Stop spreading the flu, I'm staying home today ...quote:Op maandag 23 maart 2020 05:07 schreef aKboR het volgende:
ter voorkoming van het verspreiden van het virus computers en gerelateerde apparaten uitzetten.
een beetje om de nadruk erop te leggen:?quote:Op maandag 23 maart 2020 05:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Een komma voor een 'en' is toch niet heel ongebruikelijk en ik vind hem ook niet enorm foutief in deze in.
Ja zoiets inderdaad, als het gedeelte er na komt toch iets anders is waardoor een pauze in de zin dat verduidelijkt.quote:Op maandag 23 maart 2020 05:09 schreef aKboR het volgende:
[..]
een beetje om de nadruk op te leggen:?
Kusjes random kunnen echt niet meer.quote:
https://taaladvies.net/taal/advies/vraag/467/komma_voor_en/quote:Op maandag 23 maart 2020 05:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Een komma voor een 'en' is toch niet heel ongebruikelijk en ik vind hem ook niet enorm foutief in deze in.
En?quote:Op maandag 23 maart 2020 05:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
https://taaladvies.net/taal/advies/vraag/467/komma_voor_en/
Heb je wel zelf er tegen liggenquote:
Dat het overbodig hier is. Zo lang is de zin nietquote:
De voorbeeld zinnen in dat stukje die een lange zin zouden zijn en de zin in de topicpointer zijn op 1 woord na even langquote:Op maandag 23 maart 2020 05:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat het overbodig hier is. Zo lang is de zin niet
quote:
quote:Op maandag 23 maart 2020 05:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De voorbeeld zinnen in dat stukje die een lange zin zouden zijn en de zin in de topicpointer zijn op 1 woord na even lang
quote:Op maandag 23 maart 2020 05:18 schreef dud0r het volgende:
[..]anders gaat het jeuken en dan krab je jezelf open. Gevolgd door infectie en uiteindelijk de dood.
Kunnen we niet hebben natuurlijk.
Was het zo ergquote:Op maandag 23 maart 2020 05:21 schreef skysherrif het volgende:
Ik heb the office 3 minuten doorgespoeld ik kon het niet aan
Ik kan slecht tegen plaatsvervangende schaamtequote:
Oh ik heb geen slechte ervaringen met stripsterquote:Op maandag 23 maart 2020 05:25 schreef aKboR het volgende:
[..]
het zal wel persoonlijke herkenning zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |