Duurde even voordat ik dat doorhadquote:Op maandag 23 maart 2020 14:14 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Enorm irritant dat wanneer je tegenwoordig op een tweet klikt je 3 reacties krijgt en verder allemaal random tweets.
Kijkend over de virus periode heen lijkt het me niet wenselijk dat de US straks in een recessie belandt met de 700 miljard die ze nu aan het printen zijn daar.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:16 schreef HeatWave het volgende:
Rutte: Geen handjes geven, oops, oh, beetje afstand houden. NL Rutte.
Trump. miljarden en miljarden om oa de bedrijven geld te geven zodat hun werknemers doorbetaald krijgen, allerlei enorme maatregelen incl ziekenhuisschepen inzetten etc : NL Trump is gestoord!
Rutte geeft toch ook miljardenquote:Op maandag 23 maart 2020 14:16 schreef HeatWave het volgende:
Trump. miljarden en miljarden om oa de bedrijven geld te geven zodat hun werknemers doorbetaald krijgen, allerlei enorme maatregelen incl ziekenhuisschepen inzetten etc : NL Trump is gestoord!
Je hebt de persconferentie over de maatregelen voor ZZP en ondernemers gemist?quote:Op maandag 23 maart 2020 14:16 schreef HeatWave het volgende:
USA: afgelopen week 2,25 miljoen mensen werkloos thuis komen te zittenquote:Op maandag 23 maart 2020 14:16 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, het is nogal wat als straks 18% van Nederland direct een financieel probleem heeft. Of mag dat niet benoemd wordenquote:Op maandag 23 maart 2020 14:14 schreef Vallon het volgende:
Doden die vallen en dan lullen over geld...... wat sws geen drol waard meer zal zijn.
Ik zie vermogens met een pennestreek, in rook opgaan.
Volgens mij staat er dat niet.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nou ja, het is nogal wat als straks 18% van Nederland direct een financieel probleem heeft. Of mag dat niet benoemd worden
Nederland vergoed juist veel meer dan andere landen. Bedrijven krijgen 90% van het salaris nu door de overheid betaald.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:16 schreef HeatWave het volgende:
Ja ik heb hier niet bedacht...ben alleen maar de messengerquote:Op maandag 23 maart 2020 14:17 schreef junkiesietze het volgende:
Waar heeft iedereen het over met verhalen over schrappen van vakantiegeld enzo? daar staan we gewoon elke maand een deel van ons salaris van af? hoezo schrappen?
Ik had ook van dinsdag t/m zaterdag koorts. Echt bizar inderdaad.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:11 schreef BlauweTijger het volgende:
Dag 5 en mijn vriendin knapte gister wat op, terwijl ze nu weer een terugval heeft. Opnieuw 39.5 graden koorts (gister 38) en de keel-en hoofdpijn wordt erger.. Wat een rare ziekte joh.
Het ging toch om uitstellen?quote:Op maandag 23 maart 2020 14:17 schreef junkiesietze het volgende:
Waar heeft iedereen het over met verhalen over schrappen van vakantiegeld enzo? daar staan we gewoon elke maand een deel van ons salaris van af? hoezo schrappen?
Cijfers komen nog wel.quote:
Als de dollar en de yen dat niet doen zijn we toch in 1 klap een stuk armer hier?quote:Op maandag 23 maart 2020 14:15 schreef raptorix het volgende:
Er is sowieso een vrij grote kans dat men deze ziekte aangrijpt om de Euro te defaulten, lossen ze 2 problemen in 1 klap op.
En wat als hij het nou expres deed, zodat iedereen dit juist zou onthouden en geen handjes meer zou schudden, 'omdat die sukkel het wel deed'?quote:Op maandag 23 maart 2020 14:16 schreef HeatWave het volgende:
Niet zozeer schrappen, maar uitbetaling opschuiven, om zo de liquiditeit van bedrijven te verbeteren.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:17 schreef junkiesietze het volgende:
quote:Op maandag 23 maart 2020 14:18 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Flinke update bij de RIVM, hele site ligt weer plat
Klopt ja.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:19 schreef nils7 het volgende:
De lokale krant (variant van het AD) meldt om half 7 een persco, klopt dit?
Lees t nergens anders
Kwam in de NOS liveblog ook voorbij dacht ik.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:19 schreef nils7 het volgende:
De lokale krant (variant van het AD) meldt om half 7 een persco, klopt dit?
Lees t nergens anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |