Ja, daar zou ik ook nachtmerries van krijgen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vooral over die domme kop van limoen
BEGIN NOU NIET WEER ANDERS KRIJG JE DE VANNACHT WEERquote:Op maandag 23 maart 2020 15:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vooral over die domme kop van limoen
Ja mij ook, moet er niet aan denken.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat lijkt me het ergste ook ja , dat je weg moet blijven en niks voor ze kan doen.
Ha en bedanktquote:Op maandag 23 maart 2020 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, daar zou ik ook nachtmerries van krijgen eerlijk gezegd.
Ben vooral bang voor mijn vader, zijn gezondheid is minder.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mij ook, moet er niet aan denken.
Ja snap ik, zo zit ik ook met mijn pa, is wel gezond maar wel 90quote:Op maandag 23 maart 2020 15:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ben vooral bang voor mijn vader, zijn gezondheid is minder.
Ja eng is het als je eraan denktquote:Op maandag 23 maart 2020 15:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja snap ik, zo zit ik ook met mijn pa, is wel gezond maar wel 90
Ben van plan deze week te gaan ja. Wil niet zo lang wegblijven van zequote:Op maandag 23 maart 2020 15:19 schreef Dotteke het volgende:
Hopelijk komt hij er goed door Limoen
Ga je nog wel naar hem toe?
Ja de kans dat je die wint is vele malen kleiner helaasquote:Op maandag 23 maart 2020 15:19 schreef noodgang het volgende:
Een nare loterij dit, dan doe ik toch liever mee met de Staatsloterij eigenlijk
Hup gewoon gaanquote:Op maandag 23 maart 2020 15:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ben van plan deze week te gaan ja. Wil niet zo lang wegblijven van ze
Ik waag het niet om naar mijn vader e gaanquote:Op maandag 23 maart 2020 15:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ben van plan deze week te gaan ja. Wil niet zo lang wegblijven van ze
quote:Op maandag 23 maart 2020 15:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hup gewoon gaan
Wie vindt het nou niet leuk om bezoek te krijgen van limoentjuh
Nee ik heb al lang genoeg gewacht. Als het aan lag was ik daar vorige week alquote:Op maandag 23 maart 2020 15:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik waag het niet om naar mijn vader e gaan
WI het niet op mijn geweten hebben mocht het mis gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |