Natuurlijk wel.quote:Op woensdag 1 april 2020 17:09 schreef Nober het volgende:
Wat een gezever over voetbal.
Nee we gaan niet meer sporten in 2020.
Moeilijk hè?
Staat genoteerd.quote:Op woensdag 1 april 2020 17:10 schreef Caland het volgende:
Over een maand of 2 hebben we dat boomergriepje wel in bedwang hier hoor.
Ik weet niet of Chelsea al is uitgeschakeld, maar natuurlijk moet Ziyech meedoen aan een nieuw Europees seizoen.quote:Op woensdag 1 april 2020 17:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat zal niet zomaar gaan. Chelsea heeft ook geld gegeven om direct in het nieuwe Europese seizoen een beroep te kunnen doen op Ziyech. Het feit dat dat nu niet kan heeft ook voor hen financiële gevolgen. Het is dus niet zo makkelijk op te lossen en dat maakt de hele situatie uniek, maar ook heel lastig om te managen.
De enige overeenkomst met Liverpool is dat zij voor de rest van het land ook onverstaanbaar zijn.quote:Op woensdag 1 april 2020 17:14 schreef Drekkoning het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)lt-onwerkelijk-.html
Aaaiii balen mannen
Als studio voetbal dan weer begint moet Theo nog even thuis blijven.quote:Op woensdag 1 april 2020 17:11 schreef Caland het volgende:
Heb sowieso begrepen dat alleen viesdikke mensen het kunnen krijgen dus gewoon FOEBELE!
Beetje vreemd om daar als Feyenoorder om te lachen ... de laatste 15 jaar 1x deelgenomen aan de CL??quote:
Volle Sterkte? Ajax niet, Babel is dan weer terug bij Besiktas. Flinke aderlating voor de Amsterdammers.quote:Op woensdag 1 april 2020 17:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Beetje vreemd om daar als Feyenoorder om te lachen ... de laatste 15 jaar 1x deelgenomen aan de CL??![]()
PSV heeft de laatste 15 jaar de halve,kwart en 8e finale bereikt.
Ajax de halve finale en 2e ronde volgens mij.
Vandaar dat de KNVB PSV en en ajax een wildcard moet gunnen ..beide zijn komend seizoen op volle sterkte
Zoet is dan weer terug bij PSV. Dat is toch wel een topkeeper.quote:Op woensdag 1 april 2020 17:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Volle Sterkte? Ajax niet, Babel is dan weer terug bij Besiktas. Flinke aderlating voor de Amsterdammers.
Het nare is dat sommige mensen die net zo verstandelijk beperkt zijn als PSVCL wel het voor het zeggen hebben in de voetbalwereld, omdat ze in een ver geleden toevallig een bal goed konden trappenquote:Op woensdag 1 april 2020 08:25 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Gelukkig bepaal jij dit soort zaken niet. Zou wat zijn.
ver geledenquote:Op woensdag 1 april 2020 17:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het nare is dat sommige mensen die net zo verstandelijk beperkt zijn als PSVCL wel het voor het zeggen hebben in de voetbalwereld, omdat ze in een ver geleden toevallig een bal goed konden trappen
VER GELEDEN HAHAHA SUKKELquote:Op woensdag 1 april 2020 17:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het nare is dat sommige mensen die net zo verstandelijk beperkt zijn als PSVCL wel het voor het zeggen hebben in de voetbalwereld, omdat ze in een ver geleden toevallig een bal goed konden trappen
Lijkt me ook prima, al blijft de vraag hoe we er half juni voor staan met die Corona.quote:Op woensdag 1 april 2020 17:31 schreef Merkie het volgende:
Lijkt mij een goed idee om in een versnelde ronde zonder publiek de competities in de zomer af te ronden. Is toch leuk? Hebben de mensen nog wat om te zien, voor de voetballers is het ook goed om weer in actie te komen en financieel zal het qua tv-opbrengsten ook nog wel gunstig uitpakken.
Het alternatief is de competitie schrappen en dan in de voorbereiding potjes tegen SV Putten spelen terwijl er ook een Feyenoord - Ajax op het programma had kunnen staan.
Soms betrap ik jou wel eens op hele zinnige uitspraken.quote:Op woensdag 1 april 2020 17:35 schreef De_Kraam het volgende:
Ik stel voor dat we die schaal gewoon aan PSV geven omdat Broabaant het hardst geraakt is door de crisis.
En ook meteen de Champions League winst.
Ook PSVCL heeft weer hele verstandige teksten.quote:Op woensdag 1 april 2020 17:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Beetje vreemd om daar als Feyenoorder om te lachen ... de laatste 15 jaar 1x deelgenomen aan de CL??![]()
Vandaar dat de KNVB PSV en en ajax een wildcard moet gunnen ..beide zijn komend seizoen op volle sterkte
Ik bepaal lekker zelf wel waar ik om lach, en ik kan ook met denkbeeldige tijdslijnen komen die gunstig voor mijn argument uitkomen, dus je post zegt mij niets. Met je 15 jaar. Lekker relevant.quote:Op woensdag 1 april 2020 17:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat gaat je niet lukken als Feyenoorderquote:Op woensdag 1 april 2020 17:53 schreef Ifrane het volgende:
[..]
en ik kan ook met denkbeeldige tijdslijnen komen die gunstig voor mijn argument uitkomen,
Thanks matequote:Op woensdag 1 april 2020 17:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ook PSVCL heeft weer hele verstandige teksten.
Wat een goed topic dit.
neem aan van welquote:Op woensdag 1 april 2020 16:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Mogen wij wel alvast Schnidt gebruiken vanaf juli?
De laatste paar maanden inderdaad. De huidige stand van dit seizoen is namelijk een prima graadmeter voor de Europese plekken komend seizoen.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat gaat je niet lukken als Feyenoorder.. of je moet de laatste paar maanden nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |