Ten opzichte van die oudere meneer. Die kon echt niets meer. De andere kon nog lopen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Twee weken ziek is toch wel stevig...zoiets heb ik zelf nog nooit meegemaakt.
Kijken waard?quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:29 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
In het laatste Fvd-journaal reageerde Baudet op Jensen.
Ik ook niet, hooguit 2 dagen is een "normale" griep bij mijquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Twee weken ziek is toch wel stevig...zoiets heb ik zelf nog nooit meegemaakt.
Dan gaat het sneller hequote:Op woensdag 25 maart 2020 22:35 schreef matthijst het volgende:
Ja slim man, alle bejaarden bij elkaar.
Je kijkt te veel naar Jensen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:36 schreef Bocaj het volgende:
Hebben ze misschien expres extra zieken gekozen om ons bang te maken?!
Die spaanse dame keek wat bevredigend!
Ik zag bij de Hema een heel lief oud vrouwtje allemaal stukken kaas en sushi in d'r tas gooien en ging toen alleen een klein dingetje afrekenen. Ik zeg nog tegen de kassière die madam heeft d'r tas volgeladen maar ze geloofden me niet en lieten haar gewoon gaan.quote:
Af en toe komt er wel een interessante vraag voorbij, over met welke partijen Forum een coalitie denkt te vormen en dergelijke. Ik heb het op de achtergrond staan en vang zo nu en dan wat op. Verder niet echt denk ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |