Furrie maskersquote:
En deze?quote:Op maandag 23 maart 2020 01:19 schreef Jippie68 het volgende:
[ afbeelding ]
Hiermee blijven ze ook wel op afstand 49,95 bij bol.com
Kenner gespot.quote:
Heb je al werk vriendquote:Op maandag 23 maart 2020 01:22 schreef hemarookworst het volgende:
Sommigen hebben zo'n kutkop dat ze een dergelijk masker niet nodig hebben
Al die sollicitaties liggen stil met die corona, voor eentje ben ik geaccepteerd voor een traineeship maar gaan een selectiedag niet doorquote:
Dank jequote:Op maandag 23 maart 2020 01:22 schreef FreshFruit het volgende:
Jippie,wat heb je mooie planten en struiken in je tuin.
Wel balen!quote:Op maandag 23 maart 2020 01:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Al die sollicitaties liggen stil met die corona, voor eentje ben ik geaccepteerd voor een traineeship maar gaan een selectiedag niet door
Ah rot komt vast goed na deze periodequote:Op maandag 23 maart 2020 01:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Al die sollicitaties liggen stil met die corona, voor eentje ben ik geaccepteerd voor een traineeship maar gaan een selectiedag niet door
Weljaquote:Op maandag 23 maart 2020 01:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ah rot komt vast goed na deze periode
Yup sinds vrijdag als het te lang duurt gaan we kapot.quote:Op maandag 23 maart 2020 01:36 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Gaat ff duren allemaal, maar logisch nadenken blijven. Ben jij nu ook thuis van je werk?
Dat is wel heel erg doemdenken.quote:Op maandag 23 maart 2020 01:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Yup sinds vrijdag als het te lang duurt gaan we kapot.
Er is toch subsidie van de overheid voor bedrijven?quote:Op maandag 23 maart 2020 01:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Yup sinds vrijdag als het te lang duurt gaan we kapot.
Dan nog voorlopige ww hoorquote:Op maandag 23 maart 2020 01:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben een van de weinige met een contract de rest zijn allemaal mensen met wajong en zulks waar ze subsidie voor krijgen.
Ja joh, ze kunnen alleen voorlopig ww aanvragen voor je. Je krijgt niet zomaar ontslag door deze crisis. Of zij moeten geen subsidie krijgenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |