Bij basic fit heb ik hem vorig jaar gewoon online kunnen opzeggenquote:Op maandag 23 maart 2020 23:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gaat lastig bij Basic Fit, kan alleen bij dat apparaat en die vind je alleen in de gyms..
Jaaaa! Zuipen bbqen neuken allesquote:Op maandag 23 maart 2020 23:31 schreef ondeugend het volgende:
Straks is alles weer voorbij en gaan we als gekken feesten verzinnen
Als we nog leven dan
Lijkt me niet. Ik lees het hier ook: https://www.rtlnieuws.nl/(...)-huisarts-ggd-coronaquote:
Minimaal vriend, minimaal.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja ik denk dat de berekening niet helemaal juist is. Zal voor de quarantaine inkoop uitgaan van 1 rol per 3 dagen..
quote:Op maandag 23 maart 2020 23:31 schreef bitterbal het volgende:
in het geval van illegale feestjes zouden we wel politie moeten bellen toch?
Ik moet nu voor ongv 300 euro aan festival tickets terug gaan krijgen ,al de dingen waarop ik me verheugde vervallen, m’n scharrel wil me niet zien want is longpatient ,m’n vrienden vermijd ik zo veel mogelijk ivm Corona ,m’n ouders en grootmoeder zie ik niet meer omdat ze een risicogroep zijn , 4x in de week naar de gym is naar de klotequote:
Alles inhalen!quote:Op maandag 23 maart 2020 23:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jaaaa! Zuipen bbqen neuken alles
Eindelijk een goede reden om te bellen over die taffesherriequote:Op maandag 23 maart 2020 23:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben normaal nooit zo'n landverrader maar nu zou ik het doen
Als je een account hebtquote:Op maandag 23 maart 2020 23:32 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Bij basic fit heb ik hem vorig jaar gewoon online kunnen opzeggen
Moet je ook verplicht op afstand mogen doen lijkt mij.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gaat lastig bij Basic Fit, kan alleen bij dat apparaat en die vind je alleen in de gyms..
Het kan bovendien gevaarlijk zijn. Man dies after taking malaria medication in effort to prevent coronavirusquote:Op maandag 23 maart 2020 23:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vooralsnog schijnen die medicijnen volgens Nederlandse artsen niet zo goed aan te slaan?
Ze zijn nog in fase0 below scale ... wij in fase3 en Bojo in fase4 en Italië beyond scale.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
Daar doen ze nog niet aan 1,5 meter afstand houden.
Ook wel logisch, ze weten niet wat een meter is.
Lijkt wel een zwangerschapstestquote:Op maandag 23 maart 2020 23:29 schreef mazaru het volgende:
Dit biedt toch wel perspectief? Kan er in ieder geval eens goed getest worden.
https://sensitest.nl/index.php?p=corona-test-covid19-sneltest
You will last 310 daysquote:
Hier in NL wordt er toch ook al een fabriek beveiligd?quote:Op maandag 23 maart 2020 23:33 schreef Jojoke het volgende:
Is Trump de reden dat er nu permanent beveiliging is bij onze chloroquine fabriek?Laat hem maar niet horen dat ze in Groningen bezig zijn met het verstuiven van chloroquine, zodat het meer effectief toegepast kan worden bij luchtweginfecties
In Zeewolde ja, die directeur kreeg al een week lang 'vage figuren' op bezoek...inclusief thuisquote:Op maandag 23 maart 2020 23:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hier in NL wordt er toch ook al een fabriek beveiligd?
Gelukkig hebben we fok nogquote:Op maandag 23 maart 2020 23:32 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik moet nu voor ongv 300 euro aan festival tickets terug gaan krijgen ,al de dingen waarop ik me verheugde vervallen, m’n scharrel wil me niet zien want is longpatient ,m’n vrienden vermijd ik zo veel mogelijk ivm Corona ,m’n ouders en grootmoeder zie ik niet meer omdat ze een risicogroep zijn , 4x in de week naar de gym is naar de klote
Heb t vandaag echt even gehad de muren van m’n appartementje komen nu al op me af en ik voel me redelijk alleen
Jeep Vin Diesel.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:34 schreef TheVulture het volgende:
Is Deborah Birx de Jaap van Dissel van de VS?
Wil Trump hier pillen gaan stelen? Wat een heldquote:Op maandag 23 maart 2020 23:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hier in NL wordt er toch ook al een fabriek beveiligd?
Obesitas, Diabetes ..... *paniek*quote:Op maandag 23 maart 2020 23:33 schreef Doublepain het volgende:
lol ze hebben allemaal 3 of meer conditions, maar ze zegt niet welke
Dan was het land op zijn kop
Pfff dat is ook wel even wennen jaquote:Op maandag 23 maart 2020 23:34 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we fok nog.
Ik zit hier nog met een vrouw en kinderen. Terwijl ik normaal een paar keer paar maand 3 a 4 dagen van huis ben voor werk.
Fmlwat een sleur, nu al
Ze liegt wel, want 1 condition is ook genoeg en niet 3quote:Op maandag 23 maart 2020 23:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Obesitas, Diabetes ..... *paniek*
En dan zeggen dat het reassuring gaat zijn
Het meet dus een toename van igm en igg, dat lijkt mij totaal niet specifiek voor Corona.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:29 schreef mazaru het volgende:
Dit biedt toch wel perspectief? Kan er in ieder geval eens goed getest worden.
https://sensitest.nl/index.php?p=corona-test-covid19-sneltest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |