abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7916683
Ik lees net in een Zuid-Afrikaans blad dat er een internationale versie komt van Idols.

"Idols winner Heinz Winckler has a hectic work schedule planned for this year; his nationwide tour kicks off in March/April, then it's off to conquer the Asian market during June/July, after which he will be entering the worldwide Idols competition, which he hopes to be successful in."
(bron: People)

Ben benieuwd of Jim of Jamai het ook internationaal goed gaat doen...

pi_7916715
ow dat is echt leuk!!!
een world idol...

als die nie veel geld gaat verdienen.

Ik weet nu al zeker dat niemand van Nederland gaat winnen.
We zijn te saai.
Tenminste de deelnemers.
Behalve July, maar die gaat er uit, op aan raden van de Jury----> Jerney.

Succes iig

Billie Holiday is Lady Day!
pi_7917329
Hind heeft internationale allure. Dat weet ik zeker.
pi_7917425
Goed idee ! Dat houden we in een land en dan mogen andere landen per televoting stemmen: "Pays Bas: quattre points" en we noemen het EuroVisie IdolsFestival
pi_7917908
Leuk idee inderdaad, maar Nedeland gaat nooit winnen, omdat we te weinig inwoners hebben om massaal te SMS'en.
pi_7918486
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 20:54 schreef Golfen het volgende:
Leuk idee inderdaad, maar Nedeland gaat nooit winnen, omdat we te weinig inwoners hebben om massaal te SMS'en.
Daar zullen ze toch wel rekening mee houden?

Het lijkt me een groter probleem om een geschikte uitzendtijd te vinden aangezien Amerika waarschijnlijk ook mee doet...

pi_7919922
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 21:28 schreef schwa78 het volgende:

[..]

Daar zullen ze toch wel rekening mee houden?

Het lijkt me een groter probleem om een geschikte uitzendtijd te vinden aangezien Amerika waarschijnlijk ook mee doet...

Ik weet niet hoe dat eigenlijk gaat in Amerika??
Wanneer is het prime-time in The States?? Hoe laat komen daat belangrijke programma's. 20.00 LA tijd of 20.00 NY tijd??

Enne, voor dat probleem vinden ze vast wel iets, iets van dat ieder land 24 uur lang mag stemmen ofzo voor de uitslag. of Amerika doet gewoon niet mee.

pi_7919984
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 20:02 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
ow dat is echt leuk!!!
een world idol...

We zijn te saai.
Tenminste de deelnemers.

Succes iig

Yuli is gewoon geen pop idool maar heeft wel een groot zang talent. Zij moet het in een andere branche vinden.
[url="http://www.conamus.nl"]Zangtalent?[/url]
pi_7920479
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 22:36 schreef JerneyKaagman het volgende:

[..]

Yuli is gewoon geen pop idool maar heeft wel een groot zang talent. Zij moet het in een andere branche vinden.

pecies
Billie Holiday is Lady Day!
pi_7920574
Gaaf!
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_9224978
Ik denk, nu dat Hind niet heeft gewonnen bij ons, Kelly (USA) de meeste kans maakt. Die heeft gewoon de meest overdonderende stem. Maar ik weet niet welke landen allemaal meedoen (en heb dus ook nog niet alle winnaars gehoord). Misschien is de winnaar van Idols Zimbabwe ofzo wel de beste, je weet het niet. Maar Will, Alexander en Jamai zie ik het iig niet zo snel winnen.
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_9224998
Alexander wel
Van sommige mensen vraag ik me af hoe ze ooit het snelste zaadcelletje hebben kunnen zijn
pi_9225037
Ik vrees dat Jamai er in een van de eerste rondes uit zal vliegen
pi_9225219
Ik denk dat Jamai dat wel effe wint voor ons kikkerlandje!!
pi_9225220
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 22:36 schreef JerneyKaagman het volgende:

[..]

de fastfood branche?
  woensdag 19 maart 2003 @ 10:15:20 #16
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_9225255
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 10:13 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

de fastfood branche?

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  woensdag 19 maart 2003 @ 10:18:05 #17
28662 roobje
Invisible Pink Unicorn
pi_9225300
hehehe
"Religion. A daughter of Hope and Fear, explaining to Ignorance the nature of the Unknowable."
Ambroce Bierce
pi_9226057
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 10:13 schreef Koningin het volgende:
Ik denk dat Jamai dat wel effe wint voor ons kikkerlandje!!
Muhaha.

Als het er net zo aan toe gaat als met het Eurovisie Songfestival, dus dat we niet op onze eigen kandidaat, maar alleen op buitenlandse kandidaten mogen stemmen, dan maakt Jamai geen schijn van kans.

Het is nu eenmaal een feit dat zo'n beetje elke buitenlandse Idol in de categorie Jim/Hind valt. Dus ze zien er goed/lekker uit en ze kunnen ook nog eens een beetje zingen.

Het buitenlandse publiek valt dus blijkbaar meer op de lekkere dingen. En daar moet Jamai het toch helaas afleggen tegen een Will, Alexander, Heinz of Kelly Clarkson. Om eerlijk te zijn zie ik dus ook geen reden waarom de buitenlandse stemmers op Jamai zouden stemmen.

Sex is like Nokia: Connecting People
pi_9226097
ik zie Jamai al in een grote Jurk no goodbye zingen wat Linda Wagemakers ook gedaan had toendertijd
" Werkend brein! "
  woensdag 19 maart 2003 @ 11:11:25 #20
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_9226480
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 10:52 schreef CJ het volgende:

Het buitenlandse publiek valt dus blijkbaar meer op de lekkere dingen. En daar moet Jamai het toch helaas afleggen tegen een Will, Alexander, Heinz of Kelly Clarkson. Om eerlijk te zijn zie ik dus ook geen reden waarom de buitenlandse stemmers op Jamai zouden stemmen.

nou vind ik will niet echt onder de catagorie lekkere mensen vallen

maar hij heeft een voorsprong en dat is niet eerlijk
hij is al heel wat bekender dan een Jamai, Heinz of Alexander

pi_9227469
maar dat moet dan toch averechts werken....
als jamai bijvoorbeeld niet wint daar.. en hij komt terug in nederland koopt iedereen de single van de winnaar van international idols.. en niet meer van jamai!?!??!

of zie ik dit fout?!?!?

" Werkend brein! "
  woensdag 19 maart 2003 @ 11:48:45 #22
22010 evil_cupido
Oes Kirchroa!!!
pi_9227527
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 20:01 schreef schwa78 het volgende:
Ik lees net in een Zuid-Afrikaans blad dat er een internationale versie komt van Idols.

"Idols winner Heinz Winckler has a hectic work schedule planned for this year; his nationwide tour kicks off in March/April, then it's off to conquer the Asian market during June/July, after which he will be entering the worldwide Idols competition, which he hopes to be successful in."
(bron: People)

Nee, die uit engeland hebben een grote voorsprong, ze maken geen kans...
En hoe voelt u zich nu?
pi_9227586
quote:
[
Waarom noemde jij TOEN al die 2 namen
Net alsof je wist dat die 2 gingen winnen
Don't argue with me, I will drag you down to my level and beat you with experience
pi_9228112
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 10:54 schreef Rubend het volgende:
ik zie Jamai al in een grote Jurk no goodbye zingen wat Linda Wagemakers ook gedaan had toendertijd
Misschien komen Jim, Hind en Dewi dan ook nog wel onder die jurk vandaan als verrassing.
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 11:11 schreef Cybart het volgende:

[..]

nou vind ik will niet echt onder de catagorie lekkere mensen vallen

Nou, daar ben ik het niet mee eens. Maar goed, smaken verschillen nou eenmaal.

Ik vind Will in ieder geval een stuk lekkerder dan Gareth Gates, die nog de uitstraling heeft van zo'n broekie. Will is echt my type of guy (qua uiterlijk dan)

Dus ik vind dit toch echt wel in de categorie 'lekker' vallen

pi_9228207
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 11:46 schreef Rubend het volgende:
maar dat moet dan toch averechts werken....
als jamai bijvoorbeeld niet wint daar.. en hij komt terug in nederland koopt iedereen de single van de winnaar van international idols.. en niet meer van jamai!?!??!

of zie ik dit fout?!?!?

Volgens mij zie je dat fout.

Op dit moment staat toch ook Gareth Gates op 1? En die heeft niet eens Idols UK gewonnen. Verder komt Will Young deze week binnen op 31, dus ook die verkoopt wel lekker. Ik zie niet in waarom Jamai na een nederlaag niet meer zou verkopen. Nu zie je ook verschillende Idols-kandidaten in de lijst, dus dat zal na Idols International ook wel zo zijn.

pi_9228908
quote:

[..]

Muhaha.

Als het er net zo aan toe gaat als met het Eurovisie Songfestival, dus dat we niet op onze eigen kandidaat, maar alleen op buitenlandse kandidaten mogen stemmen, dan maakt Jamai geen schijn van kans.

Het is nu eenmaal een feit dat zo'n beetje elke buitenlandse Idol in de categorie Jim/Hind valt. Dus ze zien er goed/lekker uit en ze kunnen ook nog eens een beetje zingen.

Jamai is idd een typische Hollandse winnaar, het the-boy-next-door type. Hier in Nederland moet je vooral gewoon blijven.
Of dat ook voor het buitenland geldt, dat weet ik niet, maar ik heb zo het idee van niet. Denk dat dan idd Dewi of Hind meer kans hadden gemaakt. Van Jim weet ik het zo niet, hij heeft een leuk koppie en een aparte stem, maar of dat genoeg is tov de concurrentie?

[Dit bericht is gewijzigd door Sassie op 19-03-2003 14:51]

pi_9229164
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 12:08 schreef CJ het volgende:
Dus ik vind dit toch echt wel in de categorie 'lekker' vallen
Ik vind het toch echt wel onder de categorie baviaan vallen

[Dit bericht is gewijzigd door Duiveltja op 19-03-2003 12:58]

pi_9229473
quote:

[..]

Muhaha.

Je zegt het al: die andere kunnen een beetje zingen.
Jamai kan een beetje heel veel zingen

Dat wordt een kippetje!!

pi_9230346
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 12:52 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Ik vind het toch echt wel onder de categorie baviaan vallen

Wat jij wilt. Ik vind 'm lekker.
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 13:07 schreef Koningin het volgende:

[..]

Je zegt het al: die andere kunnen een beetje zingen.
Jamai kan een beetje heel veel zingen

Dat wordt een kippetje!!

Ik weet niet of jij Kelly Clarkson al wel eens gehoord hebt? Die maakt een chickenburger van Jamai.
  woensdag 19 maart 2003 @ 14:11:43 #30
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_9231055
maar dat zou ze ook van een jim doen

kan jamai eigenlijk wel engels?
maar ik geloof er niet echt in dat dit daadwerkelijk er komt
tenzij men de format aan gaat pakken

hetzij zo:

men gaat een nieuwe idols beginnen met het doel naar idols int. te sturen. zodat elk land op een gelijk niveau begint
overal voorronde's waaruit er dus een stuk of 10 internationale kandidaten naar voren komen, en die op het zelfde punt (zonder single of zo) ergens bij elkaar worden gedumpt!

pi_9231392
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 13:39 schreef CJ het volgende:

[..]

Ik weet niet of jij Kelly Clarkson al wel eens gehoord hebt? Die maakt een chickenburger van Jamai.

Ja, het is toch over het algemeen bekend dat er meer meiden/vrouwen stemmen dan jongens/mannen, dus die Kelly: pack your bags !!
pi_9231633
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 20:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hind heeft internationale allure. Dat weet ik zeker.
Ja, en Dewi ook. Zij maken de meeste kans
pi_9231751
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 14:36 schreef miendobbelsteen het volgende:

[..]

Ja, en Dewi ook. Zij maken de meeste kans

Ja, alleen jammer dat ze niet mee mogen doen omdat zachtgekookt Nederland Jamai tot idool verkozen heeft. .
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_9232967
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 14:26 schreef Koningin het volgende:

[..]

Ja, het is toch over het algemeen bekend dat er meer meiden/vrouwen stemmen dan jongens/mannen, dus die Kelly: pack your bags !!

Leg me dan maar eens uit waarom Kelly de US Idols gewonnen heeft van Justin Guarini...
pi_9233302
Idols wordt overal uitgemelkt met nieuwe delen. zoals Idols deel 2, 3, 4 enz. Voordat dit Idols International begint zijn er ongeveer 4000 'idols' over de hele wereld. Kunnen ze weer met audities beginnen ook.
Buikpijn van het lachen!
pi_9233334
Trouwens, als er echt een Idols International komt, dan is het interessanter om een Idol van een groter land door te laten gaan, wegens de kijkcijfers
Buikpijn van het lachen!
pi_9233699
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 15:25 schreef CJ het volgende:

[..]

Leg me dan maar eens uit waarom Kelly de US Idols gewonnen heeft van Justin Guarini...

Dan zal ie wel heel lelijk zijn geweest......
  woensdag 19 maart 2003 @ 15:56:02 #38
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_9233918
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 15:48 schreef Koningin het volgende:

[..]

like the ugly brother of justin timbelake (incl schapenhaar) who has been his entiry life locked up in a closet!
pi_9234487
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 15:48 schreef Koningin het volgende:

[..]

Dan maakt Jamai dus helemaal geen kans bij de buitenlandse Idols...

En ach, hij moet nodig naar de kapper , maar hij heeft een dijk van een stem. Kijk hier maar eens:

http://www.fox.com/idol/music_perf/index.htm

Zijn Kelly en hij eigenlijk al getrouwd?

pi_9234961
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 16:16 schreef CJ het volgende:

[..]

Dan maakt Jamai dus helemaal geen kans bij de buitenlandse Idols...

En ach, hij moet nodig naar de kapper , maar hij heeft een dijk van een stem. Kijk hier maar eens:

http://www.fox.com/idol/music_perf/index.htm

Zijn Kelly en hij eigenlijk al getrouwd?

Hij heeft wel iets weg van Jim (of ben ik nu gek).
Maar idd wat een stem en wat een performance met dat liedje. Lekkerrr.

Nu ff Kelly luisteren
Woei, die is ook megagoed.

pi_9235111
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 16:33 schreef Sassie het volgende:

[..]

Hij heeft wel iets weg van Jim (of ben ik nu gek).
Maar idd wat een stem en wat een performance met dat liedje. Lekkerrr.

Iets weg van Jim? Wat dan? Uhm... het haar in ieder geval niet.
quote:
Nu ff Kelly luisteren
Woei, die is ook megagoed.
Ja, Kelly is gewoon echt heel goed. Maar ik vond Justin ook heel erg goed. Ik kan niet kiezen.
pi_9238068
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 16:41 schreef CJ het volgende:

[..]

Iets weg van Jim? Wat dan? Uhm... het haar in ieder geval niet.

Neeuh meer zijn gezicht en zijn gezichtsuitdrukkingen als ie zingt.
Misschien moet ie ook maar een Jim-kapsel nemen, eerst ff ontkroezen dan natuurlijk.
quote:
[..]
Ja, Kelly is gewoon echt heel goed. Maar ik vond Justin ook heel erg goed. Ik kan niet kiezen.
* Sassie vond Justin's liedje leuker
Maar ze zijn idd allebei erg goed, en die keuze moet je eigenlijk niet laten vallen met het liedje wat ze zingen.
  woensdag 19 maart 2003 @ 18:50:46 #43
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_9238524
Het land met de meeste SMS-ers wint gewoon, simpul, maar het zal wel niet gebaseerd zijn op SMS-ers, de stemmen

[Dit bericht is gewijzigd door GerardVanAs op 19-03-2003 19:10]

[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
pi_9246159
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 18:50 schreef GerardVanAs het volgende:
Het land met de meeste SMS-ers wint gewoon, simpul, maar het zal wel niet gebaseerd zijn op SMS-ers, de stemmen
Het land met de meeste SMS-ers wint dus niet. Want je zal wel niet op je eigen land mogen stemmen, net zoals met het Eurovisie Songfestival.
  donderdag 20 maart 2003 @ 00:00:41 #45
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_9247664
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 23:09 schreef CJ het volgende:

[..]

Het land met de meeste SMS-ers wint dus niet. Want je zal wel niet op je eigen land mogen stemmen, net zoals met het Eurovisie Songfestival.

Hoe willen Amerikanen dan stemmen als de show in China wordt gehouden

Zal wel een jury bijzitten ofzo, kijker zal geen invloed hebben.

[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
pi_9251662
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 23:09 schreef CJ het volgende:

[..]

Dan wordt het weer een oneerlijke zooi.
Dit soort wedstrijden vind ik altijd oneerlijk.........je kunt de landen niet met elkaar vergelijken!

Maar toch, Jamai zou het zeker winnen

pi_9253963
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 08:19 schreef Koningin het volgende:

[..]

Dan wordt het weer een oneerlijke zooi.
Dit soort wedstrijden vind ik altijd oneerlijk.........je kunt de landen niet met elkaar vergelijken!

Maar toch, Jamai zou het zeker winnen

Zou je denken? Ik denk niet dat het buitenland staat te wachten op een Gordon, Jamai of Rene Froger. Die staan te wachten op een Shakira, Dewi, Christina etc. Het buitenland heeft verder een heel ander soort humor dan de Nederlanders, dus daar zal Jamai ook niet echt scoren, lijkt me. Maar goed, misschien heb ik het verkeerd. We zullen wel zien.
  donderdag 20 maart 2003 @ 13:49:55 #48
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_9257876
Kelly!

Iedereen die beweert dat Jamai "een dijk van een stem heeft" moet even het clipje "Natural woman" van Kelly Clarkson kijken...

*stilte*

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_9259525
Ik heb hier geen geluidskaart, helaas.

Gordon? Rene Froger?? Die kun je toch niet vergelijken met Jamai? Die zijn oud en versleten, Jamai is jong en nieuw!!

pi_9259971
Maar ik vind Kelly toch ook beter dan Jamai. Jamai mag van mij best verder komen dan Will (Engeland) en Alexander (Duitsland), maar winnen van Kelly? No way!
pi_9260205
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 20:02 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
ow dat is echt leuk!!!
een world idol...

We zijn te saai.
Tenminste de deelnemers.

Succes iig

Dat jij July de beste vind zegt nog niks voor de rest van de wereld hoor

En te saai? Ik vind Jim en Jamai allebei boeiender dan Will Young of Gareth Gates.

donderdag 20 maart 2003 @ 15:36:27 #52
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_9260496
ik wil wel eens zien of er van dit plan wat terecht komt hoor

zou het zo zijn, zijn meteen USA & UK de finalisten puur omdat ze een grote naamsbekendheid hebben, nu al

dus ik geloof niet echt dat dit project ten uitvoer komt

maandag 1 september 2003 @ 16:04:35 #53
49317 elly88
E to the lly
pi_12873468
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 10:00 schreef SmashBro het volgende:
Ik denk, nu dat Hind niet heeft gewonnen bij ons, Kelly (USA) de meeste kans maakt. Die heeft gewoon de meest overdonderende stem. Maar ik weet niet welke landen allemaal meedoen (en heb dus ook nog niet alle winnaars gehoord). Misschien is de winnaar van Idols Zimbabwe ofzo wel de beste, je weet het niet. Maar Will, Alexander en Jamai zie ik het iig niet zo snel winnen.
ja kelly maakt zeker kans om te winnen..
Ik denk dat peter van belgiesche idols het eerste eruit gaat..
ik denk dat de winnaar van de noorse idols ook een grootte kans maakt..
  maandag 1 september 2003 @ 16:11:28 #54
49317 elly88
E to the lly
pi_12873627
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 13:49 schreef Hik het volgende:
Kelly!

Iedereen die beweert dat Jamai "een dijk van een stem heeft" moet even het clipje "Natural woman" van Kelly Clarkson kijken...

*stilte*

ja die is echt zo goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')