Hij heeft wel gelijk, is niet te doen de helft van de tijd hier.quote:
Nee klopt, in de late avond en nacht wel, dan is er minder trafficquote:Op maandag 23 maart 2020 15:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, is niet te doen de helft van de tijd hier.
Grrrrr kampioenquote:Op maandag 23 maart 2020 15:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, is niet te doen de helft van de tijd hier.
Nu kan je niet bellen, sukkelsquote:Op maandag 23 maart 2020 15:41 schreef Limoentjuh het volgende:
Vaak moeten bellen met SVB in het verledenjarenplan altijd
@grrrrrrrrrquote:Op maandag 23 maart 2020 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu kan je niet bellen, sukkels
Heb een te hoog uurloon ingevuld zeggen ze
Leg ik de contracten van de vorige naast elkaar klopt het allemaal
Nu gaat het via whatsapp duur uren voor je antwoord krijg ten een antwoord wat weer vragen oproept ggrrrrrr
Sowieso zijn SVB en de belastingdienst heel vervelend om mee te praten over de tel. Er is altijd iets waardoor je later moet terugbellen omdat je eerst moet wachten op een formulier of wat dan ook.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu kan je niet bellen, sukkels
Heb een te hoog uurloon ingevuld zeggen ze
Leg ik de contracten van de vorige naast elkaar klopt het allemaal
Nu gaat het via whatsapp duur uren voor je antwoord krijg ten een antwoord wat weer vragen oproept ggrrrrrr
Ik weet het heb al heel veel problemen met die lui gehadquote:Op maandag 23 maart 2020 15:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Sowieso zijn SVB en de belastingdienst heel vervelend om mee te praten over de tel. Er is altijd iets waardoor je later moet terugbellen omdat je eerst moet wachten op een formulier of wat dan ook.
Niet gekliktquote:
En mensen hebben gwn hun inkomen nodig natuurlijk voor levensonderhoudquote:Op maandag 23 maart 2020 15:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet het heb al heel veel problemen met die lui gehad
Maar mijn hulp krijgt nu al 2 maanden niet uitbetaald en je kan nu ook nog eens niemand bereiken
Nu helemaal want je kan ze niet bellenquote:Op maandag 23 maart 2020 15:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
En mensen hebben gwn hun inkomen nodig natuurlijk voor levensonderhoud
Sterkte dot,ik weet hoe vervelend zoiets kan zijn
Moentjuhbolkgodinquote:
En even langsgaan kan sowieso niet, je gaat dan echt met de handen in het haar zitten.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu helemaal want je kan ze niet bellen
stelletje ggrgrrrr zo frustrend
Ja de vorige maand heb ik geld moeten lenen om har te kunnen betalen te zot voor woorden.
Wie wel?quote:Op maandag 23 maart 2020 15:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]Je bent hier nog amper he, geen zin meer?
quote:Op maandag 23 maart 2020 15:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Misschien moet ik maar weer eens meedoen.
Doe maar volgende maandquote:Op maandag 23 maart 2020 15:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op maandag 23 maart 2020 15:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oh nou dan maar in Juni mee..quote:Op maandag 23 maart 2020 15:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee in deze barre tijden heb ik rust nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |