Nee vandaag sla ik die maar over denk ik. Ik had/heb geen trek.. Wel aan de Tquote:Op maandag 23 maart 2020 05:39 schreef Dotteke het volgende:
Mooi zo, dan kan je nu, straks of later lekker weer aan je ontbijtje beginnen
Ik let er overdag best wel op dat andere ook punten kunnen pakken, door een of 2 minuten tussen een post te latenquote:Op maandag 23 maart 2020 05:46 schreef skysherrif het volgende:
geen idee hoe ik nog altijd 5e sta, wss omdat iedereen elkaar bolkt overdag
Nu nog opletten als iemand je goedemorgen wenstquote:Op maandag 23 maart 2020 05:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik let er overdag best wel op dat andere ook punten kunnen pakken, door een of 2 minuten tussen een post te laten
Ik zowel jou als aK niet persoonlijk goedemorgen gewenst maar kwam binnen met een gezamelijke morguh heren binnenquote:Op maandag 23 maart 2020 05:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nu nog opletten als iemand je goedemorgen wenst
quote:Op maandag 23 maart 2020 05:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zowel jou als aK niet persoonlijk goedemorgen gewenst maar kwam binnen met een gezamelijke morguh heren binnen
O dan hoef ik het bij jou dus niet meer te doenquote:Op maandag 23 maart 2020 05:49 schreef aKboR het volgende:
ik niet meer..
Als je het doet zeiken ze nog.. ik kijk daar dan niet meer naar (overdag)
boeiequote:Op maandag 23 maart 2020 05:52 schreef skysherrif het volgende:
canada gaat geen sporters uitleveren aan de OS
Das niet waar, zie er heel veel gewoon leuk mee posten hoor zonder te zeiken om punten of om over iemand die punten pakt.quote:Op maandag 23 maart 2020 05:53 schreef skysherrif het volgende:
iedereen zeikt in DTS geen uitzonderingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |