maak ook schoon maar trek ik niet een hele dag.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:10 schreef _I het volgende:
[..]
Mijn huis is schoon, de tuin is onkruidvrij, de pootjes van de hond zijn bijna versleten..
Heb maar een airsoft pistool besteld. Ga maar wat schieten in de achtertuin. Hoe mannelijk.![]()
U?
In feite is er niks veranderd, dood gaan zullen we.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:11 schreef Scrapyard het volgende:
Word wel erg moe van al die jankverhalen van ouders op sociale media die dan zogenaamd ''erg boos'' zijn op mensen die ''naar buiten gaan'', want die zijn een bedreiging voor hun kleine meisje, ze willen hun kleine meisje niet kwijt want die heeft een aangetast immuunsysteem en nu is het hele gezinnetje heel verdrietig dat de mensjes naar buitne gaan bla bla bla.
Dat soort mensen moeten echt eens goed aangepakt worden. Ik kan ook niet geloven dat die mensen zélf ook écht niet naar buiten gaan, en dus weken lang straight binnen zitten. Zo schijnheilig dat soort figuren.
Nee. Kasten vol met films, documentaires en series hier. Plus Netflix. Plus Disney+. Plus talloze games voor consoles en PC. Plus genoeg boeken. Een kat die altijd wel weer wat nieuws doet, of aandacht eist. Om maar wat te noemen. Fijne tijd om een introvert te zijn. Enige wat ''jammer'' is dat etentjes niet doorgaan, reisjes die geannuleerd worden, etc.quote:
ben jij inmiddels weer terug in nl?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Gaan we ook, je hoopt het natuurlijk niet. Maar als je naar de cijfers kijkt... Zeer grote kans
Thx!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:07 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Ja dat is hem, want je kan zien dat hij inderdaad van Den Bosch naar Groningen is gevlogen.
Als ze er niet zijn, dan komen ze wel. Dat virus gaat zich echt niet inhouden. Aanpak van Nederland is doordachter/robuuster.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:12 schreef bitterbal het volgende:
ik kijk hoopvol uit naar hoe het china vergaat maar geloof niets van die nauwelijks nieuwe besmettingen
Misschien soft erotische verhalen schrijven? Spelletjes doen online? Oude videobanden van Jane Fonda terugkijken en aan meedoen?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maak ook schoon maar trek ik niet een hele dag.
Ik begin mij wel wat te vervelen ja
Als je oud bent of erg ziek, dan belandt je soms ook niet op de IC terwijl je het wel nodig hebt. Nederlandse artsen schatten de kans dat je het overleeft in en adviseren soms aan familie of patiënten om af te zien van IC opname.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:10 schreef Apotheose het volgende:
[..]
daar zal dan wel een reden voor zijn. Je komt niet zomaar op de iC
dat laatste zegt mij nietsquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:13 schreef _I het volgende:
[..]
Misschien soft erotische verhalen schrijven? Spelletjes doen online? Oude videobanden van Jane Fonda terugkijken en aan meedoen?
Ik denk dat callanetics voor de buis weer helemaal in wordt.
persoonlijk moet ik zeggen dat ik me meer heb neergelegd bij de situatiequote:
Dat je na 16 uur besmettelijk bent, betekent niet dat je het exact na 16 uur aan 2 mensen doorgeeft.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:12 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Voor de gene die vroeg hoe snel je het doorgeeft:
Het antwoord is elke 16 uur.
Het is macht van 2 dus binnen 21 keer zit je al boven de miljoen.
Nuttige informatie.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:25 schreef Arts-assistent het volgende:
[cut]
De sensitiviteit is de kans dat de test positief is is, als je de ziekte daadwerkelijk hebt.
...
De specificiteit is de kans dat de test negatief is, als je de ziekte níet hebt.
...
Geen last van eigenlijk. 3e dag van het weekend en doe lekker rustig aan.quote:
hou volquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:14 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
persoonlijk moet ik zeggen dat ik me meer heb neergelegd bij de situatie
Vorige week thuiswerken was echt een rampik deed geen fuck en heb ook maar vrij geschreven voor een deel.
Deze week gaat het beter, koptelefoon op en in mijn bubbel doen wat ik altijd doe... alleen zonder koffiepparaat en mijn dagelijkse praatjes ben ik na een uur of 5 helemaal gaar
En, ook zo iets, ik schrik me door die koptelefoon soms helemaal ongans door mijn vrouw of kind die ineens in mijn kantoor (armoedige logeerkamer) staan
Dus waarschijnlijk ga ik gewoon aan een hartaanval
het gaat prima dus
Zag gister op VICE, van die fouten jaren 90 fitness videoquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:13 schreef _I het volgende:
[..]
Misschien soft erotische verhalen schrijven? Spelletjes doen online? Oude videobanden van Jane Fonda terugkijken en aan meedoen?
Ik denk dat callanetics voor de buis weer helemaal in wordt.
Er moet van alles maar je komt niet met een aanpak.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:09 schreef Noek het volgende:
[..]Dan moet je de industrie hier ook aan gaan pakken.
Daar waar gekut wordt met dieren opeen op gewoon met dieren, breken ziektes uit. Als de wereld daar gewoon eens lering uit zou trekken.
Ik heb het drukker dan ooit. Ben belastingadviseur en krijg de hele dag vragen over de nieuwe regelingen van ondernemers etc. Heb momenteel 50 mailtjes in mijn mailbox die ik nog moet beantwoorden, maar dat doe ik vanavond om 23.00 wel. Dan krijg je misschien niet meteen als antwoord een wedervraag terug. Er moet namelijk ook nog gewoon werk af.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |