Eerste hit op 'kringverjaardag'quote:Op maandag 23 maart 2020 19:43 schreef Barreltje het volgende:
Wat een heerlijk Nederlands kringgesprek..
@:golfer : dm ontvangen?
Kennis van me. En collega van me. Allebei niet toegestaan nu.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:49 schreef Kaatje1 het volgende:
6 verjaardagen die niet doorgaan waaronder de 60e van mijn beste vriendin. En ik heb zomaar het idee dat mijn vakantie naar Engeland (weer) niet doorgaat
Maar je zal toch je bruiloft gepland hebben in deze tijd.
Oh ja 2x schouwburg niet. Geen iftar feestjes en vast nog veel meer nietquote:Op maandag 23 maart 2020 19:54 schreef Tele6 het volgende:
Concert waar ik naartoe zou gaan met mijn broertje gaat niet door, Pasen gaat niet gewoon gevierd worden, de survivalrun die mijn club organiseert gaat niet door, de Batavierenrace gaat niet door en de Marikenloop niet, de excursies naar chemiebedrijven gaan niet door.
Het evenement waar ik het hele jaar aan werk begint 2 juni en ze hebben gezegd dat ze het tweede deel ervan in juli afgelasten als de Olympische Spelen niet doorgaan, dus waarschijnlijk hebben we daar ook 2x niks.
De komende maanden gaan heel eentonig worden
Daarom. T is niet leuk, maar t motquote:Op maandag 23 maart 2020 19:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kennis van me. En collega van me. Allebei niet toegestaan nu.
Ik heb net mijn agenda eens doorgenomen, daar valt echt flink wat weg nu. Maar er zijn ergere dingen. Doodgaan bij voorbeeld.
Ik heb in mei twee weken vakantie opgenomen. Ik ga denk ik een beetje schuiven. 1 week vrij in mei en dan ook maar twee weken vrij in juni.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:49 schreef Kaatje1 het volgende:
6 verjaardagen die niet doorgaan waaronder de 60e van mijn beste vriendin. En ik heb zomaar het idee dat mijn vakantie naar Engeland (weer) niet doorgaat
Maar je zal toch je bruiloft gepland hebben in deze tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 juno dus. En ik hou rekening met 1 september. En leef dag voor dag, want anders...
Gut, dat is inclusief zomervakantie...![]()
Ik denk dat meer mensen zo gaan redeneren. Terecht, maar de vraag is of dat allemaal haalbaar is qua continuïteit.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb in mei twee weken vakantie opgenomen. Ik ga denk ik een beetje schuiven. 1 week vrij in mei en dan ook maar twee weken vrij in juni.
Nee. niks.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanmiddag kwam het vaarschema binnen😢quote:Op maandag 23 maart 2020 20:22 schreef golfer het volgende:
Werk en begin seizoen Caprera: allebei dus voorlopig niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat ik toch af en toe ook wel een dag vrij neem, om toch een beetje door de dagen te komen.
Zojuist ook maar even wat geld (niet het hele bedrag) overgemaakt naar de hulp. Haar kosten gaan ook gewoon door en al haar klanten hebben afgezegd dus nul inkomenWe have far more in common than that which devides us..
Dat vind ik nou echt heel goed van jequote:Op maandag 23 maart 2020 20:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Zojuist ook maar even wat geld (niet het hele bedrag) overgemaakt naar de hulp. Haar kosten gaan ook gewoon door en al haar klanten hebben afgezegd dus nul inkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |