Nee, dat is het niet.quote:Op maandag 23 maart 2020 12:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zal gamen wel niet je werk zijn. Of misschien juist wel.
quote:Op maandag 23 maart 2020 13:12 schreef CherryLips het volgende:
Ja, ook mijn lifeline. Net klapte ie er ook weer even uit. Steeds voor maar een minuut of twee maar ik zit al te gillen.
Goed. Alleen ik moet opruimen maar heb geen zin.quote:
Ik hoef voor de rest van de week de deur niet meer uit. Wel een prettig idee dat ik de supermarkt even over kan slaan.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Goed. Alleen ik moet opruimen maar heb geen zin.
Wel gelukkig alle boodschappen en andere spullen voor vandaag en morgen binnen
Ik koop vaak van die 30 of 50%kortingsproducten die dan diezelfde dag op moeten dus ging vaak wel dagelijks naar de supermarkt maar met dit soort rariteiten sla ik ook graag wel een paar dagen over en ben ik blij dat alles in huis isquote:Op maandag 23 maart 2020 13:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hoef voor de rest van de week de deur niet meer uit. Wel een prettig idee dat ik de supermarkt even over kan slaan.
Het is 5 gradenquote:Op maandag 23 maart 2020 13:25 schreef Barbusse het volgende:
Ik wil op het terras aan het strand zitten
20 bedoel je. Het is 20 graden en zon.quote:
voelde best fris buiten jaquote:
Oh dat klinkt wel lekker ja.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
20 bedoel je. Het is 20 graden en zon.
Snap echt niet wat dat toe voegt. Kunnen ze beter gewoon een samenscholingsverbod doen.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
vanavond weer een persconferentie, dus de lockdown komt in zicht.
Wellicht wordt dat bekendgemaakt vanavond. Net als Duitsland.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Snap echt niet wat dat toe voegt. Kunnen ze beter gewoon een samenscholingsverbod doen.
Ik hoop het. Zou wel logisch zijn en dan een max van zoveel mensen per m2 in winkels ofzo.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wellicht wordt dat bekendgemaakt vanavond. Net als Duitsland.
Ja dat wel, maar nog net iets te fris.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is lekker in de zon hoor. Uit de wind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |