abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 april 2020 @ 18:27:36 #126
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_192395933
Huidige seizoen afmaken vanaf september. Dat loopt dan lekker t/m december.

Daarna tweemaal een seizoen van feb t/m okt vanwege dat achterlijke WK
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_192396430
Volslagen idiote lijn wordt er nu ingezet. Geen zinnig argument voor te verzinnen. Streep er onder. En in september beginnen met de nieuwe competitie.
zie email 27 oktober
  woensdag 1 april 2020 @ 19:02:06 #128
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_192396522
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 17:37 schreef De_Kraam het volgende:

[..]

VER GELEDEN HAHAHA SUKKEL
@:ONLOGISCH @:GGMM
Oei die is niet best, weer niet waar dat vandaan kwam
Makkelijk eerste
  woensdag 1 april 2020 @ 20:50:38 #129
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_192398789
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 18:55 schreef trein2000 het volgende:
Volslagen idiote lijn wordt er nu ingezet. Geen zinnig argument voor te verzinnen. Streep er onder. En in september beginnen met de nieuwe competitie.
UEFA wil vooral niet teveel geld kwijt zijn dus blijven ze de beslissing maar voor zich uit schuiven.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 1 april 2020 @ 23:28:21 #130
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_192401759
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 20:50 schreef Caland het volgende:

[..]

UEFA wil vooral niet teveel geld kwijt zijn dus blijven ze de beslissing maar voor zich uit schuiven.
Als zelfs het grootste sportevenement ter wereld de Olympische Spelen uitgesteld kan worden dan voetbal heus wel even pas op de plaats maken. Moet de CL kostte wat het kost doorgaan. Het besef bij de UEFA daalt altijd wel later maar dit is gewoon gevaarlijk.
AFCA!
pi_192402493
Reina vecht tegen corona: 'Eindeloze minuten van angst, ik kreeg geen lucht meer’

https://www.ad.nl/buitenl(...)lucht-meer~a9e1dbe5/

Eindeloze minuten :')
Maar goed, ook de voetballers kunnen er behoorlijk ziek van worden, niet alleen dikke biggen en bejaarden.
blablablabla
pi_192402500
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 23:28 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Als zelfs het grootste sportevenement ter wereld de Olympische Spelen uitgesteld kan worden dan voetbal heus wel even pas op de plaats maken. Moet de CL kostte wat het kost doorgaan. Het besef bij de UEFA daalt altijd wel later maar dit is gewoon gevaarlijk.
Jongen je weet toch helemaal niet hoe de zaken er in juli voorstaan? Misschien is dat virus wel als sneeuw voor de zon opgetieft als de temperaturen straks flink omhoog gaan.

Daarbij kan je spelers ook een maand gescheiden houden in een speciaal trainingskamp en regelmatig testen en zonder publiek die wedstrijden afwerken. Zo moeilijk is het allemaal niet. Gaat wel over honderden miljoenen euro's.
blablablabla
pi_192402508
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 00:24 schreef Elan het volgende:

[..]

Jongen je weet toch helemaal niet hoe de zaken er in juli voorstaan? Misschien is dat virus wel als sneeuw voor de zon opgetieft als de temperaturen straks flink omhoog gaan.
_O-
  donderdag 2 april 2020 @ 00:26:21 #134
131800 Tarado
capô de fusca
pi_192402520
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 00:24 schreef Elan het volgende:

[..]

zou er maar niet op rekenen, Wimbledon afgelast dus dan komt het er op neer dat er in Engeland tot 13 juli sowieso niet gevoetbald wordt
pi_192402576
quote:
14s.gif Op donderdag 2 april 2020 00:25 schreef aTypisch het volgende:

[..]

_O-
Dat kan prima hoor.
https://www.nporadio1.nl/(...)virus-hittebestendig

Het is absoluut niet zeker, maar ook niet ondenkbaar volgens de experts dat het net als SARS straks eind mei amper nog nieuwe besmettingsgevallen bijkomen.
blablablabla
pi_192402588
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 00:26 schreef Tarado het volgende:

[..]

zou er maar niet op rekenen, Wimbledon afgelast dus dan komt het er op neer dat er in Engeland tot 13 juli sowieso niet gevoetbald wordt
Waarom niet dan? Wat heeft Wimbledon er mee te maken?
blablablabla
  donderdag 2 april 2020 @ 00:36:37 #137
131800 Tarado
capô de fusca
pi_192402609
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 00:34 schreef Elan het volgende:

[..]

Waarom niet dan? Wat heeft Wimbledon er mee te maken?
het ene sportevenement dat afgelast wordt en het andere gewoon door laten gaan?
  donderdag 2 april 2020 @ 00:36:46 #138
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_192402611
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 00:32 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat kan prima hoor.
https://www.nporadio1.nl/(...)virus-hittebestendig

Het is absoluut niet zeker, maar ook niet ondenkbaar volgens de experts dat het net als SARS straks eind mei amper nog nieuwe besmettingsgevallen bijkomen.
Het coronavirus is toch al gewoon actief nu in landen waar het al mokerheet is.
Oh.
  donderdag 2 april 2020 @ 00:41:11 #139
474254 GurneyIsBestOke
pi_192402649
quote:
10s.gif Op donderdag 2 april 2020 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar de gerapporteerde besmettingsgraad in die landen ligt wel een stuk lager natuurlijk. Het virus gaat natuurlijk niet als sneeuw voor de zon verdwijnen maar de rol van warmte lijkt op het moment wel onderschat te worden.
Makkelijk eerste
pi_192402701
quote:
10s.gif Op donderdag 2 april 2020 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja maar niet met een magnitude zoals in Europa en Azië.

In Australië is het sinds 1 maart gerapporteerd en er zijn een paar honderd besmettingsgevallen en amper mensen aan dood gegaan, terwijl de stranden gewoon elk weekend overvol zijn :') .

Maar goed kan ook toeval zijn, we gaan het zien.
blablablabla
  donderdag 2 april 2020 @ 00:46:29 #141
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_192402704
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 00:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Maar de gerapporteerde besmettingsgraad in die landen ligt wel een stuk lager natuurlijk. Het virus gaat natuurlijk niet als sneeuw voor de zon verdwijnen maar de rol van warmte lijkt op het moment wel onderschat te worden.
Tja ik ben natuurlijk geen viroloog maar als het virus nu ook in landen is waar het al heter is dan het de komende zomer waarschijnlijk zal worden in Nederland vraag ik het mij af. En of het dan meteen verstandig is om massaal mensen in een voetbalstadion te proppen vlak na de crisis vraag ik me ook af. Die evenementen zullen wel als laatste door mogen gaan.
Oh.
  donderdag 2 april 2020 @ 00:47:41 #142
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_192402715
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 00:46 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja maar niet met een magnitude zoals in Europa en Azië.

In Australië is het sinds 1 maart gerapporteerd en er zijn een paar honderd besmettingsgevallen en amper mensen aan dood gegaan, terwijl de stranden gewoon elk weekend overvol zijn :') .

Maar goed kan ook toeval zijn, we gaan het zien.
Kan wel natuurlijk, al heb je ook te maken met andere factoren zoals hoe dichtbevolkt het land is. In Brazilië loopt het nu volgens mij ook meer op.
Oh.
pi_192402722
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 00:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Het virus sowieso niet, en al gaat het tijdelijk weg kan het zomaar terugkeren in het najaar. Als het aantal nieuwe besmettingen in snel tempo stagneert kun je heus wel de competities hervatten zonder publiek.
blablablabla
pi_192402802
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Kan wel natuurlijk, al heb je ook te maken met andere factoren zoals hoe dichtbevolkt het land is. In Brazilië loopt het nu volgens mij ook meer op.
Ja dat gaat niet lekker daar, weet niet in welke regio en of het daar nu daadwerkelijk warm is. Het is natuurlijk ook schattig naïef om gewoon geen maatregelen te nemen, dan gaat het mooie weer je ook niet meer helpen.

Zou me niet verbazen dat zonder publiek de standaard gaat worden, tot er een vaccin is.
blablablabla
  donderdag 2 april 2020 @ 01:01:41 #145
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_192402823
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 00:58 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja dat gaat niet lekker daar, weet niet in welke regio en of het daar nu daadwerkelijk warm is. Het is natuurlijk ook schattig naïef om gewoon geen maatregelen te nemen, dan gaat het mooie weer je ook niet meer helpen.

Zou me niet verbazen dat zonder publiek de standaard gaat worden, tot er een vaccin is.
Maar de spelers en staf lopen toch ook gewoon risico op corona dan? Je kan moeilijk 1,5 meter afstand houden tijdens de wedstrijd, en die spelers zitten niet te wachten om besmet te raken.

Dus daar gaat nog wel een flinke buffertijd zitten nadat de besmettingen echt flink zijn afgenomen en dan nog kijken of het niet weer alsnog groeit. Moeten ze ook nog in training, ben je weer een maand verder.
Oh.
  donderdag 2 april 2020 @ 01:03:47 #146
474254 GurneyIsBestOke
pi_192402838
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Tja ik ben natuurlijk geen viroloog maar als het virus nu ook in landen is waar het al heter is dan het de komende zomer waarschijnlijk zal worden in Nederland vraag ik het mij af. En of het dan meteen verstandig is om massaal mensen in een voetbalstadion te proppen vlak na de crisis vraag ik me ook af. Die evenementen zullen wel als laatste door mogen gaan.
Maar het lijkt mij helemaal niet zo gek als begin juni het aantal mensen in de IC flink is gezakt tov begin mei en de stijgende temperatuur de besmettingsgraad verder doet dalen. In dat geval is het in principe prima verantwoord om (waarschijnlijk zonder publiek) de nationale competitie te hervatten.
Makkelijk eerste
pi_192402864
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 01:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Maar het lijkt mij helemaal niet zo gek als begin juni het aantal mensen in de IC flink is gezakt tov begin mei en de stijgende temperatuur de besmettingsgraad verder doet dalen. In dat geval is het in principe prima verantwoord om (waarschijnlijk zonder publiek) de nationale competitie te hervatten.
zet dit maar gewoon uit je hoofd
pi_192402871
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar de spelers en staf lopen toch ook gewoon risico op corona dan? Je kan moeilijk 1,5 meter afstand houden tijdens de wedstrijd, en die spelers zitten niet te wachten om besmet te raken.

Dus daar gaat nog wel een flinke buffertijd zitten nadat de besmettingen echt flink zijn afgenomen en dan nog kijken of het niet weer alsnog groeit. Moeten ze ook nog in training, ben je weer een maand verder.
Er gingen stemmen op om de PL af te maken door de spelers en hun gezin volledig te isoleren van de buitenwereld in afgehuurde hotels en constant te testen. Trainen kan gewoon bij de club, uiteraard ook zonder publiek en mensen van buitenaf. Wedstrijden worden gespeeld in de verschillende stadions in Londen. Na de wedstrijd direct weer de bus in naar het hotel in en de deur op slot.

Zoiets is natuurlijk verre van ideaal maar het zou natuurlijk vrij eenvoudig te realiseren zijn.
blablablabla
  donderdag 2 april 2020 @ 01:14:57 #149
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_192402896
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 01:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Lijkt me dat je dit nooit zo snel kan doen, zelfs als het tegen die tijd gaat dalen.

Het is gewoon klaar.
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 01:09 schreef Elan het volgende:

[..]

Er gingen stemmen op om de PL af te maken door de spelers en hun gezin volledig te isoleren van de buitenwereld in afgehuurde hotels en constant te testen. Trainen kan gewoon bij de club, uiteraard ook zonder publiek en mensen van buitenaf. Wedstrijden worden gespeeld in de verschillende stadions in Londen. Na de wedstrijd direct weer de bus in naar het hotel in en de deur op slot.

Zoiets is natuurlijk verre van ideaal maar het zou natuurlijk vrij eenvoudig te realiseren zijn.
Tja ik vraag me af of dat echt doorgaat, nog steeds teveel mensen bij elkaar en wedstrijden in lege stadions zijn echt niks en eigenlijk ook niet echt relevant vergeleken met wedstrijden eerder in het seizoen.
Oh.
  donderdag 2 april 2020 @ 01:15:40 #150
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_192402900
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 00:24 schreef Elan het volgende:

[..]

Daarbij kan je spelers ook een maand gescheiden houden in een speciaal trainingskamp en regelmatig testen en zonder publiek die wedstrijden afwerken. Zo moeilijk is het allemaal niet. Gaat wel over honderden miljoenen euro's.
Aiiiii hele domme reactie dit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')