Oh, zo. Ik dacht je bedoelde bij een afgebroken competitie. Daar zijn geen regels voor.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee natuurlijk is dat geen mening.
Daarom zie je aan het einde van elke speelronde ook een stand, omdat die regels dan al gelden en niet pas op het eind.
Klopt. Daarom zullen ze op basis van de regels die er wel zijn een beslissing moeten nemen. (en niet alle regelgeving weggooien/aanpassen, aangezien dat simpelweg wettelijk niet toegestaan is)quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh, zo. Ik dacht je bedoelde bij een afgebroken competitie. Daar zijn geen regels voor.
Dat is wettelijk niet mogelijk?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Daarom zullen ze op basis van de regels die er wel zijn een beslissing moeten nemen. (en niet alle regelgeving weggooien/aanpassen, aangezien dat simpelweg wettelijk niet toegestaan is)
Beetje logisch verstand gebruiken. Jij denkt als ze AZ dat rechtstreekse CL-ticket geven dat dat gehandhaafd blijft?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is wettelijk niet mogelijk?laat mij eens zien waar dat staat?
Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje logisch verstand gebruiken. Jij denkt als ze AZ dat rechtstreekse CL-ticket geven dat dat gehandhaafd blijft?
Dat gaan ze nooit doen joh.
Ongelijk in wat? Ik geef alleen aan wat ik het meest eerlijk vind in deze situatie. Niets meer dan een excellente mening in een menigte van notoire domoren.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ze dat niet doen geef je je ongelijk toe toch
Of ga je dan KNJB!! roepen?
Oh oke net zei je nog dat iedereen die het niet met je eens was in een Ajax-pyama slaapt.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ongelijk in wat? Ik geef alleen aan wat ik het meest eerlijk vindt in deze situatie. Niets meer dan een excellente mening in een menigte van notoire domoren.
Dit is een feit.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh oke net zei je nog dat iedereen die het niet met je eens was in een Ajax-pyama slaapt.
Dat gaat leuk worden.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:10 schreef PP_Sound het volgende:
Er moeten sowieso nog 2 wedstrijden ingehaald worden voordat de stand gelijk aantal wedstrijden heeft.
Jouw mening is teringdom. Jij wil de stand van de ranglijst veranderen, enkel omdat de competitie niet afgemaakt is. Wees geen mongool.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ongelijk in wat? Ik geef alleen aan wat ik het meest eerlijk vind in deze situatie. Niets meer dan een excellente mening in een menigte van notoire domoren.
Je snapt het dus niet. Geeft niet. @GGMM en ik hebben al jaren gesprekken op een onnatuurlijk hoog niveau. Maar wel heel origineel met die letters zo om en om in hoofdletter.quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:28 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Jouw mening is teringdom. Jij wil de stand van de ranglijst veranderen, enkel omdat de competitie niet afgemaakt is. Wees geen mongool.
Ja HeT iS eEn UnIeKe SiTuAtIe!
of je roept geen kampioen uit al heb ik geen idee over de consequenties daarvan maar dat je Europees voetbal bepaalt op basis van de stand lijkt me niet meer dan logischquote:Op woensdag 25 maart 2020 16:08 schreef nickhguitar het volgende:
Ik snap het probleem overigens niet zoOf je haalt de hele competitie eruit, of je stopt nu en dan is de huidige koploper kampioen. Je kunt toch moeilijk AZ kampioen maken omdat ze zo lekker onderweg waren
Nooit geweten dat jij in een Ajax-pyama slaapt.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:08 schreef nickhguitar het volgende:
Ik snap het probleem overigens niet zoOf je haalt de hele competitie eruit, of je stopt nu en dan is de huidige koploper kampioen. Je kunt toch moeilijk AZ kampioen maken omdat ze zo lekker onderweg waren
Tja. In principe is Ajax gewoon de nummer 1 tot nu toe en in mijn ogen zou dat natuurlijk ook gewoon zo moeten blijven. En de Europese tickets dan ook aan de hand van de huidige stand verdelen. Heel zuur voor AZ natuurlijk.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:08 schreef nickhguitar het volgende:
Maar AZ heeft Ajax helemaal dronken getikt. Dus eigenlijk moet AZ de ticket voor de CL krijgen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:08 schreef nickhguitar het volgende:
Ga maar weer verder dromen over niet-bestaande regels.quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:38 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Maar AZ heeft Ajax helemaal dronken getikt. Dus eigenlijk moet AZ de ticket voor de CL krijgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |