Dat werd tijdquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:55 schreef gianni61 het volgende:
buda begint toch langzaam te leren dat 301 de lapo is
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:55 schreef gianni61 het volgende:
Oquote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:55 schreef gianni61 het volgende:
Slotje? Waar?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit jij nou door het slotje te posten?
Jaren geleden wel eens tientallen posts doorgegaan met een aantal mensen. Of een gesloten deel even openzetten zodat iemand zonder modrechten toch nog iets kon plaatsen. En de rest snapte dan niet waarom die user door het slotje kon postenquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jaren geleden wel eens tientallen posts doorgegaan met een aantal mensen. Of een gesloten deel even openzetten zodat iemand zonder modrechten toch nog iets kon plaatsen. En de rest snapte dan niet waarom die user door het slotje kon posten.
Dat staat uit.quote:
Kan ze vast al beter dan 90% van de automobilisten toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:26 schreef UitStraling het volgende:
Nichtje van 2 belt me op en die gaat ooit nog een gevaar voor de samenleving vormen, zoooo gruwelijk wild, zo'n klein feestbeest en zo'n stalen eigen willetje al en die roept steeds RIKKEDIETJOE, IK RIKKEDIETJOE WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH
Oftewel "ik wil dat zelf doen" en dan heeft ze het over autorijden
Breaking news: ouders van Haags waren patient 0 en 1 in Noorwegen!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sinds mijn ouders terug zijn uit Noorwegen zijn ze ziek
Geen idee, zijn al een goede week beroerd.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Breaking news: ouders van Haags waren patient 0 en 1 in Noorwegen!![]()
Maaruh serieus, hebben ze corona of wat "beters"? Beterschap toegewenst in ieder geval!
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:49 schreef bitterbal het volgende:
https://www.facebook.com/(...)158488097948487/?t=1
quote:
quote:
HKquote:
Werkze en slaap lekkerquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
Ik ga maar even plat.
Vandaag flink aan het klussen geweest buiten en morgenmiddag ook weer genoeg op het programma staan
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze dan
https://www.facebook.com/(...)36949930773432/?t=12
x2quote:
ja ;pquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verveling slaat toe geloof ik
Goed bezig.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ;p
weer dingen gestoomreinigd. nu wel weer klaar mee :p
Wat?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ;p
weer dingen gestoomreinigd. nu wel weer klaar mee :p
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar wat heb je stoomgereinigd?
Die fout heb ik al zo vaak gemaakt bij VTS operators..quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Aan de telefoon met een medewerkster van Ikea die Puk heet. kan gewoon horen dat het een lekker ding is
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Aan de telefoon met een medewerkster van Ikea die Puk heet. kan gewoon horen dat het een lekker ding is
PUK is nou niet een default lekker ding naamquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarschijnlijk is ze ook pas 16 of zo. Lolquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
PUK is nou niet een default lekker ding naam
in het zelfde gezin mag welquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:55 schreef Koen66 het volgende:
Rare regels, hier binnen mag ik met mevr Koen van alles uitvreten, buiten mogen we niet eens meer samen wandelen
Jawel mag wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:55 schreef Koen66 het volgende:
Rare regels, hier binnen mag ik met mevr Koen van alles uitvreten, buiten mogen we niet eens meer samen wandelen
Staat dat ergens? Ik dacht dat nl ook maar zij beweert van nietquote:
Omdraaien, haar thuis negeren en op straat helemaal tot pap neukenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:55 schreef Koen66 het volgende:
Puck Moonen?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:46 schreef Budapestenaar het volgende:
het zelfde gezin mag gewoon naar buiten tenzij je koorts hebt, dan mag alleen de persoon zonder koorts.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Staat dat ergens? Ik dacht dat nl ook maar zij beweert van niet
Ja , doe eens gekquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdraaien, haar thuis negeren en op straat helemaal tot pap neuken
Maar het gaat ook niet om de naam, ze had gewoon een zwoele stemquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
PUK is nou niet een default lekker ding naam
Kun je jezelf akelig in vergissen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar het gaat ook niet om de naam, ze had gewoon een zwoele stem
Met een Spaanse en een Schotse al gehadquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je jezelf akelig in vergissen.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte, anders is het wincest
Zak over d'r hoofd dan en wat gedichtjes voordragen tijdens de daad met die stemquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je jezelf akelig in vergissen.
Schotse vrouwenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Met een Spaanse en een Schotse al gehad
Ik ook eens met een Spaanse.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Met een Spaanse en een Schotse al gehad
Een mooie stem kan als een afrodisiacum werken.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zak over d'r hoofd dan en wat gedichtjes voordragen tijdens de daad met die stem
Behalve als ze uit Newcastle of manchester komen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een mooie stem kan als een afrodisiacum werken.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de zon schijnt
KABOOM!!!!!!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:21 schreef UitStraling het volgende:
Kutzooi.
https://www.telegraaf.nl/(...)er-gevaar-dan-corona
Gohquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:29 schreef UitStraling het volgende:
Een ‘positief’ gevolg van de strenge coronamaatregelen: Het aantal incidenten waar de politie mee te maken krijgt, is afgelopen week fors gedaald. Er komen minder meldingen binnen van zakkenrollerij, fietsendiefstal en woningbraak. Ook het aantal verkeersongevallen is teruggelopen, blijkt uit een eerste analyse van de politie.
Anderhalve meter afstand houden en je handen wassen helpt ook bij deze rampquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:21 schreef UitStraling het volgende:
Kutzooi.
Tegen die tijd chillen we hem ergens in de melkwegquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Anderhalve meter afstand houden en je handen wassen helpt ook bij deze ramp
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Anderhalve meter afstand houden en je handen wassen helpt ook bij deze ramp
In miljarden kleine stukjesquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tegen die tijd chillen we hem ergens in de melkweg
Och je hoeft dan iig je niet druk te maken of je nog naar je werk moet daarnaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:21 schreef UitStraling het volgende:
Kutzooi.
In ruil voor een Milky Wayquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als wolk van atomen tegen die van bitterbal aanrijden
Bijzonder dat ik dit enkel in de telegraaf leesquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:21 schreef UitStraling het volgende:
Kutzooi.
Hondaquote:
En met sperma weer aan mekaar plakkenquote:
Ouwequote:
Mankpootquote:
Ik werk 50% en idd van huis uitquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Mankpoot
Hoe bevalt het thuis zitten? Of werk jij van huis uit?
Hoe is tie met jou?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Mankpoot
Hoe bevalt het thuis zitten? Of werk jij van huis uit?
Goed naar omstandigheden.quote:
Hoezo 50% werken?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:51 schreef crv het volgende:
[..]
Ik werk 50% en idd van huis uit
Thuiszitten sucks
ff serieusquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker de witte Mars laten smelten tegen haar Venusheuvel
in januari is mijn linkerenkel vastgezet, net als 2 jaar geleden rechtsquote:
Bahquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
En met sperma weer aan mekaar plakken
je moet ook 1.5 meter tot je schaduw afstand houdenquote:
Wat is een lovejoy?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:07 schreef FranticDJ het volgende:
Er was net een Lovejoy op NOS nieuws.
The fuck.
Dacht dat zulke namen alleen in de Filipijnen van voor kwamen.
hoe heeft het daar nou zo uit de hand kunnen lopen?quote:
Geen idee joh. Maar hoop toch dat ons dit bespaart blijft...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe heeft het daar nou zo uit de hand kunnen lopen?
Kwam het trouwens van chinese toeristen daar?
Kaasquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lekker![]()
Wat heb je daar allemaal voor?
denk het wel. Italie was het eerste land buiten china wat het te pakken had toch? Dat geeft ons wat meer tijd denk ik.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen idee joh. Maar hoop toch dat ons dit bespaart blijft...
Nee truequote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk het wel. Italie was het eerste land buiten china wat het te pakken had toch? Dat geeft ons wat meer tijd denk ik.
En wij wonen ook niet met al onze familieleden in 1 huis
of een kaaspakket?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar is et zon pakket of koop je kaas ?
https://www.kaasfonduesho(...)aler-comte-kaas.htmlquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah bestaat dat ook? Ik heb geen idee :p
duurquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.kaasfonduesho(...)aler-comte-kaas.html
bv.
ik haal ze altijd bij 't kaasmeisjein 't dorp
Gewoon, zo'n kant en klaar zakjequote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lekker![]()
Wat heb je daar allemaal voor?
Die kant en klaar zakjes van de LAaaaaidoool zijn best goedquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, zo'n kant en klaar zakje![]()
En dan woorteltjes en brood en broccoli erin
brood doe je er al in? Dat dip je niet?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, zo'n kant en klaar zakje![]()
En dan woorteltjes en brood en broccoli erin
kaasfonduesoep JWZ. gemak dient de mens.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
brood doe je er al in? Dat dip je niet?
jaaaa die dingen dip ik dusquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
brood doe je er al in? Dat dip je niet?
Mag je nog niet met pensioen dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:07 schreef crv het volgende:
[..]
in januari is mijn linkerenkel vastgezet, net als 2 jaar geleden rechts
Sinds die tijd zit ik thuis te revalideren
Sinds 1 maart werk ik weer 50%
April hoop ik 100% te kunnen gaan werken
was er een deur-beleid? Welke was je?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:23 schreef DaMart het volgende:
Net even lekker door de supermarkt staan schreeuwen naar een medewerker. Wilde toch op gepaste afstand even vragen of ze nog crackers hadden![]()
.
Nee. Mocht zelfs nog gewoon een mandje pakken in plaats van een winkelwagen. Was bij de Jumbo. Maar crackers en wc-papier waren nog steeds op.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was er een deur-beleid? Welke was je?
hmm oke. nog niet alle jumbo's op de hoogte :pquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee. Mocht zelfs nog gewoon een mandje pakken in plaats van een winkelwagen. Was bij de Jumbo. Maar crackers en wc-papier waren nog steeds op.
Muckjequote:
Dat jij hier wasquote:
18 MINUTEN GELEDENquote:
Klopt!quote:
Jippie, jee?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:33 schreef Muck het volgende:
WTF is dit nu weer?
De nieuwe Hornbachreclame is nog debieler dan ik al van ze gewend ben
Niks mis met buiten neuken toch?quote:
Dat begrijp ik ook niet helemaalquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Niks mis met buiten neuken toch?
Maar wat het met een bouwmarkt te maken heeft snap ik niet helemaal.
Mijn tuin is betegeld 8) vind 't wel best.quote:
ja meeste mensen kiezen voor het gemakquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mijn tuin is betegeld 8) vind 't wel best.
0 groene vingers
0 tijd om tuin te onderhouden
1000 allergieën voor alles wat enigszins op plant lijkt
Muckjequote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:52 schreef Muck het volgende:
Mijn voortuin is betegeld, mijn achtertuin is een dakterras
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
https://www.kaasfondueshop.nl/boska-tapas-kaasfondue-swiss.html
Oeh!Wil heb
[ afbeelding ]
Ja, koop dan!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Oeh!Wil heb
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Oeh!Wil heb
[ afbeelding ]
daar ga ik eens van uit, maar het zit nu toch in de vriezer..quote:
Dan blijft het wel bog lekker knapperigquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar ga ik eens van uit, maar het zit nu toch in de vriezer..
heb je van et weekend wel gedronken?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb zoveel trek in bier. Maar doordeweeks drink ik niet.
Drink vodka dan.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb zoveel trek in bier. Maar doordeweeks drink ik niet.
Ja, nu is het al later. Hop hop!quote:
Chluoriqien ofzo ietsMquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:41 schreef Fogel het volgende:
Malariamedicijn schijnt effectief te zijn tegen corona. Dus proost dan maar, ik heb een gin-tonic.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah een zeldzaam portret van Uitstraling.
https://www.telegraaf.nl/(...)-trump-krijgt-schuldquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:41 schreef Fogel het volgende:
Malariamedicijn schijnt effectief te zijn tegen corona. Dus proost dan maar, ik heb een gin-tonic.
Wow hoe dom ben je danquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:57 schreef crv het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)-trump-krijgt-schuld
Die van Jumbo zijn heerlijk en die van de Hema schijnen ook oké te zijnquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Die paaseitjes bij AH die je zelf kunt scheppen zijn vies
Hema vermijd ik waar ik kanquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Die van Jumbo zijn heerlijk en die van de Hema schijnen ook oké te zijn
Als het weer een beetje normaal is allemaal, ga ik eens kijken bij het Hemaatje
De straciatella-eitjes van AH (in een zakje) waren ook heerlijk, maar dit zijn allemaal rare smaakjes.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:59 schreef Muck het volgende:
[..]
amerikanen .... nuff saidquote:
muckiequote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Dit waren ook rare smaakjes, maar een aantal daarvan zijn serieus lekkerquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De straciatella-eitjes van AH (in een zakje) waren ook heerlijk, maar dit zijn allemaal rare smaakjes.
zit de paashaas in quarantaine dan ?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Pasen zal dit jaar anders zijn.
Dat is altijd bij die zelfschep eitjes, zitten altijd van die smerige smaken tussenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De straciatella-eitjes van AH (in een zakje) waren ook heerlijk, maar dit zijn allemaal rare smaakjes.
Nee, maar mijn ouders zijn 60+, mijn neefjes nog heel jong, mijn oom net uit de chemo's...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:03 schreef crv het volgende:
[..]
zit de paashaas in quarantaine dan ?
[ afbeelding ]
ze moeten toch van de meuk af die anders niemand kooptquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is altijd bij die zelfschep eitjes, zitten altijd van die smerige smaken tussen
is de enige manier waarop ze er vanaf komen door ze te mengenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is altijd bij die zelfschep eitjes, zitten altijd van die smerige smaken tussen
Het is de man wel gelukt om niet aan corona te overlijden...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:57 schreef crv het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)-trump-krijgt-schuld
Deze klonken lekker, maar zijn het nietquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Dit waren ook rare smaakjes, maar een aantal daarvan zijn serieus lekker
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, maar mijn ouders zijn 60+, mijn neefjes nog heel jong, mijn oom net uit de chemo's...
Die mensen mag ik allemaal niet in de buurt hebben
Heb ik ook altijd bij die doosjes met bonbons, kosten dan 6 euro voor een doosje en driekwart ervan is niet te hachelenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze moeten toch van de meuk af die anders niemand koopt
Hey men, tijd niet gezienquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:10 schreef DerRabbit het volgende:
Hier toch nog maar even restjes van gister opwarmen met wat rijst erbij. Begin toch verdomme honger te krijgen nadat ik pas om 4 uur geluncht heb
Ja man, druk hier met school en sport en zulks.quote:
Naast de kaasboer?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd bij die doosjes met bonbons, kosten dan 6 euro voor een doosje en driekwart ervan is niet te hachelen
Al zat er hier vroeger wel een erg goed (en fucking sfeervolle) chocolatier, die had echt verdomd lekkere. Maar die is weg, zit nu in het oude dorp van @:Budapestenaar
Ahw succes man!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja man, druk hier met school en sport en zulks.
Hoe is het ermee?
Mis je het werk niet, of werk je halve dagen vanuit huis?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ahw succes man!
Ja rustig, even geen werk dus al ruim een week thuis.
Nee op Zuid naast die schimmige sportschool, maar weet niet of die nog bestaat.quote:
Mis het wel. Nee alles ligt nu stil man.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mis je het werk niet, of werk je halve dagen vanuit huis?
En thanks man, komt wel goed
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja man, druk hier met school en sport en zulks.
Hoe is het ermee?
O, dat zaakje ken ik niet. Die naast de kaasboer had vroeger geweldige bonbons. Maar die zijn de laatste jaren niet bijzonder meer.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee op Zuid naast die schimmige sportschool, maar weet niet of die nog bestaat.
We zijn er al een tijdje mee gestopt ventjequote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We zijn er al een tijdje mee gestopt ventje
jammerquote:
was competiesie vervalsingquote:
Jij moet gewoon je gemak houden want jij wou gisteren nog huilend je punten aan bitterbal doneren.quote:
die twee zijn dan ook in gemeenschap van goederen getrouwdquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij moet gewoon je gemak houden want jij wou gisteren nog huilend je punten aan bitterbal doneren.
Werkgroepen en projecten gaan nog steeds door, alleen allemaal digitaal en op afstand.quote:
Herkenbaar wel, ik begin werk nu ook te missen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mis het wel. Nee alles ligt nu stil man.
Zware tijden maatquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Herkenbaar wel, ik begin werk nu ook te missen.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij moet gewoon je gemak houden want jij wou gisteren nog huilend je punten aan bitterbal doneren.
Ja die was al dagen er over aan het miepen, zou ze misschien een keertje d'r gemak houden.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als je het niet doet stort dan ons koninkrijk in?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:49 schreef UitStraling het volgende:
Ik moet eigenlijk nog een uurtje werken maar bleeehregh bah boeh geen zin in
Nee dit is maar wat uitzoekwerk om voor morgenochtend munitie te verschaffen voor een collega van me maar ik haat uitzoekwerk omdat ik de aandachtsspanne heb van een hamster.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als je het niet doet stort dan ons koninkrijk in?
daar kan ik mij wel in vindenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee dit is maar wat uitzoekwerk om voor morgenochtend munitie te verschaffen voor een collega van me maar ik haat uitzoekwerk omdat ik de aandachtsspanne heb van een hamster.
Stel het uitquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:49 schreef UitStraling het volgende:
Ik moet eigenlijk nog een uurtje werken maar bleeehregh bah boeh geen zin in
+1quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee dit is maar wat uitzoekwerk om voor morgenochtend munitie te verschaffen voor een collega van me maar ik haat uitzoekwerk omdat ik de aandachtsspanne heb van een hamster.
Normaal delegeer ik zoiets maar ik ben hierin laks geweest deze keer waardoor ik het zelf even moet doen.quote:
Buda staat op standby dienst dus hij kan het doen ?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Normaal delegeer ik zoiets maar ik ben hierin laks geweest deze keer waardoor ik het zelf even moet doen.
Ehmquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Buda staat op standby dienst dus hij kan het doen ?
Als ik hem mijn 500 wachtwoorden geef en een VPN tunnel naar hem schiet dan kan een kind de was doen, @buda?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Buda staat op standby dienst dus hij kan het doen ?
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:58 schreef FranticDJ het volgende:
Eeeen daar gaan we weer
m'n mutti en de dokter zijn weer onderwegwazige scheiss.
Is goed hoor. Beetje rondkijken vind ik altijd wel interessantquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik hem mijn 500 wachtwoorden geef en een VPN tunnel naar hem schiet dan kan een kind de was doen, @:Buda?
Benauwd weer?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:58 schreef FranticDJ het volgende:
Eeeen daar gaan we weer
m'n mutti en de dokter zijn weer onderwegwazige scheiss.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |