crv het volgende:
[..]
geen probleem toch, je moet hoe dan ook thuisblijven en heb je sneller je shit
ah mooiquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb mijn vader gevraagd. Die woont dichterbij.
daar kan die ook de hele dag thuis zittenquote:
Mijn delivery heeft vandaag een window tussen 7.30 en 22.00 uurquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
Ja, als ik het van tevoren weet wel. Niet als ze twintig minuten van tevoren appen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:48 schreef crv het volgende:
[..]
daar kan die ook de hele dag thuis zitten
dat is dan wel weer een voordeel van al het thuis werken.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn delivery heeft vandaag een window tussen 7.30 en 22.00 uur![]()
Nou ben ik 'toevallig' vandaag thuis
Geen bericht gekregen met een kleinere window? Die van mij was oorspronkelijk 10 tot 22quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn delivery heeft vandaag een window tussen 7.30 en 22.00 uur![]()
Nou ben ik 'toevallig' vandaag thuis
Nee nog niet... had ik eigenlijk wel verwacht. Zo lang ze maar leveren vind ik het primaquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen bericht gekregen met een kleinere window? Die van mij was oorspronkelijk 10 tot 22
Mooie tijd om een docu te kijkenquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Ennnn, de volgende videocall, eentje van 2 uur
kan je niet zon kartonnen bord van jezelf neerzetten?quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Helaasch, ik moet iemand een training gevenquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooie tijd om een docu te kijken
Met af en toe een vooraf opgenomen boodschap.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je niet zon kartonnen bord van jezelf neerzetten?
quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met af en toe een vooraf opgenomen boodschap.
"Ja, klopt"
"Ik zou dit escaleren"
"Dit moeten we als bedrijf niet willen."
"Even koffiepauze?"
1 van de meest vreselijke kantoortermenquote:
BBquote:
Uitrollen en doorpakkenquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 van de meest vreselijke kantoortermen
Wel goed, beetje saai.quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe gaat het met jou in deze spannende tijden ?:P
ja thuis.quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:04 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Uitrollen en doorpakken
[..]
Wel goed, beetje saai.
Werken, thuis, werken, thuis, werken, thuis
Ken het voort wel
Met jou dan?
quote:
Ernstig als je van te voren al weet dat 't zo'n hel gaat worden..quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker schakelenquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 van de meest vreselijke kantoortermen
quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ernstig als je van te voren al weet dat 't zo'n hel gaat worden..Kantoorbaan is kut, maar het verdient vaak beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:09 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Kantoorbaan is kut, maar het verdient vaak beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schiet maar wat in de agendaquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]Dat is wel netjes idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dan nog, kantoorbaan is gewoon kut.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |