Ja ik geloof dat mario er niet "door kon komen" of zoiets..quote:Op maandag 23 maart 2020 05:59 schreef skysherrif het volgende:
tis wel rustiger vannacht geweest en vanochtend
smoesjes hij was gewoon aan het kijken hoe een dronken wijf uit bb brasil zat te schijten in de tuinquote:Op maandag 23 maart 2020 06:01 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja ik geloof dat mario er niet "door kon komen" of zoiets..
Ja zal zijn bandbreedte nodig gehad hebbenquote:Op maandag 23 maart 2020 06:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
smoesjes hij was gewoon aan het kijken hoe een dronken wijf uit bb brasil zat te schijten in de tuin
Ik kwam er gisteren avond ook niet door en dan was ik er eindelijk op en wilde posten lukte dat ook niet.quote:Op maandag 23 maart 2020 06:01 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja ik geloof dat mario er niet "door kon komen" of zoiets..
Ja klopt veel zitten hier inderdaad tijdens hun werk, zei ik van de week ook alquote:Op maandag 23 maart 2020 06:03 schreef skysherrif het volgende:
mensen zitten vooral tijdens hun wrek hier, als haags vrij heeft in het weekend is ie er niet
Slaap lekker lieffie, en niet over FOK! dromen hequote:
Ja die Corona zorgt voor drukte hier..quote:Op maandag 23 maart 2020 06:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kwam er gisteren avond ook niet door en dan was ik er eindelijk op en wilde posten lukte dat ook niet.
Het is diep triest met FOK! die banner nodigt je uit om te komen, maar FOK! kan het niet eens meer aan als er veel komen.
quote:
Ja Mario moet je maar op tijd naar bed gaan. Of ben je niet in slaap gevallen?quote:Op maandag 23 maart 2020 06:06 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja die Corona zorgt voor drukte hier..
Wordt tijd voor voorrang voor betalende users ..![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |