Gladiolenquote:
Iets met aantal IC-bedden.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:27 schreef -Chakotay- het volgende:
Maar waarom.. waarom gewoon niet allemaal besmetten door juist elkaar allemaal op te zoeken en aan te steken. iedereen ziek -> iedereen beter in 2 weken!
Ophokplicht voor 65+ mensen.
Waarom zou dit niet veel beter zijn?
IEMAND?
Heb het over werk.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:30 schreef StephanL het volgende:
[..]
Thuis is prive. Maar wel in acht nemen, die 1, 5 meter
tuurlijk welquote:Op maandag 23 maart 2020 19:32 schreef Maver24 het volgende:
Dus alleen naar buiten mag, dus niet met zn 2en??
Ja. In je eentje wel zolang je maar niet samenscholt met anderen.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:30 schreef Kalgoorlie het volgende:
Even een serieuze vraag:
Ik kan écht niet zonder mijn hardlooprondje paar keer per week. Dat doe ik alleen. Als ik 1,5 meter afstand bewaar, mag ik nou wel of niet hardlopen?
Ja, dat magquote:Op maandag 23 maart 2020 19:30 schreef Kalgoorlie het volgende:
Even een serieuze vraag:
Ik kan écht niet zonder mijn hardlooprondje paar keer per week. Dat doe ik alleen. Als ik 1,5 meter afstand bewaar, mag ik nou wel of niet hardlopen?
Volgens Rutte wel, maar volgens iemand anders die net aan woord was dus weer niet.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:30 schreef Kalgoorlie het volgende:
Even een serieuze vraag:
Een ommetje mocht, dus het lijkt me wel.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:30 schreef Kalgoorlie het volgende:
Even een serieuze vraag:
Nee, we hebben ze besteld.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:32 schreef opgebaarde het volgende:
Maar wij gaan dus duizenden beademingsmachines maken?!!
Nou dan weten we nu zeker dat de overheid ook denkt dat 2.000 bedden veel te weinig is
Komt je antwoordquote:Op maandag 23 maart 2020 19:30 schreef Kalgoorlie het volgende:
Even een serieuze vraag:
Toen ze voor het eerst met dat advies kwamen was het 'werk zoveel mogelijk thuis'.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:29 schreef -Straw- het volgende:
Hoe zit het nu met thuiswerken dan?
Ze noemen georganiseerde bijeenkomsten maar niet specifiek over werk (mits 1.5 meter afstand wordt gehandhaafd).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |