Geen idee nogquote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:51 schreef kapiteintje het volgende:
Boys, even een andere vraag. Gaan jullie ook millimeteren of ga je je haar laten groeien?

Hipsterstaartje.quote:

millimeteren, doe ik al 10 jaarquote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:51 schreef kapiteintje het volgende:
Boys, even een andere vraag. Gaan jullie ook millimeteren of ga je je haar laten groeien?

Ik twijfel serieus om de tondeuse erover te rammen.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:51 schreef kapiteintje het volgende:

Jij laat je door een wijf knippen?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
ga je normaal naar zo'n hipstertent voor je baard?
[ afbeelding ]

Ik ga dan naar een baardarchitect.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
ga je normaal naar zo'n hipstertent voor je baard?
[ afbeelding ]

oh gel danquote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Werkt niet goed bij langer haar vriend.

ik welquote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij laat je door een wijf knippen?

nee is een manquote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij laat je door een wijf knippen?

Gewoon een Ten Hag kapseltje nemen. Werelds.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik twijfel serieus om de tondeuse erover te rammen.

ik heb niet zo'n smerig rossige baardquote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
TR gemaakt, privé info van @:JanCees vrijgegeven

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |