En elke dag zich vol gooien met kroketten.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat kan nooit veel hebben gekost.
Het huis dan.
Klopt. Inmiddels op 200% overwaarde.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Caland was zelf ook zo'n pauper en woont ook in een voormalige huurwoning![]()
Dus het is nu 89.000 euro waard?quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Inmiddels op 200% overwaarde.
Mijn bovenburen hebben een maandje geleden verkocht voor 205.quote:
Ik wist niet dat huizen in het kamp ook zo'n steiging hadden meegemaakt.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Inmiddels op 200% overwaarde.
zou niet verkeerd zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daarom hoop ik stiekem dat dit een flinke crisis wordt. Kan ik eindelijk een huis kopen
Net op tijdquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:46 schreef onlogisch het volgende:
Mijn buren hebben hun huis v/d week verkocht. 17k boven de vraagprijs en zo'n 40/45% boven mijn hypotheek.
onder de 100, daar koop je nu net een garage voorquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn bovenburen hebben een maandje geleden verkocht voor 205.
Ik kocht hem voor iets onder de 100.
Dat ze dat met zo een buurman voor elkaar hebben gekregen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:46 schreef onlogisch het volgende:
Mijn buren hebben hun huis v/d week verkocht. 17k boven de vraagprijs en zo'n 40/45% boven mijn hypotheek.
Dat is een mooi rendement. Wat ga je ermee doen?quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:46 schreef Caland het volgende:
[..]
steigingquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik wist niet dat huizen in het kamp ook zo'n steiging hadden meegemaakt.
valt onder verborgen gebrekenquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dat ze dat met zo een buurman voor elkaar hebben gekregen.
Nogg ff w8equote:Op woensdag 25 maart 2020 09:43 schreef Mortaxx het volgende:
Nou ja dat zou nu ook wel kunnen maar dan kom ergens in de Schilderswijk of een gehucht als Amersfoort uit
[..]
quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als jij maar gezond blijft. Ik hou van je Adames
Lekker man. Ik heb ongeveer hetzelfde, geen 200% maar wel flink erboven. Het is leuk om te weten maar verder heb je er niet zoveel aan. Probleem is dat je ook nog iets terug moet kopen wat ook achterlijk duur aan het worden is. Wat dat aan gaat kan dat griepje de huizenmarkt wel doen opschudden.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga je toch jaartje hurenquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker man. Ik heb ongeveer hetzelfde, geen 200% maar wel flink erboven. Het is leuk om te weten maar verder heb je er niet zoveel aan. Probleem is dat je ook nog iets terug moet kopen wat ook achterlijk duur aan het worden is. Wat dat aan gaat kan dat griepje de huizenmarkt wel doen opschudden.
[..]
Njah ik kocht het toen van de woningbouw/gemeente en woonde er inderdaad al in. Best wel een beetje mazzel mee gehad.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:47 schreef Adames het volgende:
[..]
onder de 100, daar koop je nu net een garage voor![]()
in oost-groningen
Als je nog wat goedkoops in Papendrecht weet.. (nee niet je moeder)quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker man. Ik heb ongeveer hetzelfde, geen 200% maar wel flink erboven. Het is leuk om te weten maar verder heb je er niet zoveel aan. Probleem is dat je ook nog iets terug moet kopen wat ook achterlijk duur aan het worden is. Wat dat aan gaat kan dat griepje de huizenmarkt wel doen opschudden.
Niks. Het is leuk om in gedachte te hebben mocht er ooit een vrouw in me trappen. Maar verder zit ik meer dan prima hier.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is een mooi rendement. Wat ga je ermee doen?
Waar woon je nu?quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Als je nog wat goedkoops in Papendrecht weet.. (nee niet je moeder)
je had toch zo'n amsterdams vrouwtje?quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Niks. Het is leuk om in gedachte te hebben mocht er ooit een vrouw in me trappen. Maar verder zit ik meer dan prima hier.
Nagenoeg naast het centrum, alles in de buurt, werk op loopafstand zelfs.
gaat die lekker?quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Of bij je moeder wonen. Een vriendin krijg je ook in 2020 niet hoor.
@onlogisch gaat vanaf volgend jaar bij jouw moeder wonenquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Of bij je moeder wonen. Een vriendin krijg je ook in 2020 niet hoor.
@Caland heeft iedere week een ander.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:51 schreef Adames het volgende:
[..]
je had toch zo'n amsterdams vrouwtje?
is de vierdaagse al afgelast?quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Niks. Het is leuk om in gedachte te hebben mocht er ooit een vrouw in me trappen. Maar verder zit ik meer dan prima hier.
Neukerdje.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:51 schreef Adames het volgende:
[..]
je had toch zo'n amsterdams vrouwtje?
lekker man, niks mis meequote:Op woensdag 25 maart 2020 09:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Caland heeft iedere week een ander.
In ieder stadje een ander schatje.
Nee, maar dan gaat de helft van de horeca er wel aan.quote:
Ik wens hem veel plezierquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:52 schreef Coco. het volgende:
[..]
@:onlogisch gaat vanaf volgend jaar bij jouw moeder wonen
Wat is je budget? Want in omliggende gemeenten is alles tussen de 2 en 3 ton echt mokersnel weg. Alleen het wat duurdere segment, >350k staat wat langer te koop. Mijn buren hadden ook 14 kijkers in 3 dagen.quote:
Gaat ook niet door.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, maar dan gaat de helft van de horeca er wel aan.
Is gelukkig pas eind juli.
Lekker. Vind zelf locatie echt belangrijkste van een woning zelfsquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens. Je moet er toch niet aan denken dat je in een gat woont zoals @onlogisch bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lekker. Vind zelf locatie echt belangrijkste van een woning zelfs
toch zou ik niet snel in het centrum willen wonenquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lekker. Vind zelf locatie echt belangrijkste van een woning zelfs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |