Ja maar dan kun je altijd op mij rekenen he?quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:53 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik dacht al wel, laat ik hier maar niet op reageren.
Heb je er genoeg ruimte omheen? Dat je niet straks de droogmolen wil uitklappen en hij tegen de muur komt...quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:06 schreef summer52 het volgende:
Bedankt voor jullie lieve berichtjes![]()
Maar stil zitten? Gisteren een droogmolen gekocht en ja er zit een grondanker bij en die moet in de grond. Dus toch maar bezig geweest, lange stang in de grondanker steken en draaien maar. Nu even stoppen want de grond is te hard, dus advies is dan om water in de grondanker te gieten en 5 minuten te laten staan. Nu aan de koffie en straks weer verder.
[ afbeelding ]
Lijkt me ook echt raar inderdaad.quote:Op woensdag 25 maart 2020 01:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dan heb je ineens een totaal ander levenEn dat ligt dan even helemaal stil. Moet echt een rare ervaring zijn.
Nu hebben we die rare ervaring in ieder geval wel gewoon allemaalGeeft toch een soort verbintenis.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 07:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben geabonneerdMaak sinds aflevering 1 elke dag braaf m'n bed op
Insgelijks!quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:45 schreef ato het volgende:
[..]
Fijn je weer hier te zien, hoe is je zicht op dit moment? En natuurlijk klote dat de operatie wordt uitgesteld door ook nog eens die rot virus.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:42 schreef Arizona het volgende:
@:I fijn dat je er weer bent! Onzekere tijden nu met je oog. Hopelijk komt er toch snel een operatie, maar zoals ik het begreep ligt de niet-spoedeisende zorg behoorlijk op zijn gat
I.quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:44 schreef I het volgende:
[..]
Ja inderdaad.. Helaas wel. Al zei de arts wel dat er misschien juist een gaatje vrij zou komen door de vele annuleringen van ouderen, gezien zij een risicogroep zijn.. Maar daar heb ik niet al teveel hoop op.
Zucht ik had jouw berichtje eerst moeten lezen want ik was zo trots op mijn werk, dus ik klap die molen uit...zit de vijgenboom in de weg. Blijft achter de stam haken. Maar ik heb de was maar wel opgehangen en verplaats hem dan morgen wel want nu even geen puf meer.quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:13 schreef Dave het volgende:
[..]
Heb je er genoeg ruimte omheen? Dat je niet straks de droogmolen wil uitklappen en hij tegen de muur komt...
En zo is het!quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:40 schreef I het volgende:
[..]
Lijkt me ook echt raar inderdaad.
Ja preciesGek genoeg is het voor vrijwel iedereen hetzelfde nu. En samen komen we er wel doorheen.
quote:
Aoiquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Hoe gaat het met je ritme trouwens?
Misschien dat het met een beetje draaien wel net langs de stam gaat?quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:50 schreef summer52 het volgende:
[..]
Zucht ik had jouw berichtje eerst moeten lezen want ik was zo trots op mijn werk, dus ik klap die molen uit...zit de vijgenboom in de weg. Blijft achter de stam haken. Maar ik heb de was maar wel opgehangen en verplaats hem dan morgen wel want nu even geen puf meer.
Dit is niet echt recent toch hoop ik?quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:52 schreef Dave het volgende:
Intussen, op de markt in Den Haag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |