Ik heb er nog 3quote:
Geen idee. Ahxl gaat woensdag weer open in de straat dus hopelijk is mijn super dan weer normaal.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Geen boer in de buurt die je kan bellen?
Ik heb gelukkig nog een doos staan. De eieren zijn wel duurder geworden, viel me opquote:
Oh leuk dat je het zegt, ik ben donderdag vrij dus ga kijkenquote:Op maandag 23 maart 2020 21:00 schreef Scary_Mary het volgende:
@:Lokasenna Weet niet of je op instagram zit, maar Mika gaat op donderdagavond weer live. Schijnt erg leuk en lief en schattig te zijn. Beterschap trouwens!
Vriendin van me blijkt net zo idolaat van Mika, dus toen ze me erover vertelde moest ik gelijk aan jou denkenquote:Op maandag 23 maart 2020 21:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh leuk dat je het zegt, ik ben donderdag vrij dus ga kijken
En dank je, het gaat al beter denk ik.
Je hebt eieren. Alleen nog bloem en melk nodig.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:40 schreef Samzz het volgende:
Ik wil pannekoeken bakken, maar er is al ruim een week geen mix meer te krijgen.
Als er iets makkelijk zonder mix gaat, dan zijn het wel pannenkoeken.. Al pakt mijn man ook doodleuk iedere keer een mix.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:40 schreef Samzz het volgende:
Ik wil pannekoeken bakken, maar er is al ruim een week geen mix meer te krijgen.
Heb net op de fiets gezeten dus nu is het natuurlijk weer helemaal kut, maar het ging de hele dag best okequote:Op maandag 23 maart 2020 21:39 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Vriendin van me blijkt net zo idolaat van Mika, dus toen ze me erover vertelde moest ik gelijk aan jou denkenMooi dat het al wat beter lijkt te gaan! Katten blij dat je thuis bent?
Geen bloem meer in de schappen, johquote:Op maandag 23 maart 2020 21:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je hebt eieren. Alleen nog bloem en melk nodig.
psst, psst, bloem kopen? Hoeveel gram wil je?quote:Op maandag 23 maart 2020 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen bloem meer in de schappen, joh. Niks om te bakken. Alles leeg
.
500quote:Op maandag 23 maart 2020 21:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
psst, psst, bloem kopen? Hoeveel gram wil je?.
Oh, ik zou t idd eens bij de bakker kunnen vragen. Niet eens over nagedacht.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:45 schreef Scary_Mary het volgende:
Je kan altijd proberen of een bakker of een horecatent wat aan je wil door verkopen?
Pleerollen is wel een van de running gags. Verder enorm flauwe filmpjes van een minuut. Iedere dag een nieuwequote:Op maandag 23 maart 2020 21:15 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Tovert ie met pleerollen?
Het is wel flauw ja, maar alsnog sympathieker dan Siësta Keyquote:Op maandag 23 maart 2020 21:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Pleerollen is wel een van de running gags. Verder enorm flauwe filmpjes van een minuut. Iedere dag een nieuwe
https://www.youtube.com/channel/UC_XcBZ3qUVVHLcU_PGgTKVA
Boekweit is er vaak nog wel. Dat is perfect voor pannenkoeken. Mocht je nog in de super komen.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen bloem meer in de schappen, joh. Niks om te bakken. Alles leeg
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |