ja, inderdaad, 2 maanden geen kappers wordt een dingetjequote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:03 schreef Budapestenaar het volgende:
De komende maanden wordt lang piekhaar een trend
nee hoor, ik heb nog scheermesjes genoeg.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Daarom tondeuse, battle look.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:03 schreef Budapestenaar het volgende:
O, jij hebt hebt een kale kop?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb nog scheermesjes genoeg.
bereid je voor op wachtrijquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga me na mijn verhuizing eens aanmelden bij Picnic.
Ik heb alleen maar zo’n trimmer. Ik laat het gewoon groeien, ga voor de Einstein-look. Beetje verward en verstrooid past wel bij mequote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:07 schreef bitterbal het volgende:
is het gebruikelijk dat je de ah bezorger fooi geeft?
Hm, misschien moet ik gewoon de eigen economie ondersteunen dan, in plaats van die Duitsers.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb maanden in de wacht gestaan en dat was ruim een jaar geleden.
Nee, je krijgt gewoon het totaalbedrag op de pinterminal en dat is het.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:07 schreef bitterbal het volgende:
Dit is ook een valide optie.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar zo’n trimmer. Ik laat het gewoon groeien, ga voor de Einstein-look. Beetje verward en verstrooid past wel bij me
Ze verwachten wel dat je een beetje wulps gekleed bent tijdens het bezorgmoment.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:07 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb alleen een baardtrimmer, denk dat ik daarmee een eehm 'creatief' kapsel ga krijgenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar zo’n trimmer. Ik laat het gewoon groeien, ga voor de Einstein-look. Beetje verward en verstrooid past wel bij me
ja eigen schuld. moet die niet zo vroeg komenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze verwachten wel dat je een beetje wulps gekleed bent tijdens het bezorgmoment.
Ik ben binnenkort alweer een jaar niet naar de kapper geweestquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, inderdaad, 2 maanden geen kappers wordt een dingetje
Ja, ik ook. Mijn vader heeft nog een hondentondeuse. Misschien kan ik het daar mee proberen? Zie ik er straks uit als een koningspoedelquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb alleen een baardtrimmer, denk dat ik daarmee een eehm 'creatief' kapsel ga krijgen![]()
Met lange haren zie ik eruit als Agnetha Fältskog jaren 70quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien krijg ik wel weer krulletjes, net als toen ik een klein budaatje was
O, dan gaan we allemaal voor jouw kapsel de komende maandenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben binnenkort alweer een jaar niet naar de kapper geweest
BUDAAAAAAAquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dan gaan we allemaal voor jouw kapsel de komende maanden
Mijn kapster zegt wel altijd dat ik mijn haar eens zou moeten laten groeien, nu wel een goed excuus voor natuurlijkquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Mijn vader heeft nog een hondentondeuse. Misschien kan ik het daar mee proberen? Zie ik er straks uit als een koningspoedel
Zou rakenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met lange haren zie ik eruit als Agnetha Fältskog jaren 70
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou raken
Agnetha dan he![]()
In de jaren zeventig
Siquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haagsie!![]()
Firma nog steeds dicht?
#longhairmattersquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dan gaan we allemaal voor jouw kapsel de komende maanden
Misschien iets voor bitterbal om nu alvast een kapperszaakje te openen of zou ze bij de eerste klant een oor afknippen, of erger?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan wil in j́uni IEDEREEN naar de kapper.
aerodynamisch kapselquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, jij hebt hebt een kale kop?
Het hele hoofd, met zo’n betonschaar, vermoed ik.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien iets voor bitterbal om nu alvast een kapperszaakje te openen of zou ze bij de eerste klant een oor afknippen, of erger?
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien iets voor bitterbal om nu alvast een kapperszaakje te openen of zou ze bij de eerste klant een oor afknippen, of erger?
hopelijk is ltvdk dan een van mijn klantenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het hele hoofd, met zo’n betonschaar, vermoed ik.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hopelijk is ltvdk dan een van mijn klanten
*knip knip*
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
*knip knip*
Wel hip, knippen met een betonschaar, of met een kettingzaag of een bijtend zuur.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het hele hoofd, met zo’n betonschaar, vermoed ik.
Jaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan wil in j́uni IEDEREEN naar de kapper.
Ja over 2 maandenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken of ik online al een afsprak kan maken
en dan ook nog met een verrot kapselquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:23 schreef UitStraling het volgende:
Kijk die arme man is naar bitterkapster geweest, sindsdien zit hij in een rolstoel en is hij bang voor vrouwen.
Afstammelingquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was dat niet wel ergens verre familie?
denk groot succes als ik mijn zaak in de schilderswijk openquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Vandaag in de aanbieding coup Isis, met gratis watergolvenboarden.”
Ik denk dat ik dan mijn wilde haardos maar laat groeien.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
*knip knip*
Ik voorspel explosieve groeiquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk groot succes als ik mijn zaak in de schilderswijk open
Ingevlochten led-strips voor mensen die een beetje op willen vallen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Vandaag in de aanbieding coup Isis, met gratis watergolvenboarden.”
maakt het straatbeeld een stuk gezelligerquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ingevlochten led-strips voor mensen die een beetje op willen vallen.
Iedereen aan de Oost-Europese straathoer lookquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maakt het straatbeeld een stuk gezelliger
Met prijzen waar je een moord voor zou doen.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:30 schreef UitStraling het volgende:
Waarom ik uw haren was met cola? Dat vinden de bijen prettig, wacht maar af.
wandeling?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:39 schreef Karzai het volgende:
begin al lichtelijk depressief te raken na 4 dagen ophokken
Buitengebied/industrieterrein opgaan.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:44 schreef Karzai het volgende:
Eerst even ontbijten, ga ik daarna wel een stukkie fietsen. Hoewel het moeilijk is om op straat afstand te houden
Haren op je benen tellen, afscheren boven een wit laken en daarna kijken of je ze allemaal terug kunt vinden?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:39 schreef Karzai het volgende:
begin al lichtelijk depressief te raken na 4 dagen ophokken
ik ben blij dat dat hier nog redelijk makkelijk is.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:44 schreef Karzai het volgende:
Eerst even ontbijten, ga ik daarna wel een stukkie fietsen. Hoewel het moeilijk is om op straat afstand te houden
Fietsen is volgens mij toch corona safer dan wandelenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:44 schreef Karzai het volgende:
Toch wel op 1,5e meter afstand he.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:56 schreef bitterbal het volgende:
heb de jongen maar geholpen het de trap op te krijgen
Nicequote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:56 schreef bitterbal het volgende:
heb de jongen maar geholpen het de trap op te krijgen
oh noesquote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn schoonmaakster komt niet meer tot juni
misschien kun je bitterbal wel betalen.quote:
poetsen?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik doe het wel voor 50 euro per uur?
Da's wel hoog hequote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik doe het wel voor 50 euro per uur?
Die vraagt een belachelijk tarief hahaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien kun je bitterbal wel betalen.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die vraagt een belachelijk tarief haha
Dus je kunt wel weer een weekje vooruit nuquote:
ach gut...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn schoonmaakster komt niet meer tot juni
niks mis meequote:
misschien is ze wel heel snel en heel goed.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die vraagt een belachelijk tarief haha
Is al netjes. Ik zou ook wel een poetsster willen.quote:
Doen! Als je het kan betalen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is al netjes. Ik zou ook wel een poetsster willen.
Ja ik weet ook niet wat ik mis.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:15 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb 1,5 jaar lang een schoonmaakster gehad van de verzekering, mis dat nu toch wel een beetje
niet te vinden joh. Ik had er eentje die was al grossly overpaid (40 euro voor 3 uur, terwijl ze meestal binnen de twee uur klaar was) maar die is verhuisd. En toen moest er ook nog reiskostenvergoeding bij komen. Toen was de lol er wel afquote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doen! Als je het kan betalen.
Lekker knus he, als we samenzijn dan slaan we ons wel door deze crisis.quote:
ook zonder corona zou me dat al teveel wordenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
van de nos liveblog
https://nos.nl/liveblog/2(...)volgen-economie.html
Hahahahquote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:23 schreef bitterbal het volgende:
probeer jumbo nu te cancelen. kut site
En als dat niet lukt heb je straks voor 400 euro boodschappen in huis? Of wat is het probleem?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:23 schreef bitterbal het volgende:
ik kan mij echt geen beeld vormen bij veel van de struggles die jij ondervindtquote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:23 schreef bitterbal het volgende:
zoiets jaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En als dat niet lukt heb je straks voor 400 euro boodschappen in huis? Of wat is het probleem?
hoezo niet?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan mij echt geen beeld vormen bij veel van de struggles die jij ondervindt
Gewoon een hele weekvoorraad wegquote:
dit bijvoorbeeldquote:
Namens alle andere hamsteraars: Bedanktquote:
20 flessen cola zou bij mij voorraad voor 5 jaar zijn denkquote:
en dit.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:27 schreef bitterbal het volgende:
heb voor 6 april wel weer nieuw moment gekaapt :p
ja maar je aantal momenten in de supermarkt moet je ook naar beneden brengen. Elke dag naar de super is part of the problem natuurlijkquote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dit.
een bezorgmoment kapen over 2 weken..
ik rij vanmiddag gewoon weer langs de winkel
Ja ik koop ook geen flessen meer tegenwoordig, gewoon blikjes, drink dat toch maar 1 keer in de week ofzoquote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
20 flessen cola zou bij mij voorraad voor 5 jaar zijn denk
daarom ga ik ook maar 2x per weekquote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar je aantal momenten in de supermarkt moet je ook naar beneden brengen. Elke dag naar de super is part of the problem natuurlijk
dat ook ja. zo'n 1.5 liter fles gaat nooit op.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik koop ook geen flessen meer tegenwoordig, gewoon blikjes, drink dat toch maar 1 keer in de week ofzo
ik ging elke dagquote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarom ga ik ook maar 2x per week
[..]
dat ook ja. zo'n 1.5 liter fles gaat nooit op.
af en toe een blikje is wel lekker.
Whisky voor 10 euro?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb vaak één blikje cola in de koelkast. Voor als een vriend van me per ongeluk langs komt. Die heeft nogal een smaak van whisky en ik heb gewoon een fles van een tientje staan
dan nog vind ik thuisbezorg momenten kapen raarquote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ging elke dagDus voor mij is dit een flinke winst :p
ja snap ik wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan nog vind ik thuisbezorg momenten kapen raar
zeker als je zelf tijd genoeg hebt en en gezond genoeg bent om naar de winkel te gaan
maar dat is mijn mening
Nou ik niet. Wat is er te prefereren aan supermarktbezoek vs thuis laten brengen volgens jou dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan nog vind ik thuisbezorg momenten kapen raar
zeker als je zelf tijd genoeg hebt en en gezond genoeg bent om naar de winkel te gaan
maar dat is mijn mening
dat is toch dat spul waar zelfs je cola smerig van wordt?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
https://www.plus.nl/zoekresultaten?SearchTerm=glen%20talloch
De rillingen lopen over mijn rug.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
https://www.plus.nl/zoekresultaten?SearchTerm=glen%20talloch
als het voor de bezorgdiensten al zo druk is zou ik liever mijn boodschappen zelf halen. dan heb ik voor mezelf het idee dat die tijdslot die ik anders zou kapen misschien beter gebruikt wordt voor een oudere of iemand die in quarantaine zit.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik niet. Wat is er te prefereren aan supermarktbezoek vs thuis laten brengen volgens jou dan?
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:35 schreef gianni61 het volgende:
dat is toch dat spul waar zelfs je cola smerig van wordt?
Kijk, hatersquote:
ja heb je gelijk in hoor.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als het voor de bezorgdiensten al zo druk is zou ik liever mijn boodschappen zelf halen. dan heb ik voor mezelf het idee dat die tijdslot die ik anders zou kapen misschien beter gebruikt wordt voor een oudere of iemand die in quarantaine zit.
dat dat niet de realiteit zal zijn, snap ik ook wel.
alles? daarnaast blijft voor de mensen die het echt nodig hebben de thuisbezorg optie beschikbaarquote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik niet. Wat is er te prefereren aan supermarktbezoek vs thuis laten brengen volgens jou dan?
daarnaast ben ik wel zo iemand die graag zn eigen vlees en groente uitzoektquote:
ja gewoon een moment kapen om later te kijken of je er gebruik van gaat maken is natuurlijk onzin. Dat kan bij geen van mijn beide opties. En een bestelling achteraf aanpassen kan ook niet meer tegenwoordig. jammerdan. Maar het vermijden van contactmomenten in de supermarkt is toch ook wat waard? Onniedan?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:39 schreef mschol het volgende:
[..]
alles? daarnaast blijft voor de mensen die het echt nodig hebben de thuisbezorg optie beschikbaar
Kan ik mij voorstellen. Heb je de huisarts nog gesproken?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wel een beetje.. maar dikke astma is zwaar vermoeiend.
die is een paardenmiddel komen brengenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen. Heb je de huisarts nog gesproken?
KEUKENTAFELquote:
kans dat je corona hebt?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die is een paardenmiddel komen brengen
Ook even gekeken... als ik nu bestel, kunnen ze het 8 april bezorgen. Ik ga zaterdag dus wel weer een halve dag supermarkten afstruinen voor alle weekboodschappenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:23 schreef bitterbal het volgende:
nu de makro vrij toegankelijk is wil ik eigenlijk daar nu wel een keer heen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook even gekeken... als ik nu bestel, kunnen ze het 8 april bezorgen. Ik ga zaterdag dus wel weer een halve dag supermarkten afstruinen voor alle weekboodschappen.
Want daarvoor was het moeilijk om een Makro in te komenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:50 schreef gianni61 het volgende:
nu de makro vrij toegankelijk is wil ik eigenlijk daar nu wel een keer heen.
hoe erg is die uit haar stekker gegaan dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn moedertje heeft alvast 1 supermarkt minder om uit te kiezenDie heeft even oorlog staan trappen bij de Jumbo omdat ze het bezopen en onverantwoord vindt dat mensen zelf de handscanners schoon moesten maken. En nou mag ze niet meer in die winkel komen
![]()
stormbaanquote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Want daarvoor was het moeilijk om een Makro in te komen
het zal wel meevallen hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe erg is die uit haar stekker gegaan dan?
hoe dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Godverdomme, kan ik vanavond weer overwerken.
heeft ze nog genoeg andere keus?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het zal wel meevallen hoorMaar in dat dorp is de sociale controle nogal groot
niet echt, maar je moest wel een pasje hebbenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Want daarvoor was het moeilijk om een Makro in te komen
Vroeger was dat 'ingewikkeld' ivm met pascontrole en dergelijke, tegenwoordig hoe je alleen maar een keertje het pasje van iemand in je Stocard app te scannen en klaar.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet echt, maar je moest wel een pasje hebben
Er is vanavond een update van een systeem gepland waar ik dingen voor moet doen.quote:
Oh zatquote:
jammer.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er is vanavond een update van een systeem gepland waar ik dingen voor moet doen.
Net tegen mijn product owner gezegd dat ie moet opzouten met die onzin, maar het kon toch niet anders.
Wees blij dat je een inkomen hebt johquote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er is vanavond een update van een systeem gepland waar ik dingen voor moet doen.
Net tegen mijn product owner gezegd dat ie moet opzouten met die onzin, maar het kon toch niet anders.
Ja hoor, het is wel goed. Wees jij ook zo relativerend als je pa belt met een computerissue dan.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wees blij dat je een inkomen hebt joh
Ik deed je slechts een suggestie om je je beter te doen voelen. Als je daar niet op zit te wachten, dan niet hequote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja hoor, het is wel goed. Wees jij ook zo relativerend als je pa belt met een computerissue dan.
Nee, ik ben een beetje over de zeik.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik deed je slechts een suggestie om je je beter te doen voelen. Als je daar niet op zit te wachten, dan niet he
hoe lang verwacht je daar mee bezig te zijn?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik ben een beetje over de zeik.
Als ik dat doe flikkert Nederland omquote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:04 schreef bitterbal het volgende:
je zou verwachten dat dat thuiswerken toch het wat makkelijker maakt om de laptop dicht te klappen
Succes ermee danquote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik ben een beetje over de zeik.
doe dan doe danquote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik dat doe flikkert Nederland om
Van zes tot 10 mag ik paraat zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe lang verwacht je daar mee bezig te zijn?
das best lang. is dat een constante taak van 4 uur ?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van zes tot 10 mag ik paraat zijn.
Denk dat Nederland wel kan leven zonder knutselwerkjesonline.nl hoor.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik dat doe flikkert Nederland om
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan dat Nederland wel kan leven zonder knutselwerkjesonline.nl hoor.
Nee, dat niet. Twee keer een uurtje. Maar je moet wel bereikbaar zijn en zo.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das best lang. is dat een constante taak van 4 uur ?
en kan je nu je werkzaamheden verplaatsten naar een andere dag?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Twee keer een uurtje. Maar je moet wel bereikbaar zijn en zo.
Vast, maar ik heb vorige week al een paar avonden gewerkt en heb er vanavond even geen trek in.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en kan je nu je werkzaamheden verplaatsten naar een andere dag?
Nee dus.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:04 schreef bitterbal het volgende:
je zou verwachten dat dat thuiswerken toch het wat makkelijker maakt om de laptop dicht te klappen
ja begrijp ik. Jammer dat niemand anders het kan doenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vast, maar ik heb vorige week al een paar avonden gewerkt en heb er vanavond even geen trek in.
Bij de klantenservice van Buitenlandse Zaken springen ze momenteel om mensen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:12 schreef bitterbal het volgende:
ik zag vacatures voor t mobile thuiswerk.
krijg je een headset van ze
Ik heb liever een salarisquote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:12 schreef bitterbal het volgende:
ik zag vacatures voor t mobile thuiswerk.
krijg je een headset van ze
zie vacatures voor spaans en frans sprekende mensenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij de klantenservice van Buitenlandse Zaken springen ze momenteel om mensen.
Maar dit is wel een kekke headset met ledjes enzo.quote:
Ja en?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zie vacatures voor spaans en frans sprekende mensen
je krijgt ook een salaris natuurlijkquote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dit is wel een kekke headset met ledjes enzo.
standby staan?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van zes tot 10 mag ik paraat zijn.
Schermpje met Google translate altijd open hebben staan.quote:
hoe krijg ik die kratjes plat?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dit is wel een kekke headset met ledjes enzo.
Weet bitterbal alles vanquote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar ik krijg er geen extra geld voor.
ik wilde niets zeggenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Weet bitterbal alles van
ik zou ze echt de vinger geven.
Su hija es puta senora!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schermpje met Google translate altijd open hebben staan.
Buenos días soy amargo, ¿cómo puedo ayudarte en este hermoso día con mi hermoso vestido?
Moer ik je nu serieus gaan uitleggen hoe een klapkrat werkt ...quote:
jaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moer ik je nu serieus gaan uitleggen hoe een klapkrat werkt ...
Ik heb gewoon een all-in-salaris. Jij krijgt toch ook geen extra geld als je midden in de nacht een lek moet dichten?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Weet bitterbal alles van
ik zou ze echt de vinger geven.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moer ik je nu serieus gaan uitleggen hoe een klapkrat werkt ...
De zijkanten (korte zijde) naar binnen duwen, al dan niet met een beetje gepast geweld.quote:
oke dankjequote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De zijkanten (korte zijde) naar binnen duwen, al dan niet met een beetje gepast geweld.
quote:
Die kratjes zijn 5 euro waard, dat gun je je buren toch niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke dankje![]()
Ga het zo were proberen. anders flik ik ze in de tuin van de benedenburen
Ik krijg aan boord extraquote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een all-in-salaris. Jij krijgt toch ook geen extra geld als je midden in de nacht een lek moet dichten?
Da's wel hoerigquote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar ik krijg er geen extra geld voor.
@-Miauw-quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:35 schreef UitStraling het volgende:
Bitterbal is een beetje als zo'n huiskat die je eten geeft en dat ze dan ernaast je aan gaat zitten staren, heeeyyyy kut mens waar is mijn eten?
waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:35 schreef UitStraling het volgende:
Bitterbal is een beetje als zo'n huiskat die je eten geeft en dat ze dan ernaast je aan gaat zitten staren, heeeyyyy kut mens waar is mijn eten?
Da's beterquote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik krijg aan boord extraen voor thuis standby zitten ook.
Doe ook even hier dan.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:37 schreef bitterbal het volgende:
ik ga zo stofzuigen zodat mijn beneden buren die thuiswerken uit hun concentratie worden gehaald
We hebben een giga-team functioneel beheerders die hier wel extra geld voor krijgen. Eén van de redenen dat ik er wel een tikje pissig van word dat ik dit moet doen.quote:
maar waarom doe jij het dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We hebben een giga-team functioneel beheerders die hier wel extra geld voor krijgen. Eén van de redenen dat ik er wel een tikje pissig van word dat ik dit moet doen.
kan je dan niet beter gaan camballen?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:37 schreef bitterbal het volgende:
ik ga zo stofzuigen zodat mijn beneden buren die thuiswerken uit hun concentratie worden gehaald
Ja dat is logisch dan jaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We hebben een giga-team functioneel beheerders die hier wel extra geld voor krijgen. Eén van de redenen dat ik er wel een tikje pissig van word dat ik dit moet doen.
Is dat zo?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Neem een stofzuig robot. Die heb je er na 2x al uit als je de prijs van cambal vergelijkt.
https://www.medion.com/nl(...)bEAYYBiABEgJe5_D_BwEquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan je dan niet beter gaan camballen?
https://www.dumpert.nl/item/7171835_5fd17621
ohquote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Omdat dit net niet tot hun taak behoort.
Ik mag de uren wel compenseren, maar overwerk wordt in mijn functie niet uitbetaald.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is logisch dan jaHoe kan zoiets bestaan? Op deze manier is het gewoon uitbuiting.
Ah dan kun je lekker een paar daagjes vrij nemen, dan kun je leuke dingen gaan doen zoals thuiszittenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik mag de uren wel compenseren, maar overwerk wordt in mijn functie niet uitbetaald.
Ja, dat lijkt wel op mijn normale levenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah dan kun je lekker een paar daagjes vrij nemen, dan kun je leuke dingen gaan doen zoals thuiszitten
Wat is er loos?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:56 schreef bitterbal het volgende:
had een huilende stiefmoeder aan de telefoon
Nicequote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.medion.com/nl(...)bEAYYBiABEgJe5_D_BwE
deze is regelmatig voor 99 bij de lidl/aldi te krijgen.
4 uur standby staan voor 4 uur hard werk?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik mag de uren wel compenseren, maar overwerk wordt in mijn functie niet uitbetaald.
ik vind het ook nog steeds onwerkelijkquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, ik vergeet soms dat niet-zolderkamerautisten wel mensenlijk contact nodig hebben
maar ja ook wel beetje dramaqueen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, ik vergeet soms dat niet-zolderkamerautisten wel mensenlijk contact nodig hebben
lekker in de rij buiten wachtequote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:01 schreef FranticDJ het volgende:
Jumbo voert deurbeleid in 1 klant per 10m2
Zo nou succesquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:01 schreef FranticDJ het volgende:
Zaterdag maar zorgen dat ik er om 8:00 uur ben danquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:01 schreef FranticDJ het volgende:
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar ja ook wel beetje dramaqueen.
Buurvrouw vroeg haar of ze nog wat nodig had van de super. kwam ze met een hele lijst dus buuf zegt ja alleen hoogstnodige, was ze gelijk beledigt natuurlijk
nou dat niet maar het zal vast uitgebreid geweest zijn :pquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je stiefmoeder vroeg om tien kratten met flessen cola?
Anders lekker in de rijquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zaterdag maar zorgen dat ik er om 8:00 uur ben dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |