Ik maakte daar zelf topcoat met goud meequote:Op woensdag 25 maart 2020 10:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yes. De rest staat al in CRE.
[..]
Iedereen kent bladgoud, toch.
Rijke tata gespot.quote:
Zo blij dat ik NET voor deze ellende begon nog een weekje op vakantie ben geweest.quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:11 schreef Californium het volgende:
Ik ben blij dat ik 1 week vakantie heb aangevraagd en deze al heb opgenomen, precies 1 week voor de shit begon.
Maar ik ga ervan uit dat we te horen gaan krijgen dat we einde van het jaar en waarschijnlijk volgend jaar meer vakantiedagen mogen meenemen naar het jaar erop.
dat dan weer welquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yes. De rest staat al in CRE.
[..]
Iedereen kent bladgoud, toch.
Nu gaat het over nagellak toch?quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik maakte daar zelf topcoat met goud mee.
ik heb wel spijt dat ik tijdens de carnaval niet nog een paar dagen weg ben geweestquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo blij dat ik NET voor deze ellende begon nog een weekje op vakantie ben geweest.
Heel goed!quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu gaat het over nagellak toch?
Carnaval.quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb wel spijt dat ik tijdens de carnaval niet nog een paar dagen weg ben geweest
Ligt eraan hoe lang toch. en waarheen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Zo vaak kan ik niet eens.
Oeh gaaf!quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik maakte daar zelf topcoat met goud mee.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In dat geval ga ik vanavond nog naar haar toe.
Je was okay, relatief.quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In dat geval ga ik vanavond nog naar haar toe.
je weet wel een topic stil te krijgenquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:57 schreef STING het volgende:
[..]
Nou vooruit, omdat ik in zo'n goede bui ben
Iedereen gaat CE missenquote:Op woensdag 25 maart 2020 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je weet wel een topic stil te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |