quote:Emmely de Wilt krijgt er een extra programma bij op NPO Radio 2. Ze is vanaf volgende week op zaterdag tussen 09:00 en 12:00 uur te horen. Ze volgt Timur Perlin op, die vanwege zijn terugkeer bij 3FM een dag minder radio gaat maken bij Radio 2. Op zondag blijft hij zijn programma wel maken, zo meldt de NPO.
Mwah, ik vind Bureau nog niet fantastisch. Snap ook niet dat ze exact hetzelfde als Jeroen doet.quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:46 schreef Againzender het volgende:
Prima, Emmely is een goede radiomaker.
heeft ze een liedje van troooost gemaakt?quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:48 schreef JayHovah het volgende:
Ilse DeLange TopSong voor de 300ste keer
Ik vond die van de Talking Heads een inkoppertjequote:Op vrijdag 10 april 2020 19:31 schreef peaceman het volgende:
Hier ook 9 van de 10. Talking heads fout. Dat intro lijkt ook zo op die van Roxy music
Nou als je love is a drug goed luistert, lijkt het wel op elkaar. En je kan maar 1 keer klikken op een antwoord.quote:Op vrijdag 10 april 2020 19:32 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik vond die van de Talking Heads een inkoppertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop