Dat weet je nog niet. Als de horeca open mag, gaan sportscholen ook openquote:Op maandag 23 maart 2020 20:00 schreef Anonymousz het volgende:
Tot 1 juni niet fitnessen rip mijn lichaam
Koningsdag en vrijmarkt is daarmee dus definitief van de baanquote:Op maandag 23 maart 2020 20:07 schreef MichaelScott het volgende:
Effectief een lockdown tot 1 juni dus.
Niet als drie van die personen, die toevallig van dat feestje wilden genieten, over een week al proestend door de supermarkt aan het rennen zijn.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:06 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Als je voor dat soort dingen de politie in gaat schakelen ben je wel een waanzinnige NSB'er.
Maar veel mensen denken dat thuisblijven heel ingewikkeld is.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:04 schreef Kyran het volgende:
Voor iedereen die zich al netjes aan de maatregelen hield is er nauwelijks iets veranderd.
Ze adviseren eigenlijk wel om binnen te blijven, tenzij voor essentiële bewegingen als boodschappen doen. Dat vind ik wel heftig.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:04 schreef Kyran het volgende:
Voor iedereen die zich al netjes aan de maatregelen hield is er nauwelijks iets veranderd.
Heb alleen een springtouw en een fitness roller maar thuis trainen gaat niet lukken helaasquote:Op maandag 23 maart 2020 20:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
Niet je hele huis vol met Tel sell en Tommy Teleshopping fitnessapparatuur hebben staan.
👍quote:Op maandag 23 maart 2020 20:09 schreef MrBadGuy het volgende:
Het wordt niet echt een "waar was jij toen..."-moment... het antwoord is gewoon "thuis".
Nee. Je moet er eentje thuislaten.quote:
Horeca gaat denk ik echt niet open terwijl de andere regels nog gelden. Maak je het jezelf wel heel moeilijk om te handhaven.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat weet je nog niet. Als de horeca open mag, gaan sportscholen ook open
Samenscholingsverbod geldt niet voor gezinsleden (als je 'een huishouden vormt')quote:Op maandag 23 maart 2020 20:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nee. Je moet er eentje thuislaten.
En niet slim doen door twee keer te rijden want dat mag ook niet vanwege de stikstofuitstoot
Uit analyse van het RIVM blijkt dat kinderen het virus niet overdragen. Daarom ook de opmerking van Rutte afgelopen vrijdag dat experts zeiden dat scholen gewoon open kunnen blijven.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:04 schreef Fretwork het volgende:
De uitzondering voor snotterige kleuters zijn wel bizar btw
Kan gewoon fietsen en hardlopen in je eentje hoor.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ze adviseren eigenlijk wel om binnen te blijven, tenzij voor essentiële bewegingen als boodschappen doen. Dat vind ik wel heftig.
De horeca kan dan niks verdienen dus blijft sowieso wel dicht.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
Horeca gaat denk ik echt niet open terwijl de andere regels nog gelden. Maak je het jezelf wel heel moeilijk om te handhaven.
Oeh, mag ik dan wel in het park gaan liggen met mijn dinnetje?quote:Op maandag 23 maart 2020 20:10 schreef Piles het volgende:
Samenscholingsverbod geldt niet voor gezinsleden.
Niet voor mensen uit hetzelfde huishouden en kinderen dacht ik.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:10 schreef nelsonwarm het volgende:
Geldt de 1,5m afstand ook als je met z'n 2en buiten bent?
Je kunt thuis ook met je smartphone kutten, hoef je niet buiten te doen.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:09 schreef HiZ het volgende:
[..]
Maar veel mensen denken dat thuisblijven heel ingewikkeld is.
Dus oma kan gewoon weer babysitten op de kleine?quote:Op maandag 23 maart 2020 20:10 schreef Blik het volgende:
[..]
Uit analyse van het RIVM blijkt dat kinderen het virus niet overdragen. Daarom ook de opmerking van Rutte afgelopen vrijdag dat experts zeiden dat scholen gewoon open kunnen blijven.
Al zou ik met snotterige kinderen alsnog oppassen en die gewoon binnen houden
twitter:marktraa twitterde op maandag 23-03-2020 om 20:01:51Wie had dat gedacht. 5 mei 2020: 75 jaar na de Bevrijding zit Nederland opgesloten in huis. reageer retweet
Wat zou je dan willen doen dan? Wat doe je in de sportschool? Cardio of kracht? Beiden kan thuis in principe gewoon.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:09 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Heb alleen een springtouw en een fitness roller maar thuis trainen gaat niet lukken helaas
Onzin. 1 huishouden mag. Ookal vorm je met zn 8en een gezin.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nee. Je moet er eentje thuislaten.
En niet slim doen door twee keer te rijden want dat mag ook niet vanwege de stikstofuitstoot
quote:Burgemeesters kunnen gebieden aanwijzen waar groepsvorming verboden is. Het kan gaan om parken, stranden of wijken. Bij groepen van 3 of meer die geen anderhalve meter afstand houden, wordt gehandhaafd. Personen in hetzelfde huishouden, zoals gezinnen, en kinderen zijn hiervan uitgezonderd.
Als je gaat samenwonen welquote:Op maandag 23 maart 2020 20:11 schreef Leonos het volgende:
[..]
Oeh, mag ik dan wel in het park gaan liggen met mijn dinnetje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |