Opsturen. In geval van nood.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:42 schreef heywoodu het volgende:
Wtf moet Facebook of all people met 700.000 mondkapjes (als noodreserve!)?
D'r is vooral veel onzekerheid over de ontwikkeling van het virus de komende weken, we zitten nog niet in de periode waarin we drastische maatregelen hebben genomen. Dus einde van de week en dus begin volgende week mogelijk nieuwe conclusies.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:40 schreef phpmystyle het volgende:
Interpreteer ik het juist dat na 6 april mogelijk de horeca weer open gaat indien en voor zover 1,5 meter afstand wordt bestraft en het restaurant niet te vol is?
Ja. Ok. Goed punt.quote:
Opsturen en positieve PR ontvangen zoals nuquote:Op maandag 23 maart 2020 23:42 schreef heywoodu het volgende:
Facebook heeft z'n noodreserve van 700.000 mondkapjes opgestuurd.
Ja en scholen enz ookquote:Op maandag 23 maart 2020 23:40 schreef phpmystyle het volgende:
Interpreteer ik het juist dat na 6 april mogelijk de horeca weer open gaat indien en voor zover 1,5 meter afstand wordt bestraft en het restaurant niet te vol is?
Kan je niet maken anders.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja precies dit is even de big boy uithangen. Als het erg goed gaat zal het vast wat eerder worden.
IVM bosbranden in california.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:42 schreef heywoodu het volgende:
Misschien voor tijdens pandemieën?quote:Op maandag 23 maart 2020 23:42 schreef heywoodu het volgende:
horeca open. Dat zorge dat de ziekenhuizen niet overbelast raken met 17 miljoen mensen red je niet in een maandquote:
Als dit allemaal weer eerder word heeft die iedere festivalorganisatie van NL hoogstpersoonlijk in de reet geboordquote:Op maandag 23 maart 2020 23:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja precies dit is even de big boy uithangen. Als het erg goed gaat zal het vast wat eerder worden.
Ja ik verwacht dat ook na 1 juni grote evenementen niet zullen doorgaan (noem een Toppers of Defqon).quote:Op maandag 23 maart 2020 23:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen ja. Maar niet zeker. Het vervelende van periode is dat er gewoon niet te zeggen hoe het er over een paar dagen bij staat. Dat ze nu 1 juni genoemd hebben voor die evenementen is denk ik ook dat de organisators uit de onzekerheid zijn.
In principe klopt dat wel toch? Maatregelen voor sportscholen, kappers, salons, horeca etc. gelden nog tot en met 6 april. Daar moet nog uitsluitsel over komen.quote:
Zn conclusie is vooralsnog volledig correct.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:43 schreef D_A het volgende:
[..]
D'r is vooral veel onzekerheid over de ontwikkeling van het virus de komende weken, we zitten nog niet in de periode waarin we drastische maatregelen hebben genomen. Dus einde van de week en dus begin volgende week mogelijk nieuwe conclusies.
Iedereen kan verbeteren, zo blijktquote:Op maandag 23 maart 2020 23:44 schreef TheVulture het volgende:
Bizar wel hoe ze dit nu toch weer gewoon Coronavirus noemen en niet langer Chinese Virus
Waarom werd dat niet tegen gesproken dan toen de journalist er expliciet om vroeg>?quote:
Is ook zoquote:Op maandag 23 maart 2020 23:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja ik verwacht dat ook na 1 juni grote evenementen niet zullen doorgaan (noem een Toppers of Defqon).
Maar ik kreeg wel een beetje het gevoel bij de persco dat de insteek is om het sociale leven na 6 april waar het kan toch weer een beetje te starten..
Het is voornamelijk om evenementen af te kunnen gelasten de komende 2 maanden.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:39 schreef Red_85 het volgende:
Die 1 juni is ook gewoon 'even laten zien dat je denkt sterk te zijn' nu veel mensen even gingen luchten van t weekend.
Ondoordachte maatregel als je de scholen, sport en horeca ziet.
Als straks eind april de cijfers goed zijn, kun je niet nog eens een maand mensen opsluiten voor jan lul.
Beter om mensen wat te geven en de deadline naar voren te halen, dan om die 6 april grens iedere naar achter te leggen.
Oh die 6 april niet nee. Misschien wel wat eerder van 1 juni toch?quote:Op maandag 23 maart 2020 23:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
horeca open. Dat zorge dat de ziekenhuizen niet overbelast raken met 17 miljoen mensen red je niet in een maand
Zo makkelijk oordelen vanaf de zijlijn. Je hebt met zoveel belangen te maken, dat kan je niet zo makkelijk afstemmen he vriend. Het is gewoon even afwachten allemaal, deal with it.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kan je niet maken anders.
Voor wat betreft die 6 april en horeca/sport/school ook.
Lekker afgestemd met elkaar, kneuzencircus die nl politici.
Waar baseer je dat op? Het virus is wijdverspreid. Zelfs in Belgie waar het sneller en strenger is aangepakt voorspellen ze nog zeker 8 weken.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja ik verwacht dat ook na 1 juni grote evenementen niet zullen doorgaan (noem een Toppers of Defqon).
Maar ik kreeg wel een beetje het gevoel bij de persco dat de insteek is om het sociale leven na 6 april waar het kan toch weer een beetje te starten..
Maar misschien zie ik meer dan dat er is..
Dat zou heel mooi zijn.quote:
Amerika is voor veel producten afhankelijk van China op dit moment. Denk dat er wat kritiek gekomen is vanuit China met als optie om dat op te schorten.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:44 schreef TheVulture het volgende:
Bizar wel hoe ze dit nu toch weer gewoon Coronavirus noemen en niet langer Chinese Virus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |