abonnement Unibet Coolblue
pi_192248501
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 15:03 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

Dat ik in de media vrijwel geen kritische noot hoor over het RIVM... Als je voorbeelden hebt van wel dan hoor ik dat graag.
Ik heb 0,04 nanoseconden gegoogeld.

https://www.telegraaf.nl/(...)pak-rivm-en-overheid
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 24 maart 2020 @ 15:06:43 #202
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_192248519
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 15:05 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik heb 0,04 nanoseconden gegoogeld.

https://www.telegraaf.nl/(...)pak-rivm-en-overheid
Dat is alweer bijna 2 weken geleden, maar goed misschien heb je wel gelijk. Maar mijn punt is dat we immer kritisch moeten blijven.
  dinsdag 24 maart 2020 @ 15:07:05 #203
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_192248525
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 15:05 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik heb 0,04 nanoseconden gegoogeld.

https://www.telegraaf.nl/(...)pak-rivm-en-overheid
De Telegraaf nemen veel mensen helaas dan weer niet serieus :')
pi_192248532
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 15:03 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

:|W
Ik luister liever naar wat experts zeggen dan jou gepaniekzaai en gehyperventileer.

Dat jij (wederom) niet om feiten en cijfers geeft en dus om de realiteit ipv gepaniek, laat je weer zien met deze reactie.
Ik zou Robert Jensen geen expert willen noemen, maar ieder z'n ding.
  dinsdag 24 maart 2020 @ 15:07:43 #205
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_192248533
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 15:00 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

ok.. bedankt piet :D
:? wat wil je dan graag horen? Dat er al bedden naar binnen worden gereden in hallen?
Zover is het nog lang niet, en laten we hopen dat het niet nodig blijkt te zijn.
  dinsdag 24 maart 2020 @ 15:07:46 #206
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_192248534
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 15:07 schreef Richestorags het volgende:

[..]

De Telegraaf nemen veel mensen helaas dan weer niet serieus :')
Dit ging meer over kritiek op de lakse maatregelen, maar heb het meer over het feit of die dalende curve waar het RIVM over spreekt wel gaat komen. Ik hoop het natuurlijk, maar ben een beetje bang geworden.
pi_192248535
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 15:05 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik heb 0,04 nanoseconden gegoogeld.

https://www.telegraaf.nl/(...)pak-rivm-en-overheid
leuk al die premiumartikelen. :{w
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_192248544
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 15:06 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

Dat is alweer bijna 2 weken geleden, maar goed misschien heb je wel gelijk. Maar mijn punt is dat we immer kritisch moeten blijven.
Ja dat ben ik toch met je eens? Alleen moet je niet overdrijven en ook kunnen accepteren dat in tijden van zware crisis onvermijdelijk ook dingen fout gaan.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_192248546
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 15:03 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

Dit dus..
Het valt niet te regisseren, het valt niet te voorkomen, het valt alleen uit te rekken.. het uitrekken is wat dat betreft prima.. zodat ziekenhuizen niet overbelast worden.
Zolang ziekenhuizen het nog aankunnen en niet aan de bel trekken, hoeven de maatregelen ook niet aangescherpt te worden
Ik vind het ook niets hoor dit hele virus en ik zal liegen als ik zeg dat het me helemaal onberoerd laat, ik heb ook een gezin met kinderen, familie, oudere ouders etc maar het is nu eenmaal een feit dat het er is en dat het niet weg zal gaan. Op de keeper beschouwd zijn de cijfers niet zo dramatisch gelukkig en daar zullen we het dan mee moeten doen. En ja ik hoop dat al mijn geliefden en ikzelf er niet ernstig ziek van worden uiteraard en de cijfers zijn gunstig wat dat betreft, maar je kan altijd zelf die ene uitzondering zijn.
Er lopen hier heel veel paniekzaaiers rond die doen alsof de pest is uitgebroken (in vergelijkbare omstandigheden). Zo is het gelukkig niet en niets wijst erop dat het zo is.
Onze volledige samenleving stil zetten, oneindige hoeveelheden geld en kennis vernietigen gaat nog veel meer ellende opleveren dan dit virus ooit zal kunnen doen.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_192248564
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 15:01 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

80% van de bevestigde gevallen hebben weinig klachten. We mogen redelijkerwijs aannemen dat een veelvoud van de mensen besmet is en zodoende daalt dus het percentage dat (ernstige) problemen heeft enorm.
We mogen aannemen dat andere landen even weinig testen als Nederland? In Guangdong: 300 testen per positief geval, omdat men daar alle besmette personen wilde opsporen. Als er daar in werkelijkheid veel meer gevallen waren die niet opgemerkt werden zouden ze er nog steeds nieuwe gevallen krijgen.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_192248568
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 15:07 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ik zou Robert Jensen geen expert willen noemen, maar ieder z'n ding.
:|W Ja Harald Wychgel van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu is echt Robert Jensen.

Man man man wat ben jij toch ook een *censuur*
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_192248570
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 15:07 schreef Apotheose het volgende:

[..]

leuk al die premiumartikelen. :{w
Link plakken in een incognito venster en je kan het bericht lezen ;)
Kreeg deze tip laatste ook.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 24 maart 2020 @ 15:10:45 #213
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_192248584
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 15:09 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Link plakken in een incognito venster en je kan het bericht lezen ;)
Kreeg deze tip laatste ook.
Rechts klikken, open in nieuw incognitovenster werkt ook in Firefox iig :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_192248591
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 15:09 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Link plakken in een incognito venster en je kan het bericht lezen ;)
Kreeg deze tip laatste ook.
haha held!! _O_
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_192248592
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 15:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Rechts klikken, open in nieuw incognitovenster werkt ook in Firefox iig :).
Ah top, dat werk stukje vloeiender :)
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_192248596
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 15:09 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

We mogen aannemen dat andere landen even weinig testen als Nederland? In Guangdong: 300 testen per positief geval, omdat men daar alle besmette personen wilde opsporen. Als er daar in werkelijkheid veel meer gevallen waren die niet opgemerkt werden zouden ze er nog steeds nieuwe gevallen krijgen.
Nee niet perse omdat de overgrote meerderheid (bijna) helemaal geen klachten krijgt en weer geneest.

En vanwege de grote besmettelijkheid mogen we zeker aannemen dat er een veelvoud aan mensen besmet is. Misschien wel 100 x zoveel.

Kijk naar Zuid-Korea:

Zuid-Korea is bijvoorbeeld de absolute koploper wat testen betreft. Iedereen die symptomen vertoont wordt daar getest, zelfs in speciale drive-in-testcentra. Er zijn al bijna 300.000 testen uitgevoerd. Daardoor heeft het land een enorm groot aantal bevestigde gevallen, maar is er dus ook een goed beeld van de verspreiding van het virus.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_192248603
Ik las net pas dat t dodenaantal op een dag helemaal niks zegt omdat er ook gevallen bij worden gerekend van vorige dagen maar die pas later gemeld worden
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_192248607
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 14:59 schreef Noek het volgende:
UMCG test zelf in hun lab en is dus niet afhankelijk van een commericéle partij. De microbioloog begreep het NLse probleem ook niet zo want als je een lab hebt, kun je testen.
Tekort aan allerlei soorten materiaal las ik.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator dinsdag 24 maart 2020 @ 15:13:08 #219
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192248616
yashar twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 07:17:04 Prominent 30-year-old Zimbabwe broadcaster dies of coronavirus https://t.co/mefC4N2CEa reageer retweet
pi_192248617
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 15:12 schreef TLC het volgende:
Ik las net pas dat t dodenaantal op een dag helemaal niks zegt omdat er ook gevallen bij worden gerekend van vorige dagen maar die pas later gemeld worden
Bron? RIVM kondigt telkens aan 'in de afgelopen 24 uur' namelijk..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 24 maart 2020 @ 15:13:30 #221
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_192248620
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 15:12 schreef TLC het volgende:
Ik las net pas dat t dodenaantal op een dag helemaal niks zegt omdat er ook gevallen bij worden gerekend van vorige dagen maar die pas later gemeld worden
Is ook zo. RIVM geeft zelf aan dat we ons niet blind moeten kijken op de nummers; ze kunnen verschillen op dagelijkse basis vanwege meerdere factoren. Sowieso nog te vroeg om het effect van de serieuzere maatregelen te zien. Stond ergens in het vorige topic; las het vanmiddag nog.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 24 maart 2020 @ 15:13:30 #222
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_192248621
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 15:12 schreef TLC het volgende:
Ik las net pas dat t dodenaantal op een dag helemaal niks zegt omdat er ook gevallen bij worden gerekend van vorige dagen maar die pas later gemeld worden
Dus op zondag mis je in feite alle refododen. En mogelijk ook op maandag, omdat ze om 14.00 misschien nog aan het inventariseren zijn.
pi_192248622
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 15:12 schreef TLC het volgende:
Ik las net pas dat t dodenaantal op een dag helemaal niks zegt omdat er ook gevallen bij worden gerekend van vorige dagen maar die pas later gemeld worden
MAar dat geldt dan weer voor elke dag, waardoor het opeens toch weer wel wat zegt (maar niet alles).
pi_192248623
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 15:08 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ik vind het ook niets hoor dit hele virus en ik zal liegen als ik zeg dat het me helemaal onberoerd laat, ik heb ook een gezin met kinderen, familie, oudere ouders etc maar het is nu eenmaal een feit dat het er is en dat het niet weg zal gaan. Op de keeper beschouwd zijn de cijfers niet zo dramatisch gelukkig en daar zullen we het dan mee moeten doen. En ja ik hoop dat al mijn geliefden en ikzelf er niet ernstig ziek van worden uiteraard en de cijfers zijn gunstig wat dat betreft, maar je kan altijd zelf die ene uitzondering zijn.
Er lopen hier heel veel paniekzaaiers rond die doen alsof de pest is uitgebroken (in vergelijkbare omstandigheden). Zo is het gelukkig niet en niets wijst erop dat het zo is.
Onze volledige samenleving stil zetten, oneindige hoeveelheden geld en kennis vernietigen gaat nog veel meer ellende opleveren dan dit virus ooit zal kunnen doen.
Het is goed vergelijkbaar als met de pest. Toen had je ook 2 varianten de pest die niet op de longen sloeg en die wel op de longen sloeg en dat gebeurt nu ook. Of het is een normaal griepje, wat het verspreid, of het is een SARS en dat het op je longen slaat.

En dan kan t hier bij blijven, maar dan nog moet het serieus genomen worden. Want niemand die kan zeggen er komt geen tweede golf. En iedereen kan gewoon gegevens erbij pakken als Event 201 of andere wetenschappers in de afgelopen 17 jaar sinds SARS die al riepen dat een SARS variant verspreidbaar als de normale griep een reeele kans heeft te gebeuren in de nabije toekomst. En nu lijkt alles prima daar in Wuhan, maar als die mensen straks weer de straat op gaan wat dan. Ik denk dat we pas over een half jaar wat zinnigs kunnen zeggen.
pi_192248624
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 15:00 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

[..]

De WHO geeft andere cijfers:
[..]

Hij zegt 5% ernstigere klachten, tot en met pneumonie en ARDS, de WHO zegt 80% milde gevallen, waaronder mensen met pneumonie, 13.8% ernstige gevallen met ARDS, en 6.1% kritieke gevallen. .
De WHO geeft dat aan over bevestigde patienten. Terwijl misschien het overgrote meerendeel niet eens getest wordt...............
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')