De kleine meid weer helemaal opgeknapt? En je ouders?quote:
Ja, dat geloof ik graagquote:
Dit had 2 maanden eerder gemoetenquote:
Verse citroen is overal lekker bij in drankjesquote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook allemaal geprobeerd, maar blijf toch op naturel terug komen.
Heel heel af en toe doe ik zelf wat druppeltje verse citroen er in, maar dat is zelden.
Vergeet Haags geen kusje te geven van skyquote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
* Dotteke geeft heel voorzichtig Dud en kusje van Sky. En ze rent snel weer weg voor ze een mep krijgt
O ik ben gek op komkommer. Helaas krijg ik er zoveel oprispingen van.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Verse citroen is overal lekker bij in drankjes![]()
Of komkommer water in de zomer
Had ik al gedaanquote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vergeet Haags geen kusje te geven van sky
Eet smakelijk goudvisjequote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:24 schreef dud0r het volgende:
Ik ga eens kijken of m'n spekjes nog goed zijn en dat maar eens bakken
1,5 meter afstandquote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vergeet Haags geen kusje te geven van sky
Vind het ook heerlijk jaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik ben gek op komkommer. Helaas krijg ik er zoveel oprispingen van.
Citroen is beter dan limoenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Verse citroen is overal lekker bij in drankjes![]()
Of komkommer water in de zomer
Anders een dikke boete.quote:
IK maak wel een kleine halve maantjes van komkommer en dan een beetje geitenkaas er op, lekker hoor. Room of kruidenkaas kan ookquote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vind het ook heerlijk jawel met schil eten, heeft meer smaak dan
Ow nee, geitenkaas vind ik dan weer niet lekkerquote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK maak wel een kleine halve maantjes van komkommer en dan een beetje geitenkaas er op, lekker hoor. Room of kruidenkaas kan ook
Dat is met terug lezen, je reageert op wat terug komt en dan zie je later dat het al geweest is of de vraag al 10x of zo beantwoord isquote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja zag het te laatzat op de vorige pagina
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |