Pfff dat is ook wel even wennen jaquote:Op maandag 23 maart 2020 23:34 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we fok nog.
Ik zit hier nog met een vrouw en kinderen. Terwijl ik normaal een paar keer paar maand 3 a 4 dagen van huis ben voor werk.
Fmlwat een sleur, nu al
Ze liegt wel, want 1 condition is ook genoeg en niet 3quote:Op maandag 23 maart 2020 23:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Obesitas, Diabetes ..... *paniek*
En dan zeggen dat het reassuring gaat zijn
Het meet dus een toename van igm en igg, dat lijkt mij totaal niet specifiek voor Corona.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:29 schreef mazaru het volgende:
Dit biedt toch wel perspectief? Kan er in ieder geval eens goed getest worden.
https://sensitest.nl/index.php?p=corona-test-covid19-sneltest
Je houdt van GILFJESquote:Op maandag 23 maart 2020 23:35 schreef jigggy het volgende:
[..]
Pfff dat is ook wel even wennen ja
Mis vooral mensen om me heen echt heel erg , ik ben bang dat ik na verloop van tijd al de regels aan m’n laars ga lappen
Als m’n scharrel geen risicogroep was had ik dat al gedaan ,dan had ik tenminste iemand om mee te kunnen lullen
Uitstraling? Die man is dood achter zijn ogen.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:36 schreef TheVulture het volgende:
Pence is een enorme engnek, maar die heeft ternminste nog wat uitstraling
En Trump klonk niet bepaald fit netquote:Op maandag 23 maart 2020 23:35 schreef heywoodu het volgende:
Deze mensen staan trouwens niet echt te social distancen
#zininquote:Op maandag 23 maart 2020 23:32 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Alles inhalen!
Elke dag een nieuw excuus!
Stabiliteit is wellicht een beter woordquote:Op maandag 23 maart 2020 23:36 schreef wokkelfok het volgende:
[..]
Uitstraling? Die man is dood achter zijn ogen.
Ah, Fauci besloot zelf dus maar niet te komen.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En Trump klonk niet bepaald fit net
Yes getest en negatiefquote:Op maandag 23 maart 2020 23:37 schreef TheVulture het volgende:
Was Trump nou getest op Corona of niet, nav die ontmoeting waar ie met een besmet persoon en Bolsonaro was?
Je kon niks beters bedenken om te doen met je scharrel?quote:Op maandag 23 maart 2020 23:35 schreef jigggy het volgende:
[..]
Mis vooral mensen om me heen echt heel erg , ik ben bang dat ik na verloop van tijd al de regels aan m’n laars ga lappen
Als m’n scharrel geen risicogroep was had ik dat al gedaan ,dan had ik tenminste iemand om mee te kunnen lullen
Ja, was negatief, net als Bolsonaro zelf. Wel vet toevallig, bijna (of inmiddels meer dan?) 20 mensen in die Braziliaanse delegatie hebben al positief getest.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:37 schreef TheVulture het volgende:
Was Trump nou getest op Corona of niet, nav die ontmoeting waar ie met een besmet persoon en Bolsonaro was?
Besmet door de grote wijze oompa loompaquote:Op maandag 23 maart 2020 23:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, Fauci besloot zelf dus maar niet te komen.
Alsof dat dan al niet 100 x was gebeurdquote:Op maandag 23 maart 2020 23:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je kon niks beters bedenken om te doen met je scharrel?
Of mag dat ook al niet meer![]()
Is jouw scharrel 80+? Sorry, grapje longpatient lees ik nu.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:35 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij ook nog altijd dat Ziggo abo voor de F1 lopen.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb ik idd al gedaan, Foxsports en ziggo sport totaal, komt de aankomende maanden toch niets op.
Mwah ik gok dat ze dat inderdaad wel zouden manipuleren in het geval van Trump en Bolsonaro, die willen niet als besmet te boek staan.... het zou wat zijnquote:Op maandag 23 maart 2020 23:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, was negatief, net als Bolsonaro zelf. Wel vet toevallig, bijna (of inmiddels meer dan?) 20 mensen in die Braziliaanse delegatie hebben al positief getest.
lult wel prima weg zonder telkens van een briefje te lezenquote:Op maandag 23 maart 2020 23:36 schreef wokkelfok het volgende:
[..]
Uitstraling? Die man is dood achter zijn ogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |