Ook geluk hebben dat alles verkrijgbaar isquote:Op maandag 23 maart 2020 14:46 schreef engine het volgende:
[..]
M'n moeder zit binnen maar verder wel prima
[..]
[..]
Normaal voor één of twee dagen ja. Probeer nu wel wat beter in te kopen maar valt niet mee.
Zijn je ouders ziek Engine ?quote:Op maandag 23 maart 2020 14:46 schreef engine het volgende:
[..]
M'n moeder zit binnen maar verder wel prima
[..]
[..]
Normaal voor één of twee dagen ja. Probeer nu wel wat beter in te kopen maar valt niet mee.
Jaquote:Op maandag 23 maart 2020 14:54 schreef Dotteke het volgende:
Ben jij al weer helemaal hersteld Limoen?
Boodschappen doen mag ook weer zelfquote:Op maandag 23 maart 2020 14:55 schreef Dotteke het volgende:
O, dan mag je ook weer naar buiten dus
Hier nog steeds niet
Je kan wel achter zitten toch ? Of even in de tuin?quote:Op maandag 23 maart 2020 14:57 schreef Dotteke het volgende:
O lekker hoor, ik wil ook weer boodschappen doen of lekker even de zon in
In de tuin mag ook niet ?quote:Op maandag 23 maart 2020 14:59 schreef Dotteke het volgende:
Achter het glas wel maar naar buiten kan niet
Ja heb wel even in de zon gestaan maar dat is niets, nog te koud om te gaan zitten
quote:Op maandag 23 maart 2020 15:00 schreef Dotteke het volgende:
Het aantal mensen dat in Nederland is overleden aan de gevolgen van het coronavirus is opgelopen tot 213. Sinds zondag zijn er 34 dodelijke slachtoffers bij gekomen, meldt het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) maandagmiddag in de dagelijkse update.
Zondag kwamen er nog 43 dodelijke slachtoffers bij. Vrijdag en zaterdag overleden op beide dagen dertig mensen. De leeftijd van de overledenen ligt tussen de 55 en 97 jaar. De gemiddelde leeftijd van mensen die in Nederland aan COVID-19 zijn overleden, is nu 82 jaar.
Het aantal bevestigde besmettingen is gestegen tot 4.749. Zondag lag dat aantal nog op 4.202. Dit is niet het werkelijke aantal besmettingen. Dat aantal ligt veel hoger, doordat lang niet iedereen meer wordt getest vanwege de schaarste testcapaciteit. Vooral patiënten die in het ziekenhuis zijn opgenomen en zorgverleners worden getest.
Nee dan kan hij vanavond slapen en een normaa slaapritme krijgen i.p.v. alles omgekeerdquote:Op maandag 23 maart 2020 15:01 schreef Dotteke het volgende:
Laat die jongen toch lekker slapen, hij slaapt al zo weinig
Ja volgens mij moet die piek nog komen ?quote:Op maandag 23 maart 2020 15:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]dat gaat ook hard. En dan zijn we ook nog eens net begonnen
Ben ik ook bang voorquote:Op maandag 23 maart 2020 15:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja volgens mij moet die piek nog komen ?
Hihhihi 😒quote:Op maandag 23 maart 2020 15:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wakker blijvengooi maar wat koud water in je gezicht
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |