quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:17 schreef Tjacka het volgende:
Mijn vriendengroep heeft besloten om zaterdagavond een quiz te organiseren met 10 man. Show must go on.![]()
Risico nemen om bij elkaar te komen en dan een quiz organiserenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:17 schreef Tjacka het volgende:
Mijn vriendengroep heeft besloten om zaterdagavond een quiz te organiseren met 10 man. Show must go on.![]()
Besloten? Benieuwd hoeveel vrienden daar bij gaan zijn. Hou ons op de hoogte .....quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:17 schreef Tjacka het volgende:
Goede keuze in vrienden dan...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:17 schreef Tjacka het volgende:
Met elkaar in een ruimte of via skype/zoom?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:17 schreef Tjacka het volgende:
Ja, de benodigde drukken kunnen soms simpelweg te hoog worden.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:16 schreef nelsonwarm het volgende:
[..]
Maar kun je ook stikken als je aan de beademing ligt?
Nou het valt mij de laatste paar dagen pas op hoe ontzettend veel bejaarden er op straat, in de supermarkten etc. rondlopenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:17 schreef KingRadler het volgende:
De ouderen hebben ons land opgebouwd en gediend tijdens de oorlog.
En wij maken het kapot door naar buiten te gaan.
Kan best kloppen en denk niet dat er echt één ding is wat dat heeft veroorzaakt.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:01 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je vergeleken met een dag of 4-5 geleden een gematigdere en hier en daar zelfs positievere toon aanslaat. Zie je dit ook en hoe verklaar je dit? Beperkte groeicijfers IC & overlijden?
De plekken waar de concentratie van covid-19 het hoogste is, blijft me verbazen. In DE heeft Nordrhein-Westfalen nog steeds bijna de helft meer besmettingen als de tweede provincie, Bayern.
Ja, en dat is echt een schande en om te janken.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:14 schreef HeatWave het volgende:
Schandalig bericht, maar ik heb hier al zoveel "laat die oudjes maar doodgaan dan"posts gezien in de afgelopen weken.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:14 schreef HeatWave het volgende:
Schandalig bericht, maar ik heb hier al zoveel "laat die oudjes maar doodgaan dan"posts gezien in de afgelopen weken.
Doen wij ook, maar dan wel via Skype.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:17 schreef Tjacka het volgende:
Hoe heet de quiz? Tussen Leven en Dood de Corona editiequote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:17 schreef Tjacka het volgende:
Mijn moeder heeft de laatste weken van haar leven aan de beademing gelegen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:16 schreef nelsonwarm het volgende:
[..]
Maar kun je ook stikken als je aan de beademing ligt?
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:19 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Hoe heet de quiz? Tussen Leven en Dood de Corona editie
Naast elkaar zitten met 6 op een bankje. Levensmoe.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou het valt mij de laatste paar dagen pas op hoe ontzettend veel bejaarden er op straat, in de supermarkten etc. rondlopen
Ja, dat gebeurt inderdaad echt alleen bij ouderenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:19 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Worden een soort tweederangs burger.
"Boomer" is ook een scheldwoord voor ouderen, die mag je gewoon beledigen en wegzetten.
Bij andere groepen roepen we er met z'n allen schande over, maar ouderen en zwakkeren zijn schijnbaar minder waard volgens sommigen?
Bedankt voor het delen van je verhaal en informatie.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:20 schreef Tris het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft de laatste weken van haar leven aan de beademing gelegen.
Uiteraard werd zijn in een coma gehouden maar soms ging zij rochelen en dat was een teken dat er zich vocht ophoopte in de longen. Dit werd verwijderd met een soort tube.
Dat kun je niet oneindig doen. Zij is uiteindelijk overleden, nog met enige ondersteuning van beademing.
Digitaal kan wel, maar in real life mag het nog niet.... je moet met 3 personen doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:17 schreef Tjacka het volgende:
Het wordt idd niet herkent en het lichaam kan niet of tijdig, antilichamen maken... verder met weten e.d. dat is vooral beeldtaal. Simpel gesteld moet een antilichaam "passen" op het betreffende de door het virus, geïnfecteerde cel.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:50 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Oké juist, en omdat dit virus dus nieuw is/totaal niet herkend wordt, weet ons lichaam er in vele gevallen nog niet zo op te anticiperen dat het verloop milder is dan dat het momenteel doorgaans is toch?
Dat zal vaak gebeuren verwacht ik.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:26 schreef KingRadler het volgende:
Als de buren een feestje hebben gaan jullie dan de politie bellen
remote en online mag ik toch hopen... ook als inventief signaal hoe je nog steeds lol kunt hebben.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:17 schreef Tjacka het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |