Hoezo mag je mensen niet aanspreken? Dat is niet verboden.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:39 schreef macca728 het volgende:
[..]
Als er achter je ook mensen lopen ?
Mensen aanspreken mag niet, dan ben jij strafbaar
Wat mij betreft houden we deze maatregelen voor altijd.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
Lijken mij prima maatregelen. Als ze het zo opleggen klinkt het heel dramatisch. Als ik dan bedenk "wat heeft het voor invloed op mijn leven" dan is het eigenlijk helemaal niks.
Blijf toch een echte fokker denk ik dan
Lekker polderen.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:40 schreef iBenny het volgende:
Er wordt echt een heeeeeeel grijs gebied gecreeerd
Aangifte doenquote:Op maandag 23 maart 2020 19:37 schreef osodevo het volgende: Wat als anderen geen afstand houden en jij wel?
Er zullen geheid kappers zijn die aanbieden thuis te komen kappen voor een flinke toeslagquote:Op maandag 23 maart 2020 19:35 schreef Drekkoning het volgende:
Niemand naar de kapper twee maanden lang
Grote klasse
Jep.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:40 schreef iBenny het volgende:
Ja dan school je toch samen en je houdt bewust geen afstand.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hoezo mag je mensen niet aanspreken? Dat is niet verboden.
Sowieso ook de hele tijd dat emo-gelul. Ze zijn de hele tijd boos, bedroefd, bla bla bla. De hele tijd dat weke geneuzel. Dóe er wat aan. Zeikland.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze snappen het zelf ook niet. Ze waren voor de coronocrisis al in de war in die zin dat ze het verschil niet zien tussen de overheid besturen en individuele burgers aansturen.
Advies, dringend advies, gewenst gedrag, geboden, verboden, afspraken, ze halen het allemaal door elkaar.
Nee, tot 7 april. Maar zal waarschijnlijk later verlengd worden.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Zou graag wat willen horen over amateursport en sportscholen.. ook tot 1 juni geschrapt?
Valt wel mee uiteindelijk denk ik. Die noodverordeningen zullen heel concreet zijn.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:40 schreef iBenny het volgende:
Zijn weer van een ander programma van een andere zender dus die willen even dat de eigen verslaggever de vraag stelt.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:38 schreef VacaLoca het volgende:
Jezus Christ die journalisten hebben echt stront in de oren he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |