ja, inderdaad, 2 maanden geen kappers wordt een dingetjequote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:03 schreef Budapestenaar het volgende:
De komende maanden wordt lang piekhaar een trend
nee hoor, ik heb nog scheermesjes genoeg.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Daarom tondeuse, battle look.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:03 schreef Budapestenaar het volgende:
O, jij hebt hebt een kale kop?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb nog scheermesjes genoeg.
bereid je voor op wachtrijquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga me na mijn verhuizing eens aanmelden bij Picnic.
Ik heb alleen maar zo’n trimmer. Ik laat het gewoon groeien, ga voor de Einstein-look. Beetje verward en verstrooid past wel bij mequote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:07 schreef bitterbal het volgende:
is het gebruikelijk dat je de ah bezorger fooi geeft?
Hm, misschien moet ik gewoon de eigen economie ondersteunen dan, in plaats van die Duitsers.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb maanden in de wacht gestaan en dat was ruim een jaar geleden.
Nee, je krijgt gewoon het totaalbedrag op de pinterminal en dat is het.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:07 schreef bitterbal het volgende:
Dit is ook een valide optie.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar zo’n trimmer. Ik laat het gewoon groeien, ga voor de Einstein-look. Beetje verward en verstrooid past wel bij me
Ze verwachten wel dat je een beetje wulps gekleed bent tijdens het bezorgmoment.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:07 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb alleen een baardtrimmer, denk dat ik daarmee een eehm 'creatief' kapsel ga krijgenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar zo’n trimmer. Ik laat het gewoon groeien, ga voor de Einstein-look. Beetje verward en verstrooid past wel bij me
ja eigen schuld. moet die niet zo vroeg komenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze verwachten wel dat je een beetje wulps gekleed bent tijdens het bezorgmoment.
Ik ben binnenkort alweer een jaar niet naar de kapper geweestquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, inderdaad, 2 maanden geen kappers wordt een dingetje
Ja, ik ook. Mijn vader heeft nog een hondentondeuse. Misschien kan ik het daar mee proberen? Zie ik er straks uit als een koningspoedelquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb alleen een baardtrimmer, denk dat ik daarmee een eehm 'creatief' kapsel ga krijgen![]()
Met lange haren zie ik eruit als Agnetha Fältskog jaren 70quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien krijg ik wel weer krulletjes, net als toen ik een klein budaatje was
O, dan gaan we allemaal voor jouw kapsel de komende maandenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben binnenkort alweer een jaar niet naar de kapper geweest
BUDAAAAAAAquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dan gaan we allemaal voor jouw kapsel de komende maanden
Mijn kapster zegt wel altijd dat ik mijn haar eens zou moeten laten groeien, nu wel een goed excuus voor natuurlijkquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Mijn vader heeft nog een hondentondeuse. Misschien kan ik het daar mee proberen? Zie ik er straks uit als een koningspoedel
Zou rakenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met lange haren zie ik eruit als Agnetha Fältskog jaren 70
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou raken
Agnetha dan he![]()
In de jaren zeventig
Siquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haagsie!![]()
Firma nog steeds dicht?
#longhairmattersquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dan gaan we allemaal voor jouw kapsel de komende maanden
Misschien iets voor bitterbal om nu alvast een kapperszaakje te openen of zou ze bij de eerste klant een oor afknippen, of erger?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan wil in j́uni IEDEREEN naar de kapper.
aerodynamisch kapselquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, jij hebt hebt een kale kop?
Het hele hoofd, met zo’n betonschaar, vermoed ik.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien iets voor bitterbal om nu alvast een kapperszaakje te openen of zou ze bij de eerste klant een oor afknippen, of erger?
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien iets voor bitterbal om nu alvast een kapperszaakje te openen of zou ze bij de eerste klant een oor afknippen, of erger?
hopelijk is ltvdk dan een van mijn klantenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het hele hoofd, met zo’n betonschaar, vermoed ik.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hopelijk is ltvdk dan een van mijn klanten
*knip knip*
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hopelijk is ltvdk dan een van mijn klanten
*knip knip*
Wel hip, knippen met een betonschaar, of met een kettingzaag of een bijtend zuur.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het hele hoofd, met zo’n betonschaar, vermoed ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |