Moet je dan ook inloggen met een ideal-kastje?quote:Op maandag 23 maart 2020 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Lastig, ben nu voornamelijk aan het bellen en beeldbankieren.
Tot oktober vorig jaar was het voor mij:quote:Op maandag 23 maart 2020 21:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Werkte jij nog niet thuis dan?
Bij ons was de regel altijd al max. 2 dagen per week. Dan is het ideaal voor in ieder geval de maandag.
Van welk jaar?quote:Op maandag 23 maart 2020 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heeft @:onlogisch in december al gedaan.
Verstandige jongen.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heeft @:onlogisch in december al gedaan.
quote:Op maandag 23 maart 2020 21:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tot oktober vorig jaar was het voor mij:
Klant 1: 2 dagen remote, 3 dagen onsite
Klant 2: 3 dagen onsite, 2 dagen remote
Nu met 2 nieuwe projecten is het:
Klant 1: Volledig remote
Klant 2: Volledig onsite
Dus ik kan nog steeds dubbel factureren...
was van plan naar coronafeest te gaan vrijdag lol maar weet nog niet of het doorgaat hangt ervan af wie 400 euro boete gaat betalen dan ga ik meteen weg als politie komt. 50 studenten zouden komen.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zullen we sixpack halen en chillen @:wittedewith vrijdag?
Heb nog wel wat dumbells, van die weerstandsbandjes, beetje crossfit in het park doenquote:
dumbbells heten zequote:Op maandag 23 maart 2020 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb nog wel wat dumbells, van die weerstandsbandjes, beetje crossfit in het park doen
Blijft wel matig ja
lekker bijdehandquote:Op maandag 23 maart 2020 21:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik werd vanavond door een benedenbuurman in het trappenhuis er nog op gewezen dat ik zo'n leuk papperig welvaartsjongetje (lees: dik) ben.
Dus stel jullie niet zo aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |