ja, mij is dat duidelijk. De user waar ik op reageer is dat nog niet duidelijk.quote:
Die denken "ach het is geen Brabant hier dus we zijn veilig"quote:Op maandag 23 maart 2020 12:19 schreef Pvt.Webster het volgende:
Die muppets in Zandvoort... Echt eerlijk waar
staythefuckathome gewoon...zo moeilijk is het allemaal nietquote:Op maandag 23 maart 2020 12:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik vind dat wij veel minder panisch moeten doen als mensen op strand lopen, meer dan een paar meter van elkaar vandaan.
Probeer het. Misschien worden mensen in de zorg ook getest?quote:Op maandag 23 maart 2020 12:19 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik ben nu ook ziek. Ik werk in de zorg, en gisteren werden een paar collega’s en ik ineens ziek, een cliënt is heel erg ziek.
Kan ik nog vragen om een test? Ik lees dat alleen mensen die in het ziekenhuis terecht komen worden getest.
Ja de scholen, mensen zonder kinderen trekken zich daar weinig van aan. Die gaan gewoon.quote:Op maandag 23 maart 2020 12:19 schreef noodgang het volgende:
[..]
Die hadden een week eerder vakantie (noorden)
Noorden heeft geluk gehad dat zijn één week eerder op vakantie zijn geweest. Toen was Italië nog geen mega brandhaard.quote:
Kun je vanuit je organisatie als personeel niet getest worden?quote:Op maandag 23 maart 2020 12:19 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik ben nu ook ziek. Ik werk in de zorg, en gisteren werden een paar collega’s en ik ineens ziek, een cliënt is heel erg ziek.
Kan ik nog vragen om een test? Ik lees dat alleen mensen die in het ziekenhuis terecht komen worden getest.
Of: “het weekend is voorbij en op maandag is het dan toch rustig”.. Tjah, als iedereen dat denkt.....quote:Op maandag 23 maart 2020 12:20 schreef -river- het volgende:
[..]
Die denken "ach het is geen Brabant hier dus we zijn veilig"
Buiten lopen/sporten kan gewoon en is aangeraden.quote:Op maandag 23 maart 2020 12:20 schreef Predator40 het volgende:
[..]
staythefuckathome gewoon...zo moeilijk is het allemaal niet
Waar wordt dat gedaan?quote:Op maandag 23 maart 2020 12:17 schreef LaCatastrophe het volgende:
[..]
Nee hoor. Vrijdag heb ik een afspraak gemaakt voor test, deze is morgenochtend.
Maar genoeg offtopic geleuter van mijn kant.
NOgmaals, achteraf is makkelijk praten met de kennis van nu. Achteraf was het een zegen geweest als we vanaf dat weekend al alles dicht hadden gegooid. Maarja, die kennis die we nu hebben hadden we toen nog niet.quote:Op maandag 23 maart 2020 12:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat was er natuurlijk wel, want binnen de schengenzone waren al meerdere gevallen van deze zeer besmettelijke infectie opgedoken, zelfs op enkele kilometers van de nederlandse grens.
De vraag of carnaval afgelast moest worden kwam natuurlijk niet zomaar uit de lucht vallen.
Dit hoorden we ook bij landen als België, Duitsland, Frankrijk de afgelopen week.quote:Op maandag 23 maart 2020 12:21 schreef Jojoke het volgende:
Als zelfs in de UK een lockdown komt, dan kunnen we echt niet achterblijven. De UK was onze enige groepsimmuniteit-buddy in de wereld van lockdowns.
In de drive in van het ziekenhuis. (in de parkeergarage dus)quote:
Alleen meer mensen testen, haalt niks uit helaas. Het vervolg na een test is veel belangrijker en die capaciteit moet er zijn.quote:Op maandag 23 maart 2020 12:18 schreef Predator40 het volgende:
[..]
en nog steeds:
WHO; test test test
RIVM/GGD: Nope
![]()
![]()
![]()
Mee eens.quote:Op maandag 23 maart 2020 12:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik vind dat wij veel minder panisch moeten doen als mensen op strand lopen, meer dan een paar meter van elkaar vandaan.
Wij volgen Duitsland denk ik... Eerst even boetes uitdelen en max. 2 op straat. Daarna kun je altijd nog over naar totale lockdown.quote:Op maandag 23 maart 2020 12:21 schreef Jojoke het volgende:
Als zelfs in de UK een lockdown komt, dan kunnen we echt niet achterblijven. De UK was onze enige groepsimmuniteit-buddy in de wereld van lockdowns.
Net als in Spanje, die achteraf iemand vonden die al op 13 februari was overleden.quote:Op maandag 23 maart 2020 12:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
En die vakantiegangers uit Italië die besmet terug zijn gekomen zijn toevallig allemaal in noord Brabant woonachtig?
Wintersporten noord brabanders bovengemiddeld vaak? Waarom zien we dezecijfers niet in de rest van het land?
Hoop wel dat dat zo blijft en dat ze niet zeggen dat je ook binnen kunt sporten.quote:Op maandag 23 maart 2020 12:21 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Buiten lopen/sporten kan gewoon en is aangeraden.
de RIVM had al wel wat meer kennis en wilde niet testen, in spanje was er half febrauri ook al een dode die ze stil hebben gehouden om het tourisme te beschermen....quote:Op maandag 23 maart 2020 12:21 schreef Blik het volgende:
[..]
NOgmaals, achteraf is makkelijk praten met de kennis van nu. Achteraf was het een zegen geweest als we vanaf dat weekend al alles dicht hadden gegooid. Maarja, die kennis die we nu hebben hadden we toen nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |